Skrevet av Emne: Bare tull og fjas..  (Lest 51858 ganger)

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Bare tull og fjas..
« #225 : 21. september 2008, 12:00 »
Du har et ganske irrasjonelt syn på dop ... Fuck your $.02
*Selvfølgelig* har dop noen positive sider, akkurat som sigaretter, coca cola og natt-til-søndag-burgeren. Det er opp til hver enkelt å finne ut om de positive sidene er positive nok (or at all) for den personen det er snakk om og om det vil øke livskvaliteten ens.
Og penger som grunn til hvorfor noen doper seg tror jeg er ganske lite utbredt; å bli bedre, sterkere, raskere, større el er nok motivasjonen (fordi de tror/vet dette vil gjøre dem lykkeligere) for ca alle.

-- Hilsen en som aldri kommer til å bruke prestasjonsfremmende dop Cheesy

Edit:
Kanskje bortsett fra effedrin elno da og testo/whatever når jeg blir gammel og grå.

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Sv: Bare tull og fjas..
« #226 : 21. september 2008, 12:38 »
Det har jo vært et forskningsprosjekt på hormonlabben på Aker sykehus hvor de har gjort svært omfattende tester (bla mr av alle blodårer etc) av både store rene personer og folk som har trøkka i mer eller mindre grad for å se hva de finner - jeg kan ikke si jeg har sett noen resultater som har blitt publisert enda - men jeg kjenner ihvertfall 2 dopa og en ren som har vært med - hadde vært interessert å visst mer om hva de har funnet her - jeg har jo bare hørt hva de har funnet hos disse 3 - men det er jo ingen konklusjoner...noen som har hørt noe?

Det er et doktorgradsprosjekt som foregår på Aker. Etter som jeg har forstått bruker forsøkspersonene de medikamenter de ellers villle brukt (fortsetter bruken sin), også ser de på utviklingen av en rekke parametere. Trur det er en god stund igjen til denne blir publisert.

Utlogget no-pain-no-gain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Bare tull og fjas..
« #227 : 21. september 2008, 13:21 »
Du har et ganske irrasjonelt syn på dop ... Fuck your $.02
blablabla blabla bla......

Jeg  føler her at det er ganske umodent å komme med slike bemerkninger om
andres meninger. Hadde du enda vært sakelig. Men men....

Kan jo bare føye til at de fleste av stoffene det er snakk om her kun er lov å eie
for de som har en resept som følge av fysisk lidelse. Etter norsk lov er det straffbart
å besitte disse stoffene uten resept. Hovedgrunnen er at medisinsk forskning har
slått fast at disse medikamentene kan være/er svært skadelig for mannen i gata.

Medikamenter blir testet gjennom en 6-10 års periode før de havner på markedet,
slik at man kan være sikre på om det kan være noen langsiktige bivirkninger som
følge av bruk. Det er dermed en god grunn til at disse medisinene ikke er tilgjengelige
for alle.

Som man sikkert kan skjønne har jeg null toleranse for dop, og jeg forbeholder meg
retten til å mene dette.
"Modern fitness is defined by apparance rather than actual horsepower. A training environment contaminated by this attitude cannot produce superior fitness, physical or mental."-Mark F. Twight

"Alle drømmer om å vinne.
Ingen drømmer om å trene."-Cato Z. Pedersen

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Bare tull og fjas..
« #228 : 21. september 2008, 14:46 »
Jeg  føler her at det er ganske umodent å komme med slike bemerkninger om
andres meninger. Hadde du enda vært sakelig. Men men....
Jeg viste at "dop har positive sider", noe du nekter blindt for at ikke kan være tilfelle. Og du kaller meg usakelig.
Sitat
[Ulovlig bla bla] ...
Hovedgrunnen er at medisinsk forskning har
slått fast at disse medikamentene kan være/er svært skadelig for mannen i gata.
Så du mener seriøst at alle stoff på dopinglista er svært skadelig uansett mengde og kan ikke brukes fornuftig av folk? I motsetning til lovlige stoff som alkohol f eks? Tenk deg godt om! Det burde være opp til hver enkelt hva han ønsker å putte inn i seg. Mitt liv, min kropp.
Sitat
Som man sikkert kan skjønne har jeg null toleranse for dop, og jeg forbeholder meg
retten til å mene dette.
Det har du all rett til, men det endrer ikke det faktum at du lukker øynene for all informasjon om et tema som strider mot ditt standpunkt fordi du ønsker å tviholde på "faktum" om stoffer jeg antar du ikke kjenner alt for godt til engang.

