Skrevet av Emne: Prøvde å voldta, fikk rundjuling -vurderer voldsanmeldelse  (Lest 23582 ganger)

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Nå har det seg slik at de fleste (mener å huske 2 av 3) anmeldte voldtektsmenn er utlendinger.
Men det er klart at voldtektsmenn fortjener grisebank uansett om de er gule, blå, oransje eller hvite!

Og her burde egentlig spikeren være most i kista.
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Zuul


Hadde vi brukt Nederlands definisjon av hvem som er innvandrer hadde vi hatt over 600.000 utlendinger i Norge i dag.
Hvor mange av disse som er ikke-vestlige vet jeg imidlertid ikke.
Mange "nordmenn" som står for trygdemisbruk og kriminalitet er nok ikke nordmenn i det hele tatt, skal du se.
Det kan jeg, vet du Smiley

"Antall innvandrere seksdoblet etter 1970

I årene etter 1970 har innvandrerbefolkningen i Norge økt fra 60.000 til 387.000, går det fram av tall fra SSB.

 Tallene blir brukt som grunnlag for en rekke artikler i byråets magasin Samfunnsspeilet. Definisjonen av innvandrer som SSB benytter er «personer født i utlandet av to utenlandsfødte foreldre, og de barna foreldrepar med slik bakgrunn får etter at de er kommet til Norge».

Hvis man i stedet hadde valgt Nederlands definisjon, der man opererer med at personer med en utenlandsfødt forelder også tilhører innvandrerbefolkningen, ville Norge hatt 225.000 flere innvandrere, altså over 600.000. "
http://www.dn.no/forsiden/politikkSamfunn/article903728.ece

Nå må du ta med at det finnes 380 000 innvanderer i Norge, men det er under halvparten, 160 000, som er ikke vestlige. bare sånn for ordens skyld. Så i det regnestykker der er det mye dansker, svensker, finner, osv. og de plager deg vel ikke?

Utlogget Zuul


Hadde vi brukt Nederlands definisjon av hvem som er innvandrer hadde vi hatt over 600.000 utlendinger i Norge i dag.
Hvor mange av disse som er ikke-vestlige vet jeg imidlertid ikke.
Mange "nordmenn" som står for trygdemisbruk og kriminalitet er nok ikke nordmenn i det hele tatt, skal du se.

Godt mulig, men siden det bare er bare er ikke vestlige 160 000 innvanderer, og i og med at 90 000 av disse er trygda måtte altså hver av dem ha veldig, veldig mange barn over 18 om det skulle bli en betydlig del av de godt over 650 000 som gjennstår trygda. Så tro det eller ei Metal Man. det finnes nok minst 500 000 gode nordmenn som ikke lever opp til ditt glansbilde. Og omtrent like mange som strengt tatt kunne bidratt mer enn de gjør

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Artig å bli kalt sosialist, spesielt siden jeg har vært medlem i Frp siden 1993, og faktisk, tro det eller ei har vært et hårstrå fra å bli "pamp" en gang....(er dog utmeldt nå)

Synes rett og slett det blir trist når jeg leser slike innlegg som postes her, der akademia og manglende utviklede sjelsevner går hånd i hånd. Ikke annet en trist. At det i tillegg ligger en stor dose manglende selvtillit, og en større dose manglende sosio-økonomisk forståelse, og en ennå større dose tilnærmet antisemittisme gjør det hele ennå tristere.

At det hele pakkes inn i psevdo-revisjonisme-(ikke særlig dyktig sådan) gjør det hele værre i mine øyne.
Sosialist var noe jeg selv brukt som sjelsord da jeg gikk på ungdomsskolen. (og hadde et stort amerikansk flagg på hele sekken)...Kanskje på tide å vokse ut av det?

http://www.nho.no/files/18_4.pdf


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget JAJ

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Realist!!

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Men hva hvis man er blanding av hest og hund da? Men er født i stallen..?

Er jeg nok hest da? Selvom jeg er 50 prosent hund?

