Skrevet av Emne: Skrytehistorier ein hører på byen  (Lest 11870 ganger)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #45 : 24. oktober 2007, 02:59 »
Haha beste jeg har hørt noensinne. Pur underholdning. Det verste med denne typen mennesker er at selv om man klarer å "buste" dem, så fortsetter de å lyge noe sinnsykt for komme seg ut av situasjonen istedet for å gi opp. Annoying!

Det som er artig er å la dem skryte seg helt opp under taket, og så rive vekk "underlaget" så de deiser i bakken Smiley

Hadde en kar i militæret som hadde et helt vanvittig liv i det sivile, gitt. Det var ikke måte på!
Vi syntes det var artig å høre på skrønene hans, for han hadde fantasi, gutten.
Men en dag gikk det en jævel i meg, så jeg spurte "hu dama di, som jobber som modell. Hva heter hun?"
"Trine", svarte han.
"Hvor har hun stått modell, da?"
Det var visst i noen blader.
"Jasså? Hvilke blader da?"
Nei, det husket han ikke i farta.
"Husker du INGEN av bladene som "Trine" jobbet i??"
Nå begynte han å ane at nettet snørte seg rundt ham, så da reiste han seg raskt opp for å gå mens han mumlet noe.
Jeg spurte om dama hans var oppblåsbar, og etter det snakket han ikke mer med meg igjen.
Godt jeg stoppet der, for broren hans hadde jo tross alt drept flere kriminelle og partert dem rett foran øynene hans Smiley Smiley Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #46 : 24. oktober 2007, 11:14 »
en bekjent av meg som jeg velger å ikke nevne navnet til, siden fler av dere sikkert vet godt hvem vedkommende er, fortalte meg en historie engang.

dette var fra tiden da han var innlagt på psykiatrisk. sikringsavdeling, han var veldig nøye på at det var det.

dette var en dag som det hadde tatt av litt. han hadde slengt et par terapauter og andre ansatte rundt omkring så de så seg nødt til å ringe politi.

da kom det 6-8 godt trente politimen, husker ikke helt antallet. med skjold og hjelm, alle mann. og vel, for å gjøre det kort: han hadde slengt de rundt som filledukker alle mann. kasta de rundt, slengt de oppetter vegga, kasta de på hverandre å tatt helt av. dette hadde foregått i 15-20 min, før han satte seg ned,  da gadd han nemlig ikke mer Tongue   

vedig dårlig gjennfortalt, men dere skjønner vel hva jeg mener med at det høres ganske så urealistisk ut? en mann, mot 6-8 godt trente politifolk, og han lekte seg med dem.

jeg gikk rundt med den trua at det var bullshit, frem til jeg møtte en tidligere ansatt der, som fortalte akuratt samme historien, uten å nevne navn grunet taushetsplikten. jeg prøvde meg litt, før jeg spurte om dette var NN, da smilte han bare lurt og nikket.

en artig historie,når man hører det fra han Grin
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Zeke1983

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 399

Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #47 : 24. oktober 2007, 11:40 »
en bekjent av meg som jeg velger å ikke nevne navnet til, siden fler av dere sikkert vet godt hvem vedkommende er, fortalte meg en historie engang.

dette var fra tiden da han var innlagt på psykiatrisk. sikringsavdeling, han var veldig nøye på at det var det.

dette var en dag som det hadde tatt av litt. han hadde slengt et par terapauter og andre ansatte rundt omkring så de så seg nødt til å ringe politi.

da kom det 6-8 godt trente politimen, husker ikke helt antallet. med skjold og hjelm, alle mann. og vel, for å gjøre det kort: han hadde slengt de rundt som filledukker alle mann. kasta de rundt, slengt de oppetter vegga, kasta de på hverandre å tatt helt av. dette hadde foregått i 15-20 min, før han satte seg ned,  da gadd han nemlig ikke mer Tongue  

vedig dårlig gjennfortalt, men dere skjønner vel hva jeg mener med at det høres ganske så urealistisk ut? en mann, mot 6-8 godt trente politifolk, og han lekte seg med dem.

jeg gikk rundt med den trua at det var bullshit, frem til jeg møtte en tidligere ansatt der, som fortalte akuratt samme historien, uten å nevne navn grunet taushetsplikten. jeg prøvde meg litt, før jeg spurte om dette var NN, da smilte han bare lurt og nikket.

en artig historie,når man hører det fra han Grin

En skal ikke akkurat kimse av historier fra psyk!

