Skrevet av Emne: Prøvde å voldta, fikk rundjuling -vurderer voldsanmeldelse  (Lest 23622 ganger)

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Nå er jeg enig i at man må få beskytte seg selv og andre samt deres eiendeler. Det er ikke urimelig å gi mannen såpass bank at han ikke vil prøve seg der. Men man skal være svært dyktig for å ikke skade folk såpass at de får varige men av relativt uskyldig vold. Slik vold kan da skape ytterligere situasjoner som ikke stimulerer integrering i den grad man ønsker. For nordmenn gjelder det mange samfunnsproblem med isolasjon osv.

Nå skal det vel også sies at det finnes store mørketall av sedlighetsforbrytelser gjordt rundtomkring de tusen hjem. Dette er ekstra vanskelig på mindre steder der relasjonene er mange og kompliserte. Disse er storsett gjordt av Ola Normann.

Når det gjelder utlendinger fra typiske ikke vestlige samfunn med et annet kvinnesyn er det vel liten tvil om at en for stor gruppe innvandrere ikke passer til å være i vår del av verden. Jeg sier ikke at damer fra deres hjemland fortjener å bli behandlet dårlig, men at det er mer kultur for det der.

Når Metal mann prater om parasitter så høres det ut som han referer til en del pakistanere, polakker, litauere osv som kom hit for/er her for å arbeide som rengjører, håndverkere, drosjesjåfører, kiosk eierer, pizza restaurant eiere osv som INGEN nordmann vil misunne dem arbeidstider eller lønn for. Det er heller ingen nordmenn som vil betale de hvitt eller spørre etter kvittering i butikken samt klage på prisen og at de er snyltere. Vel når sant skal sies finnes det også de som bringer med seg hard kriminalitet, prostitusjon, organisert vinnings kriminalitet osv. Men i rettferdighetens navn så tror jeg at mange flere av utlendingene jobber hardere enn nordmenn for en dårligere lønn. Darwin ikke sant.

Når det gjelder staten så er vel i grunn det den største parasitten når det gjelder å stimulere til effektive markeds mekanismer og raske prosesser. Og verken lov ryttere eller byråkrater har vel vært kjent for å skape stort.

Men vi trengs jo alle, også for at politiet skal ha noe å gjøre( eller dvs. ikke så mange av det slaget kjeltringer).

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322


Det kan hende, men inntill det er bevist at majoriteten av somaliere ikke er gode samfunnsborgere, så velger jeg å tro det.

Bare for å utdype utsagnet mitt: Jeg mente bare å stille spørsmål ved den angivelige 'overveldende majoritet'. Ting vil sikkert bli mye bedre med tiden, men per dags dato sliter somaliere i Norge med en god del ukultur.

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Må innrømme at Metal Man har noen gode poeng her. MEN det må imidlertid nevnes at vedkommende er en Holocaust-fornekter. Dette vil han naturligvis bestride, og unnskylde seg med at "jeg stilte bare spørsmålstegn". De som fikk med seg diskusjonen mellom ham og Thyve, skjønte imidlertid tegninga Wink Altså har vi her en Holocaust-fornekter som også engasjerer seg sterkt i saker som omhandler innvandringspolitikk, venstresiden i norsk politikk, integrering, nasjonalisme etc. Er det noen her som ser fellesnevnere?

Er det noe galt i å engasjere seg i slike saker? Selvsagt ikke, men man må ta i betraktning meningene vedkommende ytrer Wink

Den omtalte vil nå selvfølgelig - på en nokså underholdende måte - ta i bruk all sin juridiske kløkt og rasjonalisering for å kunne ro seg unna anklagelser om å være Holocaust-fornekter og ekstremist.


Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Vilt.. Kan vi ikke alle bare være være enig om at han tyrkern er en dust, og han fortjente det som han fikk. Og at en nordmann også hadde fortjent det hvis han var den som gjorde det. Ferdig med saken. Alle off topic diskusjoner som har noe med utlendinger å gjøre ender i krangler om rasisme og det å være poltisk korrekt og ikke dømme et folkeslag. End of story..

