Skrevet av Emne: Prøvde å voldta, fikk rundjuling -vurderer voldsanmeldelse  (Lest 23631 ganger)

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article962194.ece
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article962433.ece
Sitat fra: adressa
Flyktende med buksa og trusa rundt anklene skal den siktede ha blitt slått og sparket ved Huseby på Flatåsen. I nattemørket ble han lagt i bakken, og et av vitnene dro skulderen hans ut av ledd.
Ikke noe med at denne møkkamannen av en tyrker har funnet seg ei å voldta, men når han blir tatt for voldtekt og VELFORTJENT smekka opp litt. Joda. Da skal sorteper anmelde dem for voldsbruk.

Sitat fra: adressa
Min klient sier han er uskyldig. Jeg kan bekrefte at de som holdt ham fast brukte atskillig makt, og da jeg besøkte ham i fengselet hadde han sår og merker i ansiktet, sier forsvarer Arve Opdahl.
Hvem med vettet i behold ville ikke gitt en voldtektsmann som de tar i fersk gjerning litt smergel. Det er en  takknemlig jobb Mr. Opdahl har skaffa seg her. Voldtektsmenn som vil bli mykt pågrepet. Fint skal det faanmeg være.

In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
haddet det vært meg som fant en fyr som prøvde å voldta ei jente hadde han manglet en testikkel og penisen...


det her gir meg lyst til å samle gutta boys, få ei venninde til å kle seg dristig og sende henne ut feks atme dora i tr.heim, mens vi venter rett bort i gata med balltrær osv...så kunne folk byen rundt ha gjort det samme i sitt nærmiljø så hadde vi blitt kvitt en god del av voldtektdrittsekkenesomfortjenerenlangsomdød!
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Så jævlig eid. Tatt med buksene nede bokstavelig talt. Bare idioter ville behandlet slikt avskum med silkehansker.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

dodraugen2k

  • Gjest
Ikke noe med at denne møkkamannen av en tyrker har funnet seg ei å voldta

Joda. Da skal sorteper anmelde dem for voldsbruk.

Du gjør en ypperlig jobb som nyttig idiot i denne situasjonen når du kommer med slikt som dette. Det er litt trist, jeg er i utgangspunktet helt enig i at karen oppførte seg som avskum, fortjente juling og absolutt ikke fortjener noen oppreisning for å ha blitt smekket litt rundt, men prøv da for faen å hold rasistiske uttrykk som "svarteper" (tyrkere flest er forøvrig ganske lyshudede) for deg selv. Da må man svelge litt færre kameler for å kunne samtykke.

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

(Jeg bor ved siden av der det skjedde  Shocked Tongue )

De var ganske sikre på at han ble dømt, noe som skulle bare mangle. Det var ikke strid i noen beviser som ble lagt ut, hørte det på radioen, eller leste det i avisa.

Fortjente å bli banket opp. Sier han er uskyldig, når han 'bokstavelig talt blir tatt med buksa nede' (Som Molnes skrev før meg)! Latterlig hvis han ikke blir dømt, men det skulle ikke forundre meg!

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Den eneste grunnen til ikke å gi vedkommende grisebank/nakkeskudd er at han da kan komme til å fremstå som et offer i rettssaken, og dermed få sympati fra dommere/jury, og slippe med mindre straff enn han burde fått.

Forøvrig mener jeg at sedelighetsforbrytere bør ødelegges.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Du gjør en ypperlig jobb som nyttig idiot i denne situasjonen når du kommer med slikt som dette. Det er litt trist, jeg er i utgangspunktet helt enig i at karen oppførte seg som avskum, fortjente juling og absolutt ikke fortjener noen oppreisning for å ha blitt smekket litt rundt, men prøv da for faen å hold rasistiske uttrykk som "svarteper" (tyrkere flest er forøvrig ganske lyshudede) for deg selv. Da må man svelge litt færre kameler for å kunne samtykke.