He, he Wink Hvis man sitter på en slik blanding, trenger man ikke bekymre seg for penger resten av livet ihvertfall Grin

Synes folk flest skal dømmes som enkeltindivider, men kan ikke skjule at det finnes kulturer jeg personlig ikke er helt "på nett" med. Når kristendommen har klart å modernisere seg(ganske mye ihvertfall) Burde de andre religioner klare det samme Smiley Men for all del, har mange gode venner med forskjellige bakgrunner/kulturer jeg Cheesy Vi har hatt mange "heftige", og ikke minst artige diskusjoner Cheesy
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Nå må du ta med at det finnes 380 000 innvanderer i Norge, men det er under halvparten, 160 000, som er ikke vestlige. bare sånn for ordens skyld. Så i det regnestykker der er det mye dansker, svensker, finner, osv. og de plager deg vel ikke?

Jeg er 1/16 dansk (eller noe slikt), selv, så dansker må jeg vel nesten finne meg i; både i og utenfor egen familie Smiley
Innvandring fra europeiske land ser jeg på som uproblematisk, forutsatt at de kommer for å jobbe.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Artig å bli kalt sosialist, spesielt siden jeg har vært medlem i Frp siden 1993, og faktisk, tro det eller ei har vært et hårstrå fra å bli "pamp" en gang....(er dog utmeldt nå)

Synes rett og slett det blir trist når jeg leser slike innlegg som postes her, der akademia og manglende utviklede sjelsevner går hånd i hånd. Ikke annet en trist. At det i tillegg ligger en stor dose manglende selvtillit, og en større dose manglende sosio-økonomisk forståelse, og en ennå større dose tilnærmet antisemittisme gjør det hele ennå tristere.

At det hele pakkes inn i psevdo-revisjonisme-(ikke særlig dyktig sådan) gjør det hele værre i mine øyne.
Sosialist var noe jeg selv brukt som sjelsord da jeg gikk på ungdomsskolen. (og hadde et stort amerikansk flagg på hele sekken)...Kanskje på tide å vokse ut av det?

http://www.nho.no/files/18_4.pdf

Du har helt klart en sosialistisk herske-/debatteknikk, en sosialistisk måte å slå ting fast på (som om ting blir sant bare fordi du slår det fast på en selvsikker og selvfølgelig måte), samt sosialistiske verdier. At hedersmannen Vidar Kleppe måtte ut av FrP mens folk totalt uten patriotisme og nasjonalt sinnelag får bli (les:deg) er grunnen til at jeg stemmer Demokratene i dag.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Synes rett og slett det blir trist når jeg leser slike innlegg som postes her, der akademia og manglende utviklede sjelsevner går hånd i hånd. Ikke annet en trist. At det i tillegg ligger en stor dose manglende selvtillit, og en større dose manglende sosio-økonomisk forståelse, og en ennå større dose tilnærmet antisemittisme gjør det hele ennå tristere.

At det hele pakkes inn i psevdo-revisjonisme-(ikke særlig dyktig sådan) gjør det hele værre i mine øyne.
Sosialist var noe jeg selv brukt som sjelsord da jeg gikk på ungdomsskolen. (og hadde et stort amerikansk flagg på hele sekken)...Kanskje på tide å vokse ut av det?

http://www.nho.no/files/18_4.pdf

Med fare for å opptre antisemitistisk, vil jeg kommentere innlegget ditt.

Om du brukte "sosialist" som sjelsord eller skjellsord vites ikke. Med grunnlag fra resten av innlegget ditt, velger jeg å tro du gjorde en elementær skrivefeil, og mente skjellsord.

Sosialist er et skjellsord brukt av mange. Sosialist er også en betegnelse brukt av mange. Dersom mottakeren (les: deg) velger å tolke det som personangrep, tyder dette igjen på at du selv brukte samme betegnelse da du var yngre.

Arbeidsinnvandringen er på mange måter svært positivt som du sier. Dog, hvis utfallet av arbeidskvalitet er større enn de økonomiske tap innvandringen medfører. Dette kan man selvsagt regne på rent segmentmessig, hvor segmenteringen foretas geografisk.