To argue on the web is the same as being the paraolympics, even if you win youre still a retard Grin


Utlogget belsebub

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 202
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 202

Tyrker fikk nesten som fortent( hadde egentlig fortjent ordentlig svinebank) Værden ville blitt etmye bedre sted hvi ale hadde hatt baler til å gripe håndfast inn i situasjoner som dette.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Nå er jeg enig i at man må få beskytte seg selv og andre samt deres eiendeler. Det er ikke urimelig å gi mannen såpass bank at han ikke vil prøve seg der. Men man skal være svært dyktig for å ikke skade folk såpass at de får varige men av relativt uskyldig vold. Slik vold kan da skape ytterligere situasjoner som ikke stimulerer integrering i den grad man ønsker. For nordmenn gjelder det mange samfunnsproblem med isolasjon osv.

Nå skal det vel også sies at det finnes store mørketall av sedlighetsforbrytelser gjordt rundtomkring de tusen hjem. Dette er ekstra vanskelig på mindre steder der relasjonene er mange og kompliserte. Disse er storsett gjordt av Ola Normann.

Når det gjelder utlendinger fra typiske ikke vestlige samfunn med et annet kvinnesyn er det vel liten tvil om at en for stor gruppe innvandrere ikke passer til å være i vår del av verden. Jeg sier ikke at damer fra deres hjemland fortjener å bli behandlet dårlig, men at det er mer kultur for det der.

Når Metal mann prater om parasitter så høres det ut som han referer til en del pakistanere, polakker, litauere osv som kom hit for/er her for å arbeide som rengjører, håndverkere, drosjesjåfører, kiosk eierer, pizza restaurant eiere osv som INGEN nordmann vil misunne dem arbeidstider eller lønn for. Det er heller ingen nordmenn som vil betale de hvitt eller spørre etter kvittering i butikken samt klage på prisen og at de er snyltere. Vel når sant skal sies finnes det også de som bringer med seg hard kriminalitet, prostitusjon, organisert vinnings kriminalitet osv. Men i rettferdighetens navn så tror jeg at mange flere av utlendingene jobber hardere enn nordmenn for en dårligere lønn. Darwin ikke sant.

Når det gjelder staten så er vel i grunn det den største parasitten når det gjelder å stimulere til effektive markeds mekanismer og raske prosesser. Og verken lov ryttere eller byråkrater har vel vært kjent for å skape stort.

Men vi trengs jo alle, også for at politiet skal ha noe å gjøre( eller dvs. ikke så mange av det slaget kjeltringer).



Når det gjelder dette med parasitter så definerte jeg dette som folk som lever på andre (uansett nasjonalitet).
Jeg sikter da til trygdemisbrukere, arbeidskye folk, kriminelle og denslags pakk.
Arbeidsinnvandring fra Europa anser jeg som totalt uproblematisk, så lenge det ikke rammer arbeidsvilkårene til nordmenn (sosial dumping).

At staten er den største parasitten er jeg helt enig i.
Staten burde ha som en selvfølgelig målsetting at de ikke stjeler/skattelegger folk mer enn absolutt nødvendig. De venstrevridde ser det derimot som en selvfølge at de verdiene jeg skaper er allemannseie, og har derfor ingen problemer med å ta 50%+ av folks inntekt for å finansiere et tungrodd byråkrati, penger til veldedige organisasjoner, elendige U-hjelps prosjekter osv.

Etter mitt syn bør ting som skole, politi, brannvesen, veier og forsvar, barnetrygd og pensjon (altså helt nødvendige ting) finansieres etter prinsippet om flat skatt.
Alt annet bør være opp til den enkelte å eventuelt finansiere selv. U-hjelp er fint det, men jeg vil bestemme hvor mye jeg vil gi, og hva jeg vil gi til, selv.
Når staten tror den har blankofullmakt til å forsyne seg av mine verdier etter eget forgodtbefinnende, så er det på tide å gjøre som en hederskar gjorde forleden dag: han gjorde fra seg på et RV-flagg og la det på dørstokken til kommunisten Aslak Sihra Myhre Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Må innrømme at Metal Man har noen gode poeng her.

