Skrevet av Emne: prohormoner og kids.. på tf.no, går det ann å spille dum?  (Lest 16567 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Du har vel hørt om gymrotter? Wink
Hoho! Fantastisk!

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Alltid gøy med folk som brenner sterkt for noe, men hverken har kunnskap eller skills til å argumentere for det Grin
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Antidop

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Vent nå litt. Du sier at alle som sier de er imot påstandene dine om et farlig stimuli, er personer som har vært utsatt for stimuliet? Grin

Korrekt. Ser du ofte folk i dyp heroinrus som preker om at heroin ikke er sunt, og at ingen burde prøve det? Selvfølgelig gjør man ikke det, selv om folk rundt kan se at det ikke er helt bra.

Og de "forskningsjournalene" er stort sett bare brukbare som dasspapir. Som jeg skrev tidligere, de utelukker helt steroider i dødsfall hvor steroider har en indirekte årsak, se eksempelet mitt om bråk på utested.
Hvis jeg drikker 3 liter voodka og setter meg i bilen for å kjøre en tur, for så å krasje i en fjellvegg, hva er da den sannsynlige, ultimative grunnen til at jeg er død? at det stod en fjellvegg der jeg hadde tenkt å kjøre, eller at jeg hadde drikki 3 liter voodka på forhånd?

Slike ting tar ikke de som har skrevet disse rapportene hensyn til. Det ser ut til at den eneste gyldige måten steroider kan drepe en på, er hvis man setter en pille i halsen i det man skal svelge den, og dermed blir kvalt.

Jeg merker at faktaopplysninger ikke står særlig høyt i kurs her på TF, og den eneste måten å bli populær på, er å promotere steroider. Vel, jeg har ikke tenkt å kjøre det løpet. Jeg er helt sikker på at flere ser at jeg er en påle i strømmen, og etterhvert vil ta min side.

Utlogget FOA

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 266

Jeg merker at faktaopplysninger ikke står særlig høyt i kurs her på TF, og den eneste måten å bli populær på, er å promotere steroider. Vel, jeg har ikke tenkt å kjøre det løpet. Jeg er helt sikker på at flere ser at jeg er en påle i strømmen, og etterhvert vil ta min side.




At du klarer å dra denne konklusjonen sier vel rimelig mye om hvor mye du feiltolker det folk skriver.

Jeg klarer ikke å finne mange som promoterer sterioder positivt og man får ikke kred her inne for å prate postivt om steroider. Men jeg tror selv at steroidebruk er et lite samfunnsproblem i forhold til andre og også mer lovlige rusmidler.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Litt trist at det skal virke som TF er med på å være positive om steroider. Jeg håper heller det er snakk om et nyansert syn, med flere faktorer enn de konspirasjonsfaktorene du legger frem, anti. Smiley

Når det gjelder Heroin, så er det mange heroinister som lever til de blir 60 og 70 år, det er ofte LIVSSTILEN som tar livet av disse misbrukerne. Heroinen dreper dem når den overdoseres og pusterefleksene hemmes. SÅ med lav doser heroin, så er det mulig å leve helt fint... Wink

Utlogget Antidop

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Når det gjelder Heroin, så er det mange heroinister som lever til de blir 60 og 70 år, det er ofte LIVSSTILEN som tar livet av disse misbrukerne. Heroinen dreper dem når den overdoseres og pusterefleksene hemmes. SÅ med lav doser heroin, så er det mulig å leve helt fint... Wink

Det er jo det jeg sier om steroider! Steroider er den ultimative årsaken til at steroidebrukere dauer, noe rapportene ikke tar hensyn til.

Utlogget Antidop

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

At du klarer å dra denne konklusjonen sier vel rimelig mye om hvor mye du feiltolker det folk skriver.

Antyder du at jeg bør legges inn på psykiatrisk? At jeg innbiller meg ting?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Det er jo det jeg sier om steroider! Steroider er den ultimative årsaken til at steroidebrukere dauer, noe rapportene ikke tar hensyn til.
Folk som dauer av narkotika eller vold kan også ha  brukt steroider. Du kan ikke skylde dødsfallene i norge på potet bare fordi 80% av alle de som døde ifjor hadde spist potet...

