Skrevet av Emne: Ivrig Pingle bør satse på? Bilder s.1,4,5,6,7, 8,11,12 og 13  (Lest 43421 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Så liten du var da. Spis mer tunfisk og drikk opp melken din gutt.
IRONI


Du har rå rygg, hadde vært tøft å se et bilde av deg redigert som Hulk, grønn farge og all de greiene Wink

Jeg måtte bare Tongue Ivrig pingle kan selvfølgelig slette innlegget mitt hvis det var støtende o.l

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Haha  Grin
Noe farge er bedre enn ingen farge merker jeg...  Tongue
Blir jo aldri brun, så kanskje grønn blir det nye Wink

Blir litt spam det her, alltid samme pose, og minimalt med bedring...men jeg mener traps, triceps og underarmer kanskje har bedre seg noe  what
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Lars A. Bruland

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Dei skuldrane dine er jo enorme! Du såg bra solid ut på Nasjonalt i helga:).

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Kult bilde Stiansoftcore, hadde vært rått å se det samme med et ryggbilde Wink
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Dei skuldrane dine er jo enorme! Du såg bra solid ut på Nasjonalt i helga:).

Du vil nok bli betydelig grovere og ikke minst mye sterkere! Noe du forsåvidt er allerede  Cool
Meget bra nivå på løftingen i klubben deres, all honnør til Alex og selvsagt dere andre i klubben.
Dere imponerte stort  Cheesy

Blir vel ingen flere stevner i minus 82,5 kg på deg nå?  Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Lars A. Bruland

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Ja, klubben vår er på vei oppover, og alex har masse av skulda for det:).
Nja er ikkje heilt sikker.. tar det som det kjem:). Litt surt å ikkje ta den rekorden så skal ikkje sjå vekk frå at de blir 82,5en:P.

Det var ikkje så mangen fra brumunddal som løfta i helga?

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Ja, klubben vår er på vei oppover, og alex har masse av skulda for det:).
Nja er ikkje heilt sikker.. tar det som det kjem:). Litt surt å ikkje ta den rekorden så skal ikkje sjå vekk frå at de blir 82,5en:P.

Det var ikkje så mangen fra brumunddal som løfta i helga?

Var det sammenlagt rekord du jaktet i helga?
I så fall kan det jo være greit å ta et stevne til ja Smiley

Brumunddal hadde ikke så mange med denne gang nei Smiley
Kjell, Simen, Carl var ikke med.
Et par som har gitt seg, men de stiller nok med en del i alta:)
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Lars A. Bruland

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Markløftrekorden:). Den var opp til lockout så litt surt!! hehe:).

Ja var ikkje vanskelig å sjå at CYC ikkje var til stede:P.


Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Kult bilde Stiansoftcore, hadde vært rått å se det samme med et ryggbilde Wink
Haha. Jeg vet ikke hvor glad eieren av loggen liker bullshit, men jeg kan jo alltids sende deg en pm med noen redigerte bilder av ham? Tongue

Du har syke skuldre, pingla. Hvor lenge har du trent seriøst? Det tar vel en stund å skru sammen så mye masse som du har?

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Det er faktisk sjukt at du ikke presser 1,5xkv  i militær med de skuldra der Lars Wink Looking Good! Gleder meg til vi begynner blodseriøs trening til høsten, akkuratt som ifjord Grin
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Haha. Jeg vet ikke hvor glad eieren av loggen liker bullshit, men jeg kan jo alltids sende deg en pm med noen redigerte bilder av ham? Tongue

Du har syke skuldre, pingla. Hvor lenge har du trent seriøst? Det tar vel en stund å skru sammen så mye masse som du har?

Jeg tar ikke meg selv så veldig høytidlig Wink
Så her har du nesten fritt spillerom Wink

Nja, har sulla rundt mye jeg. Trener ikke mye direkte på skuldrene, men det blir mye benkpress. Aner ikke helt hvorfor skuldrene har vokst, styrken er ekstremt dårlig..  Tongue


Det er faktisk sjukt at du ikke presser 1,5xkv  i militær med de skuldra der Lars Wink Looking Good! Gleder meg til vi begynner blodseriøs trening til høsten, akkuratt som ifjord Grin

Jeg tror faen ikke jeg noen gang vil nå 1xKV engang  Tongue
Jeg gleder meg til det ja  Cool
Få jobb, slik at man kan spise godt også Wink
Ikke transfettkjeks og bloddeig  Shocked
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Bra utvikling på deg men her er følgende råd:
Prioriter utside skulder og lats.

Biceps er stor nok i lange baner. Husk at det er harmoni som teller og da er skuldrene og latsen for smal.

Lats:
Prioriter nedtrekk. Helst i latsmaskin. Smalt nedtrekk med omvendt grep gir maksimal uttelling for Lats selv om du involverer Biceps. Bredt nedtrekk som mange forsverger gir kortere bane for latsen.

Utside skulder:
Stående sidehev med hantel eller i kabel.
Tenk på isolering av utvendig skulder og husk at du ikke skal høyere enn horisontalt. Høyere enn det involverer bare Trapezius
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Bra utvikling på deg men her er følgende råd:
Prioriter utside skulder og lats.

Biceps er stor nok i lange baner. Husk at det er harmoni som teller og da er skuldrene og latsen for smal.

Lats:
Prioriter nedtrekk. Helst i latsmaskin. Smalt nedtrekk med omvendt grep gir maksimal uttelling for Lats selv om du involverer Biceps. Bredt nedtrekk som mange forsverger gir kortere bane for latsen.

Utside skulder:
Stående sidehev med hantel eller i kabel.
Tenk på isolering av utvendig skulder og husk at du ikke skal høyere enn horisontalt. Høyere enn det involverer bare Trapezius

Lats er nok greit gjennomtrent, men jeg har høye fester. Lite jeg får gjort med det på trening dessverre.
Utsiden av skuldrene kommer bedre frem om jeg deffer meg ned i fettprosent, lats vil også komme bedre frem da. Men deffe er et ord jeg forbinder med det å bli svakere. Og svakere skal jeg ikke bli, så utsetter deffing så lenge som overhodet mulig. Begynne å trene styrkeprogram igjen først og fremst, da vil nok kosten stramme seg mer inn.

Forøvrig er Chins den ultimate øvelse for lats. Sidehev trener jeg litt av i tillegg til facepulls og andre rehab/prehab øvelser for skuldre, så det skulle holde plenty  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Fikk endelig til noe som begynner å nærme seg en "lat spread", skulle selvsagt fått justert armene. Kanskje festene på lats ikke er så alt for høyt allikevel Smiley
Festene synes jo ikke under vinterpelsen, men på høyre siden (hvor skuldra ikke heves like mye som venstre) ser det neimen ikke så ille ut Smiley

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

det  ser helt sykt rått ut. Synst du kan drite i all den klaginga di Cheesy:D Men er det virkelig noe jeg isåfall legger merke til som faen, er det skuldra dine, dei er faen meg enorme!

MvH Erik
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!