Blir litt off topic dette, men jeg har selv jobba i psykiatrien noen år. Nå var dette riktignok ute på byen hvor jeg den kvelden jobba som dørvakt( ikke rare forskjellen fra psyk mange ganger;) )

Litt utpå kvelden proklamerer en "kjent" psykiatrisk pasient på ca 75 kilo at han skal kutte NN med et ølglass, han løper ut mot personen med et ølglass i hånda. Jeg og min kollega i døra løper etter han og får etter mye om å men lagt han ned. Jeg veier ca 110 kilo, og min kollega veide sikkert rundt 120. vi holder hver sin arm mens en tredje vakt holder beina, han veier vel normalt rundt 85 kilo.
Mannen vi har lagt i bakken begynner nå å bli febrilsk og sier at han er nødt i hh. til bibelen å kutte NN for å la han dø.. Vi har store problemer med å holde han selv om både vekta og grepet vi holder han i burde tilsi noe anna..han er på GOD vei til å riste oss av seg da det kommer to politibetjenter og hjelper oss å holde han nede, vi er da fem stykker totalt som prøver å kontrollere han. Vi klarer tilslutt å få på håndjern, men vi må slite med å få han i marja tre meter bort..

Dette kan sikkert og høres ut som en skrytehistorie, men jeg må innrømme at jeg aldri trodde jeg skulle oppleve slike krefter i en så liten kropp..

Moralen var egentlig bare at mange av historiene fra psyk og spesielt fra litt tidligere år er faktisk sanne!

MVH Johan
Women play hard to get... I play hard to want...

Utlogget Zuul

Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #48 : 24. oktober 2007, 11:54 »
Klikker man så klikker man. Da driter folk i smerte, og bruker alt som er av ressurser. Det er ikke lett å kjempe i mot, med mindre man driter i om man ødelegger og knekker kroppsdeler. Og det er en barriere folk flest har. Så dermed blir det nesten umulig å holde en person som ikke bryr seg med sånne ting.

har sett små damer gå berserk og holde et sant helvete med flere politmenn, små narkomane som denger store karer gule og blå og mye rart ute på byen.

En ting jeg har lært: Ligg unna folk du vet er psyk pasienter med mindre du ikke har et valg.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #49 : 24. oktober 2007, 12:10 »
vel, denne karen jeg snakka om er ingen småkar heller, så tror neppe de hadde fått has på han, med mindre han hadde gitt seg frivillig, som han gjorde. god kampsortutøver i tillegg til en helt sinnsyk styrke, det er en dårlig kombinasjon for innsatte ved slike steder.


til zuulroy: at man skal holde seg unna folk som er psyk. pasienter er jeg ikke enig i. flere av mine kjente har tidligere/er for øyeblikket vært innlagt både på både tungpsykiatriske avdelinger og sikringsavdelinger(det blir jo det samme), men de er da like hyggelige for det. jeg dømmer ikke folk utifra hva de gjør, men hvordan de er. bortsett fra pedofile/sedelighetsforbrytere da selvsagt  Wink

nå kjenner ikke jeg til alle tilfellene selvfølgelig, kan bare tale for de jeg kjenner. å de er som sagt, veldig hyggelige folk som jeg ikke håper at noen dømmer kun fordi de er innlagt ved slike steder, å blir stemplet som kyniske drittsekker pga det.

syns den uttalelsen din var litt bastant og dømmende. men hvis det er din mening må du jo selvfølgelig få ha den.   Smiley



og Zeke: min mor har jobbet som sykepleier på både veum og dikemark, så jeg har fått servert noen saftige historier opp igjennom. hehe mye merkelig ute å går, men heldigvis er de fleste harmløse. har hørt et par historier fra tidlig 70 tall, om eldre folk som det hadde blitt utført lobotomiforsøk på. huff og huff... 
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Zuul

Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #50 : 24. oktober 2007, 12:44 »
Tror rett og slett du roter litt her Næææ. Jeg snakka om ligge unna som i følgende scenario: Du er på jobb som dørvakt og ser en fyr du vet er psyk pasient komme innom og oppføre seg rart Smiley Da går ikke jeg som dørvakt bort og begynner å skal ha fyren ut uten at jeg må.
Se innlegget over mitt.

