Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116341 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #810 : 17. januar 2012, 21:40 »
http://www.cathletics.com/blog/blog.php?blogID=1689

Han er inne på noe som angår meg og deg Fenrik.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #811 : 17. januar 2012, 23:18 »
Tirsdag 17012012
Jogging rundt Tveitevannet: 39min, snittpuls 165, makspuls 180, 538 kcal, 29min 160+
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #812 : 18. januar 2012, 08:07 »
http://www.cathletics.com/blog/blog.php?blogID=1689

Han er inne på noe som angår meg og deg Fenrik.

Definitivt. Jeg er "der" i styrkeløft og på å kjøre bil fra snuten. Alt automatisert. I vektløfting derimot må jeg tenke hele tiden på både de små og de store tingene. Da blir "power output" noe lavere enn maksimal.

I kompliserte øvelser er det usannsynlig viktig å lære seg korrekt teknikk og automatisere bevegelsen før man begynner å fable om prestasjon.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #813 : 19. januar 2012, 15:56 »
Torsdag 19012012
Rykk: 3x40-50-60 3x1x65 2x0x70
Javorek: drag-vending-bøy/press-GM-roing 40kg 10reps på hver. 2 runder.
Bøy: 3x95-110 5x120
Toestobar: 3x8


"Nice day for some snatch". Kontrolert og rolig rykk. 65 var snadder og jeg trengte ikke å bruke krefter, deilig!!! Måtte prøve 70 og. På første var jeg ikke skikkelig utrettet når jeg landet i sitten og jeg klarer ikke å etterpresse 70 med rykkgrep. På andre gikk vendingen helt fint. Jeg har vendt meg til å ha en lang pause i bunn før jeg reiser meg. Kom litt ut av balansen mot slutten av pausen og mistet vekten. Sitter igjen med inntrykk av at den er inne. Skal prøve å legge inn litt OHbøy med 80 for å bli "venn" med den vekten fremover. 40 var litt tungt for sirkelen min, litt mindre neste gang. Pulsen kom opp i 192 Smiley Men ble bare to runder, bedre å kjøre 4-5 på litt lavere vekt.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #814 : 20. januar 2012, 11:39 »
Jeg jobber med en plan om å ta med "Gasellen fra Florø", og deg på en herresamling med interessante, tildels kjønnsfascistiske, temaer som "biceps- kroppens ansikt", "penis- en bro fra meg til deg" og liknende. Etter avtale med lærergasellen er det tillatt å bruke whiteboard og flanellograf i framstillingene. Det vil bli stilt krav til alkoholbruk, og gråt vil i liten grad bli akseptert.

Er dette noe du kan være interessert i?
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #815 : 20. januar 2012, 15:42 »
Jeg jobber med en plan om å ta med "Gasellen fra Florø", og deg på en herresamling med interessante, tildels kjønnsfascistiske, temaer som "biceps- kroppens ansikt", "penis- en bro fra meg til deg" og liknende. Etter avtale med lærergasellen er det tillatt å bruke whiteboard og flanellograf i framstillingene. Det vil bli stilt krav til alkoholbruk, og gråt vil i liten grad bli akseptert.

Er dette noe du kan være interessert i?
Dette er selve kjernen i det jeg er interessert i Grin
Vi bør lage en improvisert kalk med ting vi finner rundt oss, og gjerne litt flippover og Grin
Har det travelt for tiden, og da er det best å gjøre ting med en gang. Passer i morgen? Har ikke Kåno noe på gang som jeg ikke vet så er jeg klar..
Har også et meeget velegnet sted vi kan møtes for slikt >Cheesy
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #816 : 22. januar 2012, 19:16 »
Søndag 22012012
Eikedalen: Bunnløs pudder og solskinn Cool Cool Cool Snaddergreier.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #817 : 24. januar 2012, 22:15 »
Mandag 23012012
Rykk: 3x45-55 2x2x60-65
Støt: 2x65-75-85
Overstøt: 3x2x75


Fine greier!