Damn straight!

Sitat
MEN det må imidlertid nevnes at vedkommende er en Holocaust-fornekter.

Nei, nå får du jaggu gi deg! Jeg har faktisk ikke tatt stilling; men velger å ha et åpent sinn.
Når folk i et to-sifret antall europeiske land blir sperret inne i fengsel i åresvis for å publisere materiale som motstrider påstanden om holocaust, da er det noe som skurrer. Klart jeg blir nysgjerrig og får inntrykk av at de statlige overgriperne har noe å skjule! Må da være lov til å ha kritisk sans uten å bli stemplet i hytt og gevær av den grunn!

Sitat
Dette vil han naturligvis bestride, og unnskylde seg med at "jeg stilte bare spørsmålstegn". De som fikk med seg diskusjonen mellom ham og Thyve, skjønte imidlertid tegninga Wink Altså har vi her en Holocaust-fornekter som også engasjerer seg sterkt i saker som omhandler innvandringspolitikk, venstresiden i norsk politikk, integrering, nasjonalisme etc. Er det noen her som ser fellesnevnere?

Jeg er en konservativ, borgerlig patriot. Det er da hedersbetegnelser alt sammen!

Sitat
Er det noe galt i å engasjere seg i slike saker? Selvsagt ikke, men man må ta i betraktning meningene vedkommende ytrer Wink

Skal jeg bytte ut mine meninger, dvs. de RIKTIGE meningene, med FEIL meninger bare for å fremstå som politisk korrekt? PØH!

Sitat
Den omtalte vil nå selvfølgelig - på en nokså underholdende måte - ta i bruk all sin juridiske kløkt og rasjonalisering for å kunne ro seg unna anklagelser om å være Holocaust-fornekter og ekstremist.

For det første er det ikke i seg selv ekstremistisk å være uenig i den statelige versjonen av en historisk hendelse, det være seg holocaust eller slaget ved Stiklestad. For det andre har jeg ikke tatt bastant stilling til noe som helst, men jeg kjenner til en del av holocaustbenekternes argumenter, og fremla disse i en åpen debatt som jeg syntes var interessant.

At det skal være "ekstremt" å IKKE jublende støtte en utvikling som gjør nordmenn til en minoritet i eget land samtidig som kriminaliteten eksploderer høres jo helt vilt ut!
Spesielt når jeg legger frem gode, alternative forslag som kan avhjelpe situasjonen til de som faktisk trenger asyl!
Min modell er faktisk svært lik den JAPAN fører i dag. Er flertallet av Japans innbyggere ekstremister?




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sitat
For det første er det ikke i seg selv ekstremistisk å være uenig i den statelige versjonen av en historisk hendelse, det være seg holocaust eller slaget ved Stiklestad. For det andre har jeg ikke tatt bastant stilling til noe som helst, men jeg kjenner til en del av holocaustbenekternes argumenter, og fremla disse i en åpen debatt som jeg syntes var interessant.
Å i det hele tatt kunne tvile på at holcaust har funnet sted, er et sikkert tegn på at man er over gjennomsnittlig retardert.

Merk at jeg her ikke uttaler meg politisk korrekt, jeg bare skriver min mening, som selvsagt ALLTID er den RIKTIGE!
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Å i det hele tatt kunne tvile på at holcaust har funnet sted, er et sikkert tegn på at man er over gjennomsnittlig retardert.

Merk at jeg her ikke uttaler meg politisk korrekt, jeg bare skriver min mening, som selvsagt ALLTID er den RIKTIGE!