Jeg har brukt den psykiske helsetjensten selv når jeg var yngre, så jeg dømmer ingen

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #51 : 24. oktober 2007, 13:19 »
Vi hadde en sånn en i militæret, en liten tass som mente han var en av de tøffeste torpedoene i Arendal. Påltergeist har også kjennskap til nevnte individ.

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #52 : 24. oktober 2007, 13:24 »
En skal ikke akkurat kimse av historier fra psyk!

Blir litt off topic dette, men jeg har selv jobba i psykiatrien noen år. Nå var dette riktignok ute på byen hvor jeg den kvelden jobba som dørvakt( ikke rare forskjellen fra psyk mange ganger;) )

Litt utpå kvelden proklamerer en "kjent" psykiatrisk pasient på ca 75 kilo at han skal kutte NN med et ølglass, han løper ut mot personen med et ølglass i hånda. Jeg og min kollega i døra løper etter han og får etter mye om å men lagt han ned. Jeg veier ca 110 kilo, og min kollega veide sikkert rundt 120. vi holder hver sin arm mens en tredje vakt holder beina, han veier vel normalt rundt 85 kilo.
Mannen vi har lagt i bakken begynner nå å bli febrilsk og sier at han er nødt i hh. til bibelen å kutte NN for å la han dø.. Vi har store problemer med å holde han selv om både vekta og grepet vi holder han i burde tilsi noe anna..han er på GOD vei til å riste oss av seg da det kommer to politibetjenter og hjelper oss å holde han nede, vi er da fem stykker totalt som prøver å kontrollere han. Vi klarer tilslutt å få på håndjern, men vi må slite med å få han i marja tre meter bort..

Dette kan sikkert og høres ut som en skrytehistorie, men jeg må innrømme at jeg aldri trodde jeg skulle oppleve slike krefter i en så liten kropp..

Moralen var egentlig bare at mange av historiene fra psyk og spesielt fra litt tidligere år er faktisk sanne!

MVH Johan

Jeg har jobbet fem og et halvt år i psykiatrien, hvor det meste var i akuttpsykiatrien. Det som ofte har seg med psykiatriske pasienter som lager slikt lurveleven er at de er redde som fy. Dette får dem til å generere noen krefter ut av en annen verden. Har flere ganger vært med på at vi har måttet være både fem og seks personer for å få kontroll på en mann. Ofte karer som kan se både små, spinkle og svake ut. Ganske facinerende hva de er i stand til faktisk.

Nå hører det med til historien at slikt ikke skjer hver dag. Jeg har hatt fryktelig mange rolige dager og netter på den jobben, men de gangene det går for seg så gjør det gjerne det med stil.

Red: Da er det godt å jobbe som serviceingeniør istedet. Her trengs sjelden belteseng Grin
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #53 : 24. oktober 2007, 13:33 »
Har hørt om psykiatriske pasienter som har vært istand til å bøy jernstenger fremfor vinduer, slik som man ofte har i fengsler. De har ingen sperrer, og musklene får ikke beskjed om å "shutte down" som hos normale mennesker.


Utlogget Zeke1983

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 399

Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #54 : 24. oktober 2007, 14:02 »
Tror rett og slett du roter litt her Næææ. Jeg snakka om ligge unna som i følgende scenario: Du er på jobb som dørvakt og ser en fyr du vet er psyk pasient komme innom og oppføre seg rart Smiley Da går ikke jeg som dørvakt bort og begynner å skal ha fyren ut uten at jeg må.
Se innlegget over mitt.