Utlogget FOA

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 266

Det er jo det jeg sier om steroider! Steroider er den ultimative årsaken til at steroidebrukere dauer, noe rapportene ikke tar hensyn til.

En som bruker steroider i en 5-10 års periode som ung og det er moderat bruk og slutter helt. Han fortsetter å trene etter dette,men livstilen er usunn og spiser generellt dårlig til han dør som 70 åring. Han har hatt en stresset hverdag og er stort sett sliten hele tiden. Hva er dødsårsaken da?Huh  Virker som du ikke har så nyansert syn på dette. Er jo utrolig mange faktorer inne i bildet.  Er jo forskjell på bruk og misbruk. Hvilke mengder og stoffer de bruker osv. Jeg er ikke for steroider,men syntes du blir veldig lite nyansert.


Utlogget FOA

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 266

Antyder du at jeg bør legges inn på psykiatrisk? At jeg innbiller meg ting?

Du får finne alle de innleggene som promoterer steroider positivt her på TF da. Bør jo ikke være vanskelig det.
Og det du skriver over her er jo bare barnslig.

Utlogget Antidop

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Dere er jo kverrulanter av en annen verden! Hvordan skal man si hva dødsårsaken er til noe som helst da? Hvis jeg røyker 20 om dagen og får kols og dauer, er da røyken uten skyld? Ifølge dere høres det ut som at sigarettpakka må ha blitt levende og knivstukket meg for at den skal være skyldig!

Hvis jeg knivstikker en fyr, så er jeg uten skyld for at han døde? Kanskje jeg bare hadde lyst til å ha hånda mi akkurat der han stod, og akkurat da hadde jeg en kniv i hånda. Ganske kompliserte omstendigheter, og ifølge dere litt av en jobb å fastslå både dødsårsak og skyld.

Utlogget FOA

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 266

Dere er jo kverrulanter av en annen verden! Hvordan skal man si hva dødsårsaken er til noe som helst da? Hvis jeg røyker 20 om dagen og får kols og dauer, er da røyken uten skyld? Ifølge dere høres det ut som at sigarettpakka må ha blitt levende og knivstukket meg for at den skal være skyldig!

Hvis jeg knivstikker en fyr, så er jeg uten skyld for at han døde? Kanskje jeg bare hadde lyst til å ha hånda mi akkurat der han stod, og akkurat da hadde jeg en kniv i hånda. Ganske kompliserte omstendigheter, og ifølge dere litt av en jobb å fastslå både dødsårsak og skyld.



Vi er jo ikke mindre kverualnter enn det du er for skal du mene det du gjør må det nyanseres litt. Klart at en gutt på 20 år som går på en liten kur ikke vil får forkortet levetid pga sin steroidebruk. Det er mange nyanser inne i bildet her som du tydeligvis ikke er villig til å diskutere. Å festrøyke et par sigaretter hver 4-5 helg tror jeg få tar skade av, å snakke vi forkortet levetid og bivirkniner er de nok mikroskopiske tror jeg uten at jeg kan legge fram en forskningsrapport på det. Det kan jo forøvrig ikke du heller på dine meninger.
.
En som bruker i mange år og som er på "tungt" Da er saken en annen.  Blir det samme med sigaretter. Klart det er verre å røyke 30 om dagen hele livet ditt enn å røyke 5 i noen få år.


Forøvrig tillegger du oss meninger vi er langt ifra å mene og langt fra det vi skriver. Du har jo tunnelsyn i denne saken.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Til Antidop; Hvor i svarte har du det fra at de fleste her på forumet er pro-steroider?! Har frekventert stedet i et par års tid og kan ærlig si at brukere som har promotert eller støttet steroider kan telles på min to hender (da snakker vi fingre og ikke antall hudfolder by the way) og moderatorene og øvrige medlemmer gyver faktisk løs på saken som en flakk stilling mot Berlin i '45 bare så det er sagt.
Kan selv huske å ha deltatt i en tråd der det ble diskutert rundt et produkt som inneholder sporstoffer som gjorde det ulovlig å selge over disk i norge (men ikke i sverige, som var kjernen i tråden) og da ble det fort en eller to karer mot et hav med brukere som absolutt ikke ville anbefale eller hjelpe noen med å skaffe seg dette produktet i det hele tatt.
At mange brukere driver aktivt med styrkeløft, fitness, kroppsbygging eller strongman burde også formilde omstendighetene, men i stedet for virker det som du lukker alle i samme bås og praktisk talt anklager alle disse folkene (eller de fleste, helt ordrett) for juks og bedrag og moral på nivå med en etter hvert kjent amerikansk president (vi snakker Nixon her).