Tirsdag 24012012
Rykk: 2x3x45
Mark: 3x100-120 5x140
Press: 3x45-50 5x55
Toestobar: 2x10 1x5
Sidehev
Bicepscurl: droppsett


Grei økt! Får litt klager hjemme på armene mine som er altfor tynne Tongue Derfor skal jeg legge inn litt biceps noen ganger i året, uten noe system og med "staner-regulering". var en fitnessaktig type som påpekte at jeg fusket litt i toestobar, derfor bare femmer på den siste. Var tungt uten fusk.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #818 : 30. januar 2012, 15:31 »
Heldigvis er det vektløfting i kveld. Tror det er det eneste som kan hjelpe på humøret i dag..

Er ikke skuffet, bare jævlig forbanna. Lurer på å starte en paramilitær organisasjon for beskjempelse og undertrykking av idioter. Idiotene har alt for mye makt og idioti lønner seg for mye Angry På høy tid at fornuftige og intelligente tar over styringen.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #819 : 30. januar 2012, 18:26 »
Støtter absolutt opprettelsen av en slik fylking. Ønsker å bidra med mitt lille arsenal og min noe større kunnskap i den hensikt å fjerne idioti fra gatene.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #820 : 30. januar 2012, 21:19 »
Mandag 30012012
Vektløfting i Bergenshallen:
Rykk: 2x40-50-60-65 2x1x70 1x75 (pers)
Støt: 2x60-70-80-90


En deilig pause fra hatet og irritasjonen Grin 75 i rykk var lett og fint. En legendarisk kvinneløfter mente at det ikke så ut som noe pers og at jeg burde løfte 85-90. Veldig motiverende Smiley Støt var bare vondt og tungt som vanlig. Hadde tenkt å prioritere støt denne treningen men det ble utsatt til neste uke grunnet god rykkfølelse.

Støtter absolutt opprettelsen av en slik fylking. Ønsker å bidra med mitt lille arsenal og min noe større kunnskap i den hensikt å fjerne idioti fra gatene.
Godt! Idiotene bør løpe å hjemme seg så fort som mulig, for nå er de ferdig Cool

Burde skrive noe tøfft i dette innlegget siden det har magisk nummer. Endorfinene fra treningen knekker kreativiteten. Kanskje jeg må redigere noe inn etterhvert, eller bare slutte å skrive på TF.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #821 : 30. januar 2012, 22:41 »
En legendarisk kvinneløfter mente at det ikke så ut som noe pers og at jeg burde løfte 85-90. Veldig motiverende Smiley

Agatha Wrobel eller?  Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #822 : 30. januar 2012, 22:43 »
Gjør du wodsa rx?

Jeg skal på nubi-time på lørdag, regner med å ta de kursa kveldene neste uke og være igang uka etter det.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #823 : 30. januar 2012, 23:13 »
Gjør du wodsa rx?

Jeg skal på nubi-time på lørdag, regner med å ta de kursa kveldene neste uke og være igang uka etter det.
Prøver å gjøre dem rx. Noen ganger må jeg gå litt ned for at jeg skal kunne trene kondis med noenlunde grei teknikk. Dette gjelder vektbelastning. Pullups, HPU og alt annet med kipping utgår rx da jeg ikke kan kippe. Dbl unders likeså. Med vekter og kettlebell syntes jeg dårlig resultat rx er bedre enn bra resultat skalert. Du trenger ikke være sterk i CF. Tunge woder er bra for mitt ego, lette er dårlig...
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #824 : 31. januar 2012, 09:49 »
Jeg så noe flott på tv i går. Snøscooter freestyle som vi snakket om på fredag. Forlengs salto med scooter. Frekt. Så at NRK også fikk det med seg. Det de derimot gikk glipp av var han som hoppet rett før, som forsøkte på DOBBEL baklengs salto. Det endte med en og trekvart, etterfulgt av en solid faceplant. Imponerende innsats og mot.

Jeg har tatt det opp og sett det sikkert femti ganger  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!