Selfølgelig blir man rasistisk i en sånn sak. Blir ihvertfall jeg. For det er jo ikke akkurat første gang en utlending prøver å voldta, eller voldtar en dame. Disse folka har et helt latterlig kvinnesyn og jeg blir kvalm av å høre om det. Send dem til helvete ut av landet hvis de ikke greier å lære seg reglene vi har i Norge. Har en kompis som var på ferie i Tyrkia for noen år siden. Moren hans ble overøst med tilbud, mange ville kjøpe, noen sa bare come and be my wife og når hun sa nei så ble de nesten truende og snurte. Asså hva faen. Jævla neandertalere. De har selv skyld i at mange får rasistiske meninger. Når dette skjer igjen og igjen og igjen. Vi er bare mennesker vi som bor i Norge. Og selvfølgelig får vi dårlige asosiasjoner med det og det folkeslaget hvis vi kunn hører dritt om det. Det å si at alle som ikke har et perfekt moralsk og poltisk ståpunkt er rasister er helt på jorde. Jeg mener at de får faen meg skjerpe seg, eller dra til helvete. Hvis jeg er rasist pga det så fint. Da er jeg det. Og svarteper er et uttrykk som ikke har noe som helst med rasisme å gjøre. Det er det samme som å kalle noen for familens svarte får osv. Er bare en betegnelse på at noen har gjort noe dumt.

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Du gjør en ypperlig jobb som nyttig idiot i denne situasjonen når du kommer med slikt som dette.

Sitat fra: rights.no
I året 2001 fremla Oslo-politiet for aller første gang statistikk over den etniske sammensetningen i gruppen av gjerningsmenn som var anmeldt for voldtekt. Politiets registre viste da at hele to av tre anmeldte gjerningsmenn i året 2000 var innvandrere. Til sammen ble 111 personer anmeldt for voldtekt det året. Av de 111 anmeldte var 72 av ikke-vestlig opprinnelse, 25 var identifisert som norske eller vestlige, og 14 var av ukjent opprinnelse. Dette betyr at ved minst 65 % av alle voldtektsanmeldelser i Oslo i året 2000, var gjerningsmannen av ikke-vestlig opprinnelse. Opp mot dette må så sammenholdes at ikke-vestlige innvandrere utgjorde 14,3 % av byens befolkning det året.
http://www.rights.no/hrs_skrib_gen/arkiv/hrs_65.60_070221_130.htm

Da jeg har 2veninner som har blitt forsøkt voldtatt og 1 som har blitt det i senere tid, så desverre ærede Balthazar,
har jeg sett meg temmelig lei på dette. Alle gjernings"menna" har vært "ganske lyshudede" i alle 3 episodene.

Grunnen til at jeg da er såpass krass mot de er fordi jeg ser hvordan de nå driver på.
Norge er et land der det nesten lønner seg å være kriminell.

Når de ikke kommer inn på et utested skal de voldta, knivstikke og drepe familien til dørvakta.
De forventer å bli særbehandlet til det bedre og når dette ikke skjer kommer de tilbake med 4-5ekstra for å få det de vil.

Det som gjør dem sterkere en oss er fordi nordmenn ikke "støtter" hverandre på samme måten. Litt av dette kommer pga frykt for fengsel og politi og det andre er det faktum at vi er på jobb om dagene istedet for å kjøre rundt og gjenvinne "respekt"

Nei Balthazar. Dette gjelder ikke alle. Langt derifra. Men. Når det er en kjerne på 30 - 40stk i Trondheim(samt de eviggrønne  A & B gjengen++)driver på denne måten er det ikke rart man har problemer med å holde seg fordomsfri. Det er et stort problem. Den vanlige kontorist vil ikke oppleve noe av dette, men mange tenåringer, folk som er ute i helgene og spesiellt de som er jobber i utelivsbransjen merker dette godt. Derfor har jeg, DESVERRE, slikt syn nå.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article190018.ece
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Selfølgelig blir man rasistisk i en sånn sak. Blir ihvertfall jeg. For det er jo ikke akkurat første gang en utlending prøver å voldta, eller voldtar en dame. Disse folka har et helt latterlig kvinnesyn og jeg blir kvalm av å høre om det. Send dem til helvete ut av landet hvis de ikke greier å lære seg reglene vi har i Norge. Har en kompis som var på ferie i Tyrkia for noen år siden. Moren hans ble overøst med tilbud, mange ville kjøpe, noen sa bare come and be my wife og når hun sa nei så ble de nesten truende og snurte. Asså hva faen. Jævla neandertalere. De har selv skyld i at mange får rasistiske meninger. Når dette skjer igjen og igjen og igjen. Vi er bare mennesker vi som bor i Norge. Og selvfølgelig får vi dårlige asosiasjoner med det og det folkeslaget hvis vi kunn hører dritt om det. Det å si at alle som ikke har et perfekt moralsk og poltisk ståpunkt er rasister er helt på jorde. Jeg mener at de får faen meg skjerpe seg, eller dra til helvete. Hvis jeg er rasist pga det så fint. Da er jeg det.