Jeg støtter også antidoping arbeid og er all for slike initiativer, men man samler ikke støtte om saken ved å peke fingeren og anklage alle (eller, igjen, de fleste) for steroid misbrukere, man tar tak i hånda til dem som helt åpenlyst faktisk er på din side og rister den høflig.
Slik tenker nå jeg i alle fall og jeg håper inderlig ikke at du bruker samme retorikk og mellommenneskelige evner i hverdagen, da har du nok mye å ordne opp i vil jeg tro.
Dette er urettferdig, kraftig sådan.

Edit; må bare nevne at jeg synes at en fyr (?) som ikke vet at steroider er et legemiddel egentlig ikke burde drive "faktaopplysning" og enda mindre si at andre er "på jordet". Med et slikt kunnskapsnivå lover det ikke godt. Synes også forresten det er fiffig når noen svarer med "Nei, gutten min, det ordet staves sånn" mens man elegant hopper over hele problemstillingen. Som en vis mann sa; "Hvis dine argumenter består i å rette og korrekturlese andres argumenter har du sannsynligvis tapt diskusjonen"
Hvem sa det? Det var meg, nå nettopp, faktisk.  Wink

Utlogget larsman

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • Train hard, fight easy!
Jeg merker at faktaopplysninger ikke står særlig høyt i kurs her på TF

Har vel ikke sett så mange "fakta" fra din side, heller Tongue

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Korrekt. Ser du ofte folk i dyp heroinrus som preker om at heroin ikke er sunt, og at ingen burde prøve det? Selvfølgelig gjør man ikke det, selv om folk rundt kan se at det ikke er helt bra.

Og de "forskningsjournalene" er stort sett bare brukbare som dasspapir. Som jeg skrev tidligere, de utelukker helt steroider i dødsfall hvor steroider har en indirekte årsak, se eksempelet mitt om bråk på utested.
Hvis jeg drikker 3 liter voodka og setter meg i bilen for å kjøre en tur, for så å krasje i en fjellvegg, hva er da den sannsynlige, ultimative grunnen til at jeg er død? at det stod en fjellvegg der jeg hadde tenkt å kjøre, eller at jeg hadde drikki 3 liter voodka på forhånd?

Slike ting tar ikke de som har skrevet disse rapportene hensyn til. Det ser ut til at den eneste gyldige måten steroider kan drepe en på, er hvis man setter en pille i halsen i det man skal svelge den, og dermed blir kvalt.

Jeg merker at faktaopplysninger ikke står særlig høyt i kurs her på TF, og den eneste måten å bli populær på, er å promotere steroider. Vel, jeg har ikke tenkt å kjøre det løpet. Jeg er helt sikker på at flere ser at jeg er en påle i strømmen, og etterhvert vil ta min side.

Snakker du med en heroinbruker, så vil denne personen fortelle deg at heroinen har ødelagt livet hans\ hennes. Snakker du med den gjengse "boleren" vil han nok sjelden gi deg tilbakemeldinger om ødelagt liv, alvorlige negative bivirkninger, etc.

Jeg savner dine rapporter jeg. Der hvor hypotesene bekreftes på mer valid grunnlag enn de rapportene du henviser til hvor AS blir avkreftet som farlig?

Ellers konkluderer og ressonerer du selv i temmelig tåpelig stil ved å påvise en forherlighet for dop blant TF's medlemmer. De fleste menneskene på TF, har et nyansert syn på verden, og opererer ikke i det samme svart-hvitt bildet du så simpelt maler. Grunnen til at du ikke får aksept for dine meninger her - er ikke fordi mennesker er "svart-hvitt" uenig med deg og forherliger AS, men rett og slett fordi de gjennomskuer din mangel på objektivitet hva gjelder argumentasjon, samt dine forutinntatte meninger som bare fanatisk religiøse kan måle seg med.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!