Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116556 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #825 : 31. januar 2012, 19:48 »
Tirsdag 31012012
Bøy: 5x100 3x115 5x130
Mark: 5x115 3x130 4x145
Press: 5x45 3x55 5x60
Øvde på kipping pullups mellom settene


Grei økt. Måtte ta hele ukens styrketrening i ett for å stagge irritasjonen og voldsfantasiene. "Sprek og blid ekspert" Andrine Flemmen var imponert, det er da noe..

Løpetur til Landås og rundt Tveitevannet: 39min
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #826 : 31. januar 2012, 19:56 »
Jeg så noe flott på tv i går. Snøscooter freestyle som vi snakket om på fredag. Forlengs salto med scooter. Frekt. Så at NRK også fikk det med seg. Det de derimot gikk glipp av var han som hoppet rett før, som forsøkte på DOBBEL baklengs salto. Det endte med en og trekvart, etterfulgt av en solid faceplant. Imponerende innsats og mot.

Jeg har tatt det opp og sett det sikkert femti ganger  Grin
Forlengs med scooter er helt åndsvakt Shocked Ingen krefter i en scooter som går fremover vil hjelpe deg å rotere den veien. Du må tvinge 250kg som har satans mye gyrokrefter i motsatt retning.
Den type film og TV har stor påvirkning på mitt unge sinn :Smiley Siden jeg blir påvirket og motivert av slikt er det sikkert lurt å prøve å bli mest mulig solid og skuddsikker før det smeller  >Cheesy
http://www.youtube.com/watch?v=e8c0b751im8#noexternalembed&sns=fb
Helgens supercross runde. Spennende løp i det som ser ut til å bli en episk sesong med fire potensielle vinnere. Litt annen greie enn freestyle, men rimelig intenst er det jo..
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #827 : 02. februar 2012, 19:50 »
Torsdag 02012012
Rykk: 2x3x40 4x2x60
FRAN: 42,5kg thrusters+pullups 21-15-9
Toestobar: 4x5
Situps: 2x15 2x5 med 15kg


Toppers!
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #828 : 02. februar 2012, 19:56 »
Toes to bar er vanskelig. Magen er i veien. Også når jeg prøver å henge i stang og løfte beina opp. Heldigvis klarer jeg å bestille øl uten. Flaks  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #829 : 06. februar 2012, 13:54 »
Why Half squat?

Neste gang Mia begynner å preike som om hun var toppidrettsutøver kan du stifte denne fast i naien på hon.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #830 : 06. februar 2012, 15:06 »
Why Half squat?

Neste gang Mia begynner å preike som om hun var toppidrettsutøver kan du stifte denne fast i naien på hon.
Takk Wink Knallbra artikkel! Vurderte å sende den til henne med en gang, men jeg tror det er for mye tekst og for lite bilder. Blir bare tull da. Hun får den når hun tar initiativ til å diskutere bøy (jeg tar selvsagt initiativ til at hun tar det).
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #831 : 06. februar 2012, 17:50 »
Runde 5 av Supercross. Dette er noe for dem som syntes amerikansk fotball er vanskelig. Det er om å gjøre å kjøre så fort som mulig rundt banen 20 ganger, når du er ferdig signaliseres det med et rutete flagg. De som har laget banen har tenkt at det skal være vanskelig å få opp farten, men førerene har øvet mye hjemme. Enjoy!!!
http://www.youtube.com/watch?v=PTA_rXvzQSA#noexternalembed&sns=fb
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #832 : 06. februar 2012, 21:16 »
Mandag 06022012
Vektløfting bergenshallen:
Rykk: 2x40-50-60-65-70 1x75 0x80
Støt: Mye rolig øving på 60 og 70 mange x80
Mark: 5x60-80-100 (deload 5/3/1)
Rykkdrag: 5x1x100


Topp stemning på vektløftingen.. Hadde 80 fint oppe, men jeg er ikke bestemt nok i armene når jeg er prøver å perse så jeg mister den ned. Setter denne vekten neste uke. Fikk banet inn vendingene mine litt bedre under veiledning fra Petter. Tror dette skal hjelpe og at jeg skal få fremgang fremover.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #833 : 11. februar 2012, 11:03 »
http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7992228

Neste år kommer sikkert diagnosen "overnormal personlighetsforstyrrelse". Da kan alle diagnostiseres og faktureres. Glad de ikke har oppdaget meg enda.
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #834 : 11. februar 2012, 17:42 »
Det er en annen side av saken også, at de som opplever å ha et problem, kan få hjelp.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #835 : 12. februar 2012, 10:43 »
Det er en annen side av saken også, at de som opplever å ha et problem, kan få hjelp.
Er nok det som er tanken ja.