"Det er ikke min skyld at jeg er så idiot at jeg ikke begriper at enkeltindividers handlinger ikke nødvendigvis er ensbetydende med en folkegruppes iboende genetiske egenskaper."

Vet man ikke bedre, så vet man ikke bedre ...

Og svarteper er et uttrykk som ikke har noe som helst med rasisme å gjøre. Det er det samme som å kalle noen for familens svarte får osv. Er bare en betegnelse på at noen har gjort noe dumt.

 rofl

Utlogget qbah

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

Jeg hadde gjort det samme. Bor selv ikke så langt unna plassen og er godt kjent der. Slike griser som ikke får seg noe annet skulle fått rundjuling av alle verdens kvinner på en gang. Er kanskje litt lett å sitte å si slikt foran pc'en nå, men når det er så alvorlig skal slike folk få som de fortjener.
Ikke vær slapp og løs, tren for å bli veltrent og pompøs :-)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Du gjør en ypperlig jobb som nyttig idiot i denne situasjonen når du kommer med slikt som dette. Det er litt trist, jeg er i utgangspunktet helt enig i at karen oppførte seg som avskum, fortjente juling og absolutt ikke fortjener noen oppreisning for å ha blitt smekket litt rundt, men prøv da for faen å hold rasistiske uttrykk som "svarteper" (tyrkere flest er forøvrig ganske lyshudede) for deg selv. Da må man svelge litt færre kameler for å kunne samtykke.

Tror du også ville kalt tyrkeren svarteper dersom det var du som lå og kavet med en halvnaken tyrker du ikke hadde noen interesse av i en veiskråning. Hadde det vært en pakistaner kunne man kalt vedkommende pakkisfaen, hadde det vært en polakk kunne man kalt han polakkfaen, hadde det vært en neger kunne man kalt han svarting, hadde det vært en nordmann kunne man kalt han en helvetes gris.  En fellesbetegnelse for alle kunne vært møkkamenn.

Poenget er at når man skal uttrykke følelser i forbindelse med sosialt og samfunnsmessige uakseptable handlinger, så benytter man gjerne karakteristikker som får fintfølende mennesker som deg til å reagere. Det er ikke alle som har behov for å pakke ordene sine inn i bomull. Tviler hardt på at trådstarter ville kalt vedkommende tyrker for svarteper dersom tyrkeren ikke hadde forsøkt seg på voldtekt.

Det er forskjell på å kalle en tyrkisk voldtektsmann for svarteper og en hvilken som helst tyrker for svarteper. Det første er et uttrykk for følelser i en gitt situasjon, eller utalt som følge av en negativ hendelse begått av nevnte person, mens det andre er klart rasistisk.

Det at du mener det er å svelge en kamel når du får høre at en tyrkisk voldtektsmann (kaller han det, for du kan være sikkert på at han ville fullført!) kalles for svarteper, vitner om et ekstremt naivt syn på livet, og svært lite erfaring med den harde virkelighet.

Tenk om det var du som var denne jenta, hadde du da sittet og protestert mot folk som kalte han møkkamann og/eller svarteper ?

Et tips: I fremtiden, se på karakteristikker ut fra konteksten de er fremført i!


Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Du gjør en ypperlig jobb som nyttig idiot i denne situasjonen når du kommer med slikt som dette. Det er litt trist, jeg er i utgangspunktet helt enig i at karen oppførte seg som avskum, fortjente juling og absolutt ikke fortjener noen oppreisning for å ha blitt smekket litt rundt, men prøv da for faen å hold rasistiske uttrykk som "svarteper" (tyrkere flest er forøvrig ganske lyshudede) for deg selv. Da må man svelge litt færre kameler for å kunne samtykke.

Pøh!
Man blir da ekstra provosert når slik drittoppførsel blir utført av noen som i utgangspunktet burde takke oss på sine hender og knær for at de i det hele tatt får lov til å være her i landet.