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Bare tull og fjas..
« #229 : 21. september 2008, 15:06 »
Mitt liv, min kropp.


Tenker du aldri på hva dette koster samfundet etter at en potensiell skade har oppstått?? Bryr du deg ikke om dine medborgere?? Hva om det plutselig er du som sitter der i rullestol etter en trafikkulykke og trenger hjelp, men får ikke nødvendig hjelp fordi komunen har brukt for mye penger på avdanka bolere som ikke klarer væra i jobb engang..  Har du noen gang tenkt på det du??
Powerlifter...

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Bare tull og fjas..
« #230 : 21. september 2008, 15:12 »
Tenker du aldri på hva dette koster samfundet etter at en potensiell skade har oppstått?? Bryr du deg ikke om dine medborgere?? Hva om det plutselig er du som sitter der i rullestol etter en trafikkulykke og trenger hjelp, men får ikke nødvendig hjelp fordi komunen har brukt for mye penger på avdanka bolere som ikke klarer væra i jobb engang..  Har du noen gang tenkt på det du??
Jeg mener dette (Mitt liv, min kropp) i 100% alle tilfeller, så jeg ønsker jo heller ikke at kommunen skal ha ansvar for noe av dette, kun eventuelle forsikringsselskaper. (Og doper du deg vil jo premien der selvfølgelig bli høyere.) Forsikringsselskapet vil slite ganske greit med både kundene og retten om ikke de stiller opp for å si det mildt. Dette er dog en annen diskusjon.

Uansett, tror du at alle ville begynt å dope seg om det plutselig ble lov? I know I wouldn't. De aller, aller fleste klarer å planlegge ut livet sitt helt fint selv og trenger ingen fasciststat som forteller den nøyaktig hva en  skal gjøre og ikke gjøre.

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Bare tull og fjas..
« #231 : 21. september 2008, 15:15 »
Jeg mener dette (Mitt liv, min kropp) i 100% alle tilfeller, så jeg ønsker jo heller ikke at kommunen skal ha ansvar for noe av dette, kun eventuelle forsikringsselskaper. (Og doper du deg vil jo premien der selvfølgelig bli høyere.) Forsikringsselskapet vil slite ganske greit med både kundene og retten om ikke de stiller opp for å si det mildt. Dette er dog en annen diskusjon.

Uansett, tror du at alle ville begynt å dope seg om det plutselig ble lov? I know I wouldn't. De aller, aller fleste klarer å planlegge ut livet sitt helt fint selv og trenger ingen fasciststat som forteller den nøyaktig hva en  skal gjøre og ikke gjøre.

 rofl
Powerlifter...

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Bare tull og fjas..
« #232 : 21. september 2008, 15:17 »
rofl
Om noe var slående feil og latterlig i det innlegget, burde du med enkelhet kunne peke det ut og vise meg det.

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Bare tull og fjas..
« #233 : 21. september 2008, 15:23 »
Om noe var slående feil og latterlig i det innlegget, burde du med enkelhet kunne peke det ut og vise meg det.


Faktum er hva som er virkelighet. Ikke hva du vil at det skal være. Vis jeg vil begynne med amfetamin nå og 10 år frem i tid så blir jeg en belastning for felleskapet enten jeg vil eller ikke. Det er ikke noe man kan velge bort. Når du ikke klarer å jobbe så får du fremdeles penger ikke sant?? 
Powerlifter...