Jeg er likevel veldig skeptisk til å sette diagnoser på barns adferd og personlighet. Det er ofte enten foreldre eller skole som opplever å ha et problem. For dem er det god hjelp å få en diagnose slik at de får plassert problemet på barnet. For barnet blir diagnosen en viktig del av identiteten. I oppdragelse forsterker man det man fokuserer på, og med en diagnose blir fokuset på problemene permanent og barnet blir definert som funksjonhemmet. Jeg syntes omgivelsene heller bør bli flinkere til å tolerere ulike personligheter og fokusere på positive sider ved de enkelte barna. Da vil også problemadferden bli mindre fremtredende.

Det finnes selvfølgelig ADHD og asberger barn som helt klart er funksjonshemmet og trenger diagnosen for å få hjelpen de trenger. Men etter min mening er det alt for mange som får disse diagnosene på tvilsomme grunnlag. Resultatet er at foreldre og skolen slipper å ta ansvar for klimaet disse vokser opp i og utvikler denne adferden i. Tror ikke det blir bedre av å innføre flere diagnoser som er enda mer uklare enn de vi har.
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #836 : 12. februar 2012, 23:34 »
Og en parallell til økning i antall uføretrygda fordi krav og learom i arbeidslivet blir trangere og trangere.

LPå den ene sida står den individuelle friheten veldig sterkt i samfunent vårt, etter kulturrevolusjonen på 70-tallet, samtidig som mengda av adferd som regnes som normal på visse områder begynner å bli smalt, og individet ilegges ansvaret for å skulle tilpasse seg.

Alle er frie og hvis ikke du føler deg fri du også, da er det ditt problem.

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #837 : 13. februar 2012, 01:53 »
http://www.youtube.com/watch?v=KEaYITcCejc#noexternalembed
Runde 6 av denne flotte sesongen Grin
Publikumsvennlig sport for dem som syntes det er artig med bensin, men at det er for lite forbikjøringer i formel1.

Mine favoritter er : Villopoto (1), han er ung, seriøs, rask og stødig. Windham (14) veteran, utrolig stødig og sympatisk. Stewart (7) løs kjørestil, har innført nye teknikker og er den raskeste når alt klaffer. Dessverre trodde han at han hadde grepet gud i foten for noen år siden og ble litt høy på seg selv, kommet seg nedpå i år.

De jeg ikke liker: Reed (22) ser ut som en konkurerende crossfitter og har gjort noen overagressive moves mot de jeg heier på. Dungey (5), kristen.

Enjoy!!!
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #838 : 14. februar 2012, 21:23 »
Mandag 13022012
WOD: Bear compleks: 40-50-60-70 (-1)
Bøy: 5x100-110-125
Masse pullups og toes2bar

Tirsdag 14022012
Rykk: 2x40-50-60-70
Støt: 50-60-70-80-90
Vending: 100
Mark: 5x110-130-145
Masse pullups og toes2bar


God sos Grin
Bear kompleks er mark-hengvending-press-bøy-press bak, syv runder. Kan slås sammen til sittevending-thruster-bøypress. Jeg gjorde det. Misset på den siste thrusteren på 70  Huh, hadde jeg satt den ville det vært dagens sterkeste runde i boxen. Tror jeg hadde klart det om jeg hadde stoopet etter vendingen og pushpresset den opp. Dette er lov.

Fin økt i dag. Prøvde å støte 100. Lillefingeren var på feil side av stangen så det ble bare vending. Greit nok. Jeg har enda stinkedårlig vendeteknikk. Må bli mer imøtekommende i forhold til stangen. Ordner det i vinter, da blir det ass-uhm >Cheesy
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #839 : 15. februar 2012, 12:35 »
Onsdag 15022012
WOD: "Jack" 10 pushpress 50kg, 10 KG swing 24kg, 10 boxjump. AMRAP 20min: 5runder rx


Super WOD Wink Dette er akkurat det jeg er ute etter med crossfit. Burde brukt pulsklokke for å se om det er slik det kjennes ut. Når jeg er ferdig med boxjump tror jeg at jeg er nær makspuls. Må roe ned ganske bra for å kunne ta neste runde press med god teknikk. Tror denne type intervall trening er bedre enn korte sprint og mer relevant for motocross. Så får jeg heller drite i at det finnes folk som får høyere score med å ofre teknikken og scalere vektene Wink
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!