Jeg har brukt den psykiske helsetjensten selv når jeg var yngre, så jeg dømmer ingen

Jeg var vaktsjef på tidspunktet, stod i hoved-døra og hørte han sa han skulle kutte opp NN, jeg følte et visst ansvar iom. at jeg jobbet innenfor psykiatrien. Dette var i og for seg utenfor døra, men jeg vurderte det dit hen at det er bedre med litt små kutt og bakkekamp enn en drap ved et utested


.

og Zeke: min mor har jobbet som sykepleier på både veum og dikemark, så jeg har fått servert noen saftige historier opp igjennom. hehe mye merkelig ute å går, men heldigvis er de fleste harmløse. har hørt et par historier fra tidlig 70 tall, om eldre folk som det hadde blitt utført lobotomiforsøk på. huff og huff... 


Dikemark ja, har du lest 23 salen? Skrevet av Ingvar Ambjørnsen som selv jobbet der på 70 tallet! Sykt bra bok som jeg anbefaler alle å lese! Godt vi er kommet noen hakk over den perioden!
 Wink
Women play hard to get... I play hard to want...

Utlogget Zuul

Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #55 : 24. oktober 2007, 14:17 »
Jeg var vaktsjef på tidspunktet, stod i hoved-døra og hørte han sa han skulle kutte opp NN, jeg følte et visst ansvar iom. at jeg jobbet innenfor psykiatrien. Dette var i og for seg utenfor døra, men jeg vurderte det dit hen at det er bedre med litt små kutt og bakkekamp enn en drap ved et utested


Men pokker da Sad. Alle misforstår meg i dag Smiley Det var ikke kritikk av din håndtering av situasjonen, bare en obersevasjon fra egen karriere. Selvsagt må man gripe inn mot kontrekte trusler og truende atferd. Det var mer enn sånn vist jeg kan unngå det så gjør jeg det fastslåing Smiley

Utlogget Zeke1983

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 399

Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #56 : 24. oktober 2007, 14:27 »
Men pokker da Sad. Alle misforstår meg i dag Smiley Det var ikke kritikk av din håndtering av situasjonen, bare en obersevasjon fra egen karriere. Selvsagt må man gripe inn mot kontrekte trusler og truende atferd. Det var mer enn sånn vist jeg kan unngå det så gjør jeg det fastslåing Smiley

Ahh.. Beklager Zuul misforstod deg litt der. Ble ikke fornærmet heller av den grunn heller da men;)



Women play hard to get... I play hard to want...

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #57 : 24. oktober 2007, 14:31 »
Har hørt om psykiatriske pasienter som har vært istand til å bøy jernstenger fremfor vinduer, slik som man ofte har i fengsler. De har ingen sperrer, og musklene får ikke beskjed om å "shutte down" som hos normale mennesker.


Dang, potensiale..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #58 : 24. oktober 2007, 14:51 »
Har hørt om psykiatriske pasienter som har vært istand til å bøy jernstenger fremfor vinduer, slik som man ofte har i fengsler. De har ingen sperrer, og musklene får ikke beskjed om å "shutte down" som hos normale mennesker.



så en filmsnutt som jeg desverre ikke finner nå, handlet om en dame som drev flyttebyrå sammen med barnet sitt.
Flytte ett helt orgel? ingen problem, velt orgelet over sønnen, så tar morsinnstinket over og hun bar hele orgelet inn i flyttebilen mens hun skrek og hoiet seg, så var det en bokreol.
Og til slutt ett kjøleskap, hehe.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Skrytehistorier ein hører på byen
« #59 : 24. oktober 2007, 15:02 »
Tror rett og slett du roter litt her Næææ. Jeg snakka om ligge unna som i følgende scenario: Du er på jobb som dørvakt og ser en fyr du vet er psyk pasient komme innom og oppføre seg rart Smiley Da går ikke jeg som dørvakt bort og begynner å skal ha fyren ut uten at jeg må.
Se innlegget over mitt.

Jeg har brukt den psykiske helsetjensten selv når jeg var yngre, så jeg dømmer ingen

beklager for det zuul, missopfatta deg. skjønner godt hva du mener Smiley
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!