Skrevet av Emne: Mr. Skade med Norsk rekord i knebøy. Film på side 36.  (Lest 62335 ganger)

Utlogget Store Mage

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 725
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 725

  • SDVV SC
Dæven så bra Alex!
Sølv NM benkpress 2011 og 2012
Stevneperser: 255 - 180 - 230

Konkurrerende utøver - styrkeløft - Røros SK



Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Takk for hjelpen på lørdag, og gratulerer med rekorden!

Du tar vel neppe markløftrekorden, men kanskje vi får se en sammenlagtrekord i løpet av året? Det hadde vært tøft!

 >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Takk for hjelpen på lørdag, og gratulerer med rekorden!

Du tar vel neppe markløftrekorden, men kanskje vi får se en sammenlagtrekord i løpet av året? Det hadde vært tøft!

 >Cheesy

Rekordene på persene mine er vel 869 akkurat no, så en sammenlagtrekord bør være innen rekkevidde. Slik jeg ser det er rekorden 867.5, da dette er det som Erik har løftet med skjorte.

Akkurat no kan jeg ikke se for meg 335.5 i mark, men man vet jo aldri. Tatt utviklingen i benk og knebøy de siste 6 årene i betraktning, så bør jo markrekorden også gå, men er redd jeg må slutte å trener knebøy og utelukkenede fokusere på sumomark da..

Dæven så bra Alex!
Takk for det

Lett!
Ja det så ikke så tungt ut,  men det skal det jo heller ikke være på vekter under 300 kg

Gratulerer med ny norsk rekord!

Takk Smiley

Sinnsykt bra Cheesy Gratulerer!
Sinnsykt er vel å ta i, du får lære deg å utnytte skjorta, så skal dette være en grei vekt for deg også Wink
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Grattis tynn Smiley

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...


Takk Smiley
Sinnsykt er vel å ta i, du får lære deg å utnytte skjorta, så skal dette være en grei vekt for deg også Wink


Takk for tilliten Alexander. Hadde jeg hatt samme stayerevne/talent som deg så kanskje jeg skulle klart å kapret plassen bak deg en gang  Cheesy

Altfor mange som tror at det bare er å sette på seg utstyr for deretter at det går av seg selv desverre. Jeg har grei grunnstyrke, og vet at det er langt i fra slik! Det ligger så mye blodslit og smerte i utstyrsløfting at jeg gir alle som har guts nok til å få til dette en stor honnør!

Derfor synes jeg det er sinnsykt bra jobba av deg og andre som takler alt som utstyrsløftingen på høyt nivå fører med seg Cheesy
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Takk for tilliten Alexander. Hadde jeg hatt samme stayerevne/talent som deg så kanskje jeg skulle klart å kapret plassen bak deg en gang  Cheesy

Altfor mange som tror at det bare er å sette på seg utstyr for deretter at det går av seg selv desverre. Jeg har grei grunnstyrke, og vet at det er langt i fra slik! Det ligger så mye blodslit og smerte i utstyrsløfting at jeg gir alle som har guts nok til å få til dette en stor honnør!

Derfor synes jeg det er sinnsykt bra jobba av deg og andre som takler alt som utstyrsløftingen på høyt nivå fører med seg Cheesy

Takker for fine ord.

For meg kommer det naturlig, det vil være vanskeligere å leve ett liv uten  5 harde treningsøkter i uken, enn det er med trening. Men lysten må komme innenifra og være dypt rotfestet i et ønske om å bli bedre og sterkere ,sammen med litt flaks og kunnskap som gjør at skade påvirker så lite som mulig.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Zuul

Du har jaggu komme ein lang veg frå den lille gutten på ungdomsskulen som sto i lag med han der ubrukelige gymlæraen som skulle spotte deg i 100 kg i bøy. Og Prøvde å curle opp vekta og deg med strake armar. Ke faen han heitte han? Rørbotten eller nåke sånt? Samme kan det være.

står respekt av den jobben du har gjort Alex, håper du virkelig får utbytte av den i år og knuser sammenlagten også: Så kan du sikte på marken Grin

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Du har jaggu komme ein lang veg frå den lille gutten på ungdomsskulen som sto i lag med han der ubrukelige gymlæraen som skulle spotte deg i 100 kg i bøy. Og Prøvde å curle opp vekta og deg med strake armar. Ke faen han heitte han? Rørbotten eller nåke sånt? Samme kan det være.

Lars Rørbåtten levver tilbake hånn-bakk prof kårtet dit!!!1

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Zuul

Rørvik var det. Jørgen. Trudde han skulle få livet av deg der han sto og sleit i stanga woot

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Du har jaggu komme ein lang veg frå den lille gutten på ungdomsskulen som sto i lag med han der ubrukelige gymlæraen som skulle spotte deg i 100 kg i bøy. Og Prøvde å curle opp vekta og deg med strake armar. Ke faen han heitte han? Rørbotten eller nåke sånt? Samme kan det være.

står respekt av den jobben du har gjort Alex, håper du virkelig får utbytte av den i år og knuser sammenlagten også: Så kan du sikte på marken Grin

1.  så var det minst 120 kg, eg tror det var 125 kg.

2. Han er den beste læreren eg noen sinne har hatt, for av han fikk vi iallefall lov til å bruke den ellers så ubrukelige gymtimen til å ta knebøy Grin

3. han heter Jørgen Røyrvik


Sammenlagt rekorden er så godt som min Grin
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Lars A. Bruland

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Haha Jørgen ja! Han slo Vebjørn i håndbakk når vebjørn gjekk i 9ende klasse meina eg da va:D. No satt eg sikkert meg sjølv i livsfare ved å sei ditta! hehe

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Vebjørn Sand slo Rørbakken? Var dette før eller etter prohormonene?


Gloria in Excelsis Deo


Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Vebjørn Sand slo Rørbakken? Var dette før eller etter prohormonene?




 Grin
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Kim Andre Blikås

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 143
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 143

  • power!
Haha Jørgen ja! Han slo Vebjørn i håndbakk når vebjørn gjekk i 9ende klasse meina eg da va:D. No satt eg sikkert meg sjølv i livsfare ved å sei ditta! hehe
Var faktisk i 10ende klassen, med utgangen av åre. Vebjørn var sikkert 130kg på den tida.
Hehe, då var faen ikkje Vebjørn mykje blid, heile stoltheten has vart knekt av ein veltrent spjeling på noke og 60 år. Der han satt og bolsa med å ta alle dei yngre lærarane i handbak Wink Priceless moment Smiley
Håpar heller ikkje Vebjørn e innom her  lol
Styrkeløft perser: 290 - 220 - 300

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!