Jeg registrerer at det sitter en lang rekke akademikere (kjemikere, ingeniører, universitetsprofessorer m.fl.) i fengsel rundt omkring i Europa for "forbrytelsen" holocaustfornektelse.
Når folk med såpass stor innsikt i de fagfeltene de uttaler seg om, hevder at holocaust ikke kan ha funnet sted, så åpner jeg sinnet mitt for MULIGHETEN at hele, eller deler, av den offisielle historien kanskje ikke stemmer.

Dette gjelder for øvrig ikke bare holocaust. Å stole blindt på det staten hevder, og det som står i pensum i grunnskolen, er etter mitt syn et tegn på at man mangler evnen til å tenke fritt, kritisk og selvstendig. Et så umodent, og ufritt sinn kan virkelig defineres som retardert.
Hvis noen f.eks. påstår at Stalin IKKE drepte flere titalls millioner, så er jeg villig til å høre jeg. Mitt eget syn på saken dannes først etter at begge sider har blitt hørt.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Zuul

Ni av ti som ØNSKER jobb, ja Smiley
Videre så er, som du nevner, dine sitater tatt fra RAPPORTEN som artikkelen bygger på, så da blir det litt feil å holde det mot meg i forhold til selve artikkelen (man kan jo ikke uten videre forutsette at jeg har lest selve rapporten).


Jeg registrerer at det sitter en lang rekke akademikere (kjemikere, ingeniører, universitetsprofessorer m.fl.) i fengsel rundt omkring i Europa for "forbrytelsen" holocaustfornektelse.
Når folk med såpass stor innsikt i de fagfeltene de uttaler seg om, hevder at holocaust ikke kan ha funnet sted, så åpner jeg sinnet mitt for MULIGHETEN at hele, eller deler, av den offisielle historien kanskje ikke stemmer.

Dette gjelder for øvrig ikke bare holocaust. Å stole blindt på det staten hevder, og det som står i pensum i grunnskolen, er etter mitt syn et tegn på at man mangler evnen til å tenke fritt, kritisk og selvstendig. Et så umodent, og ufritt sinn kan virkelig defineres som retardert.
Hvis noen f.eks. påstår at Stalin IKKE drepte flere titalls millioner, så er jeg villig til å høre jeg. Mitt eget syn på saken dannes først etter at begge sider har blitt hørt.

Hmm. Du priser deg selv for å tenke kritisk, søke informasjon,  og søke bakom de offisielle kilder, men arresterer meg for å påpeke at en informasjonen du kom med var bare et fragment, feilaktig sådan, av informasjonen. Og selv om du viste hvem kilden var ville du tydligvis ikke sette deg mer inn i sakene. Fordi det som kom fram passet ditt syn, så fremt man ikke rota det til med å lese alt.

No offence Metal Man, men du kan ikke kalle deg selv kritisk vist du bare er det når det passer deg og dine argument.

Utlogget Zuul


To argue on the web is the same as being the paraolympics, even if you win youre still a retard Grin


Hva sier den teorien om deg, som diskuterer på nettet og taper? gang på gang

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Det er flere eksempler i historien på "vedtatte" sannheter som er blitt endret.

En gang i tiden ble man kalt gal dersom man påstod jorden var rund. Alle VISSTE at jorden var flat!

For ikke lenge siden fikk noen mennesker nobelsprisen for å ha funnet opp lobotomi. I dag er denne behandlingsformen utdatert og fordømt av alle innen psykiatrien.

Verden er i stadig forandring.



Utlogget buildern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 168
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 168

  • No pain, no gain
Haha mange rasister på TF. Det er så jævla lett å skylde på "utlendingene" bestandig. Men husk for faen at det er like mange hvite norske som voldtar.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

er det like mange? hvordan vet du det?

Og HVIS det er det.. hvorfor skal vi da importere voldtektsmenn hvis vi har nok selv?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Haha mange rasister på TF. Det er så jævla lett å skylde på "utlendingene" bestandig. Men husk for faen at det er like mange hvite norske som voldtar.

Med tanke på at utlendinger er i et betydelig undertall i befolkningen, mens antall forbrytere er like mange (sitat deg) så lover ikke det spesielt godt for innvandrerene ? Eller ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!