Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116577 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #870 : 15. mars 2012, 23:08 »
Torsdag 15032012
Vektløftingtime på crossfit bryggen:
Rykk: 5x3x60
Støt: 2x3x70 2x2x80 1x80
Rykkdrag: 3x3x80


Fin økt! 12 crossdressere på time med Lillemann. Syntes han hadde et fornuftig opplegg på timen. Oppvarming og 3x3x80% på rykk og 2x3x80% + 2x2x90% støt, avslutning med støtkonkuranse og rolige drag på 10kg over rykkvekt. Konkuransen gikk bare til 80 og det var stil som telte.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #871 : 21. mars 2012, 23:47 »
Løftet litt på lørdag og idag. Har hoppet og pulluppet og toes2baret også. Det er bare restitusjonstrening og ikke nødvendig med grundig logging. Reiser mandag og er bare opptatt av å være skadefri og full av overskudd til da. Reisebrev kommer kanskje Cool
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #872 : 10. april 2012, 00:57 »
Har vært to uker med sesongoppkjøring i Italia nå, en uke igjen. Har kjørt i Cremona, Crotta og Mallagrotta. To dager på hver bane. Skal videre til Fermo, Faenza og Mantova som alle er baner som har hatt VM-runder  Wink Det er masse meninger om Italienere, men racing, spising og drikking kan de.. Standarden på baneanleggene her nede er en drøm. De preparerer hver dag, vanner når det er tørt, det er bar, dusj og ren driter på plass. Det virker mer som en bedrift enn en crossklubb. Deilig å være et sted hvor motorsport er stort og viktig, folk generelt vet hva dette er. Ikke rart at de har verdensmester både i cross og roadracing.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #873 : 24. juni 2012, 20:07 »
Driver å trener fremdeles. Styrketreningen blir ganske oppstykket og handler for tiden mest om vedlikehold. Det har sammenheng med at det er motocross-sesong. Jeg har kjørt fem runder i Allstar cup og ligger på 14 plass totalt i 30-50år. Skal prøve å kjøre meg litt opp i høstsesongen.

I vektløfting har jeg klart 75 i rykk og har masse misslykkede forsøk på 80. I går fant jeg ut at jeg ikke er sterk nok i armene til å ta OH-bøy med 80. Det forklarer jo saken... Skal kanskje trene OH-bøy fremover for å ordne det. Kan være jeg logger og, vi får se...
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #874 : 05. juli 2012, 18:33 »
Om ikke du skulle kunne ha nytte av å trene mer isolert, for eksempel statiske hold med tunge vekter over hodet?

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #875 : 10. juli 2012, 00:54 »
Om ikke du skulle kunne ha nytte av å trene mer isolert, for eksempel statiske hold med tunge vekter over hodet?
Sikkert kjempelurt. Skal prøve det inn fremover.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #876 : 16. juli 2012, 14:00 »
Tenkte å prøve statiske hold med 80 over hodet i går. Det var så greit og lett at jeg tok OH-bøy med det i stedet Smiley to single. Tenker jeg kommer til å syssle litt med slike støtteøvelser en stund fremover, så setter jeg det sammen til noen fine perser ut på høsten. presset litt og tok vanlig bøy opp til 3x140 også i går. Godt å komme på trening etter en grusom ferie hos svigerslekten.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #877 : 16. juli 2012, 14:05 »
Smart. Tunge løft, få reps og lavt totalvolum passer bra for deg som er midt i sesongen. Det er lov å løfte tung mark også, null problem.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #878 : 20. august 2012, 23:07 »
Synes du skulle trent målretta mot Invictuswod-krava.

Litt ringdipsing og muscleupsing så skal det vel ikke mangle mye?

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #879 : 21. august 2012, 00:00 »
Har nok tenkt på det  Smiley Ringdips og muscleups har jeg lyst til å klare uansett, fin utfordring det. DU`s derimot kommer jeg aldri til å klare. Jeg kan sikkert trene Invictus uansett, men akkurat nå er jeg plaget av brustne ribbein what
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #880 : 21. august 2012, 19:43 »
For mye kræsjing?

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #881 : 21. august 2012, 20:02 »
Dunket borti med olympiastang når jeg skulle vende den opp i bøystativet med 70kg på. Idiotisk skade, men det begynner å gå over..
Die trying

Utlogget arehb

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 733
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 733

  • 1337 nubi
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #882 : 04. september 2012, 17:52 »
Nå?

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #883 : 04. september 2012, 19:10 »
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Energi=motorsykkelXmotorsykkel
« #884 : 04. september 2012, 20:49 »
LOL
Tirsdag 04092012
Bøy: 5x100
Mark: 10x100
Overstøt 1x70


Har problemer med ribben enda. Gikk greit å kjøre crossløp med det etter litt Ibux og Paracet. Vektrening er vondt, men det begynner å komme seg. Noen ting kan jeg bare glemme, feks benk, T2B, Situps osv. Testet litt sist torsdag og i dag. Lett bøy, overstøt og lett mark går greit. Har hatt brist i ribbein noen ganger og det er alltid like overaskende hvor lenge det sitter i. Vet ikke hvor dumt det er å utfordre smerten. Om det kan hindre at det gror eller om det bare er å prøve å overse signalene kroppen prøver å gi. Uansett er det grenser for hva jeg får til når det kjennes ut som jeg plutselig får en kniv i siden.
Die trying

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!