Sosialistisk hersketeknikk som Metal Man snakker om her, er bruken av sannhet hvor Metal Man (og andre) opptrer som Hitler selv, med bakgrunn i hans utalelser. Dette da med tanke på innvandring. Sosialistisk hersketeknikk benyttes på mange andre måter. Personlig får jeg ofte denne: Vil du ikke at etterfølgerene dine skal få benyttelse av oljepengene? Vil du ikke spare? Les om Keynes og hans økonomiske modell.

At du tilegner andre både lav selvtillit, lav økonomisk forståelse, og falsk revisjonisme, gjør at påstandene dine, som på mange måter er gode, faller i en sekk av gammel urin. Det blir en strebende post, med vanvittige skrivefeil, som gir meg assosiasjoner med en relativt samfunnsoppdatert ungdomskoleelev. Dog, jeg vet ikke hvor gammel du er.

Man vokser forresten ikke ut av ideologier. Ellers kunne jeg sagt det samme om sosialismen. Man tror på det man tror på, så får det være andres oppgave å virke så sneversynt, med tanke på hetsing av person med ideologien som innertier. Jeg kan på den ene siden mislike soslialistisk tenkning, ved å argumentere mot den nåværende rejering og dets feilaktige syn på hvordan ASA-selskaper er satt sammen med styre, generalforsamling, aksjonærer, etc etter demokratisk modell. Men det blir for dumt å hevde at alle sosialister er neanderthaler uten noen økonomisk forståelse.

Sitat
Innvandring gir dynamiske samfunn, som tilpasser seg og finner nye løsninger. Innvandring gir i all hovedsak positive ringvirkninger både økonomisk og kulturellt.

I bunn og grunn, ja. Jeg er fullstendig enig. Norge hadde ikke stått på bena en dag uten den innvandringen som nå foregår. Allikevel må det være grunnlag for å diskutere hvorvidt innvandring kan knyttes opp mot økonomisk og sosiokulturell likevekt. Man må kunne si hva man mener ikke egner Norge best. Å stoppe innvandring, eller å åpne opp helt, hjelper norge som land lite.

Sitat
Anbefaler forresten noen av forumets über-selvsentrerte-neo-fascistiske-bøffel-"metal"-hoder en tur med dette reiseselskapet.

http://www.hvitebusser.no/Webdesk/netblast/pages/index.html

Her synker du, og din argumentasjon, lavt.

Og svarteper er et uttrykk som ikke har noe som helst med rasisme å gjøre. Det er det samme som å kalle noen for familens svarte får osv. Er bare en betegnelse på at noen har gjort noe dumt.

Fantastisk! Grin

Om vedkommende er tyrker eller ikke , har egentlig lite åsi.

Det er vel strengt tatt ikke flere tyrkere som voldtar , enn det er gambianere, somaliere, nigerianere, albanere og alt annet som ikke er norskt ?
Men det er summen utenlandske menn , generelt sett, som voldtar som gjør den majoriteten.
Hadde man gått på enkelt opphavsland ville nok noen vært mindre representert enn til og med norske.

Med fare for å tråkke en som ligger ned, vil jeg heller si at dette er et mye mer skremmende syn. Dette er en generalisering på at ALT som ikke likner på "norskt", er farlig. Her gjøres det svært liten synsing på hva som hjelper og vice versa. Det ER viktig å se på, som Shemazai ytrer, statistisk grunnlag, for så å ytre skepsis. Denne skepsisen burde man ta tak i.

La oss si at det foreligger en overreprasentasjon av voldtektsmenn blant australske menn. Da burde man slå knallhardt ned på dette, så man får snudd trenden. Jeg tror nemlig ikke at det ligger latent i Australia å voldta. Får man bukt med de som lager faenskap, så endres folks oppfating. Så kan man begynne å snakke om kuturelle forskjeller som øker vansklighetsgraden for fullverdig integrering (f.eks Pakistan), men da kaster vel Balthazar rasistkortet sitt igjen. Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Varg Thor:

Jeg tror ikke du skjønte hva jeg mente.