Når de som burde være mest takknemlige for å få slippe inn i vårt land, og dermed på sin beste oppførsel, faktisk gjør stikk motsatt av hva man burde kunne kreve (ved å være overrepresentert innen den mest uspiselige form for kriminalitet), da er det ikke rart at man tar frem skjellsordene.
Som tidligere stortingspresident Jo Benkow sa: "rasismen øker i takt med innvandringen".




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget [HE-Man]

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 287
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 287

  • Sheiko
Du gjør en ypperlig jobb som nyttig idiot i denne situasjonen når du kommer med slikt som dette. Det er litt trist, jeg er i utgangspunktet helt enig i at karen oppførte seg som avskum, fortjente juling og absolutt ikke fortjener noen oppreisning for å ha blitt smekket litt rundt, men prøv da for faen å hold rasistiske uttrykk som "svarteper" (tyrkere flest er forøvrig ganske lyshudede) for deg selv. Da må man svelge litt færre kameler for å kunne samtykke.
Det eneste som er idiotisk så langt er din misbruk av ordet rasisme.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article962194.ece
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article962433.eceIkke noe med at denne møkkamannen av en tyrker har funnet seg ei å voldta, men når han blir tatt for voldtekt og VELFORTJENT smekka opp litt. Joda. Da skal sorteper anmelde dem for voldsbruk.
Hvem med vettet i behold ville ikke gitt en voldtektsmann som de tar i fersk gjerning litt smergel. Det er en  takknemlig jobb Mr. Opdahl har skaffa seg her. Voldtektsmenn som vil bli mykt pågrepet. Fint skal det faanmeg være.




Veldig bra innlegg! Voldtektsmenn er faen meg noe av det mest nedrige avskummet som samfunnet har å by på!

Jeg vil imidlertid påpeke at man som forsvarsadvokat (stort sett) får klientene sine oppnevnt. Man tildeles altså kriminelle som man skal forsvare.
Opdhal har altså ikke "skaffet seg" denne jobben. Men det er jo ikke noe man kan forvente at legfolk nødvendigvis har kjennskap til.

I og med at jeg, som advokatfullmektig, selv kan komme til å få utdelt slike forsvarsjobber, så er det viktig å presisere at vi stort sett  IKKE selv tar initativ til å forsvare den enkelte klient. Er det noe jeg ikke vil bli assosiert med, så er det denne typen pakk Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
løsningen på dette er mer ressurser til politiet og strengere lover. og øyeblikkelige straffereaksjoner på uakseptabel oppførsel.

politikerene er for veike, og situasjonen er ute av kontroll.

slike elementer har ingen plass i samfunnet! de må vekk! (vi kunne brukt noe av oljepenga til å bygge et svært fengsel i nord-norge, hvor slike folk kunne blitt bevart resten av livet).


http://www.rights.no/hrs_skrib_gen/arkiv/hrs_65.60_070221_130.htm

Da jeg har 2veninner som har blitt forsøkt voldtatt og 1 som har blitt det i senere tid, så desverre ærede Balthazar,
har jeg sett meg temmelig lei på dette. Alle gjernings"menna" har vært "ganske lyshudede" i alle 3 episodene.

Grunnen til at jeg da er såpass krass mot de er fordi jeg ser hvordan de nå driver på.
Norge er et land der det nesten lønner seg å være kriminell.

Når de ikke kommer inn på et utested skal de voldta, knivstikke og drepe familien til dørvakta.
De forventer å bli særbehandlet til det bedre og når dette ikke skjer kommer de tilbake med 4-5ekstra for å få det de vil.

Det som gjør dem sterkere en oss er fordi nordmenn ikke "støtter" hverandre på samme måten. Litt av dette kommer pga frykt for fengsel og politi og det andre er det faktum at vi er på jobb om dagene istedet for å kjøre rundt og gjenvinne "respekt"

Nei Balthazar. Dette gjelder ikke alle. Langt derifra. Men. Når det er en kjerne på 30 - 40stk i Trondheim(samt de eviggrønne  A & B gjengen++)driver på denne måten er det ikke rart man har problemer med å holde seg fordomsfri. Det er et stort problem. Den vanlige kontorist vil ikke oppleve noe av dette, men mange tenåringer, folk som er ute i helgene og spesiellt de som er jobber i utelivsbransjen merker dette godt. Derfor har jeg, DESVERRE, slikt syn nå.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article190018.ece


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!