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Bare tull og fjas..
« #234 : 21. september 2008, 15:25 »
Faktum er hva som er virkelighet. Ikke hva du vil at det skal være. Vis jeg vil begynne med amfetamin nå og 10 år frem i tid så blir jeg en belastning for felleskapet enten jeg vil eller ikke. Det er ikke noe man kan velge bort. Når du ikke klarer å jobbe så får du fremdeles penger ikke sant?? 
Ikke om du ikke har en stat som tvinger andre til å gi deg penger. Noe jeg som nevnt ikke ønsker.

Tror du prosentandelen amfetaminbrukere ville økt noe drastisk om det ble lovlig uansett? Ville du brukt det? Ville noen av vennene dine brukt det?

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Bare tull og fjas..
« #235 : 21. september 2008, 15:30 »
Ikke om du ikke har en stat som tvinger andre til å gi deg penger. Noe jeg som nevnt ikke ønsker.

Tror du prosentandelen amfetaminbrukere ville økt noe drastisk om det ble lovlig uansett? Ville du brukt det? Ville noen av vennene dine brukt det?

Så da mener du at vis du blir alvorlig syk. Så får du klare deg selv??

Og nei..  jeg vil ikke bruke amfetamin selvom det ble lovlig og jeg tror ikke vennene mine ville brukt det heller. Men jeg tror de som velger og bruke det over tid vil bli en belastning for samfundet. Ta opp sykehusplasser og slike ting..
Powerlifter...

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Bare tull og fjas..
« #236 : 21. september 2008, 15:32 »
Akuaratt som feite folk, dumme folk, folk som kjører for fort i trafikken og kræsjer, folk som gjør dumme ting i fylla etc etc også er en belastning for samfunnet mener du?
Sa brura

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Bare tull og fjas..
« #237 : 21. september 2008, 15:37 »
Akuaratt som feite folk, dumme folk, folk som kjører for fort i trafikken og kræsjer, folk som gjør dumme ting i fylla etc etc også er en belastning for samfunnet mener du?

Har du en sykdom som gjør deg feit - Nei. Men spiser du deg feit på potetgull og cola så blir du en belastning ja..  Det er frivillig og la seg bli seende slik ut.

De som kjører for fort blir det ja.. De bryter loven.

Det er frivillig og drikke seg full..
Powerlifter...

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Bare tull og fjas..
« #238 : 21. september 2008, 15:40 »
Så da mener du at vis du blir alvorlig syk. Så får du klare deg selv??
Nei, jeg nevnte forsikringsselskapet. Men det burde være opp til deg selv om du ønsker å ha forsikringsordninger. (Selv om jeg antar ca alle vil ha slike, da forsikringer ikke trenger å være veldig dyre så lenge en ikke forsikrer seg mot flis i fingeren og alt mulig piss, og at det er meget greit å ha.)
Sitat
Og nei..  jeg vil ikke bruke amfetamin selvom det ble lovlig og jeg tror ikke vennene mine ville brukt det heller. Men jeg tror de som velger og bruke det over tid vil bli en belastning for samfundet. Ta opp sykehusplasser og slike ting..
Spot on. De som ikke allerede bruker det, ville neppe brukt det uansett.

Utlogget Andersr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Sv: Bare tull og fjas..
« #239 : 21. september 2008, 16:05 »

Og nei..  jeg vil ikke bruke amfetamin selvom det ble lovlig og jeg tror ikke vennene mine ville brukt det heller. Men jeg tror de som velger og bruke det over tid vil bli en belastning for samfundet. Ta opp sykehusplasser og slike ting..

En ting du glemmer og nevne er at  amfetamin som alle andre rusmidler kan brukes og misbrukes.

Det er en stor forskjell på og bruke amfetamin hver dag og en gang i uken akkuratt som med alkohol osv

Man er ikke automatisk en belastning for samfunnet selv om man gjør noe som i loven er skrevet ned som straffbart.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!