Jeg blir oppriktig irritert når folk sier UTLENDINGER som voldtar. Det er faktisk en forskjell på hvem som faktisk voldtar og ikke.  Er "tyrker" et skjellsord?
At Én tyrker voldtar, betyr ikke at alle tyrkere voldtar .
At én somalier voldtar, betyr ikke at alle somaliere voldtar.

Er nok det slik at det alltid taes frem "utlenidinger" og "utenlansk bakgrunn" i slike saker.
Dette fører til fremmedfrykt og hysteri overfor nye landsmenn som faktisk jobber, tjener egne penger og lever et stlle rolig familieliv.
Dette fører også til at mange ungdommer som er født og oppvokst i landet, men av utenlandske foreldre ( les ikke vestlige), rett og slett behandles dårligere enn etnisk-norske ungdommer. De er jo bare kriminelle uansett.

Jeg mener det ikke bør kommenteres utenlandsk opprinnelse, og utlending. Men heller spesifikt hvor vedkommende kom fra.

Er foreksempel ofte stor forskjell på en Kroat,en serber og en albaner . Men alle kaller de albanere, eller eks-jugoslaver når en eller annen av de gjør en kriminell handling.

Og om det var overepresentasjon av Australske menn, så var det likevel utlendinger, men jeg tvile det er mer latent for en Tyrker å voldta , som en Australier . Det går nok mer på person.

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sorry meg Nann, men noen ganger virker det som om du er litt tett i korken.
sterk,blid og ronkefri

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Varg Thor:

Jeg tror ikke du skjønte hva jeg mente.

Jeg blir oppriktig irritert når folk sier UTLENDINGER som voldtar. Det er faktisk en forskjell på hvem som faktisk voldtar og ikke.  Er "tyrker" et skjellsord?
At Én tyrker voldtar, betyr ikke at alle tyrkere voldtar .
At én somalier voldtar, betyr ikke at alle somaliere voldtar.

Er nok det slik at det alltid taes frem "utlenidinger" og "utenlansk bakgrunn" i slike saker.
Dette fører til fremmedfrykt og hysteri overfor nye landsmenn som faktisk jobber, tjener egne penger og lever et stlle rolig familieliv.
Dette fører også til at mange ungdommer som er født og oppvokst i landet, men av utenlandske foreldre ( les ikke vestlige), rett og slett behandles dårligere enn etnisk-norske ungdommer. De er jo bare kriminelle uansett.

Jeg mener det ikke bør kommenteres utenlandsk opprinnelse, og utlending. Men heller spesifikt hvor vedkommende kom fra.

Er foreksempel ofte stor forskjell på en Kroat,en serber og en albaner . Men alle kaller de albanere, eller eks-jugoslaver når en eller annen av de gjør en kriminell handling.

Og om det var overepresentasjon av Australske menn, så var det likevel utlendinger, men jeg tvile det er mer latent for en Tyrker å voldta , som en Australier . Det går nok mer på person.



Ok. La meg se om jeg forstår deg rett.

Sitat
Det er vel strengt tatt ikke flere tyrkere som voldtar , enn det er gambianere, somaliere, nigerianere, albanere og alt annet som ikke er norskt ?


Ok. Her forteller du at det ikke er _tyrkere_ per se som er gjerningsmennene. Det er den totale hurven ikke-nordmenn.

Sitat
Jeg mener det ikke bør kommenteres utenlandsk opprinnelse, og utlending. Men heller spesifikt hvor vedkommende kom fra.


Her mener du at man ikke skal se på dette under ett, men heller "spesifisere søket".

Sitat
Er nok det slik at det alltid taes frem "utlenidinger" og "utenlansk bakgrunn" i slike saker.


Og dette var du for? Eller mot?  what

Av og til Nann har jeg store problemer med å forstå deg, og deg. Men alle "Nannene" gjør forumet meget underholdende. Det er sikkert. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Accept

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5

  • 22/11/2007
Skulle bare støpt noen betongtøfler til voldtekts mannen kasta han i vannet, tror ik så jævelig mange ville savna han. .  Hvor hyggelig ekke det. gode råd fra MR: Accept  alltid god stevning.
Alder: 23 år, Høyde: 188 cm, Vekt: 84,5 kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!