Skrevet av Emne: Bare tull og fjas..  (Lest 53935 ganger)

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #195 : 20. september 2008, 19:15 »
er komisk å høre på de som ikke har peil å bare tror steroider=død. men om du spørr om hvor mange som har dævva er det ingen som kan bevise at det er steroider som gjør det. men om man har en sykdom så kan det gjøre at det blir værre. f.eks en svulst som vokser.
1. Det er veldig få som vil innrømme bruk, dermed er det vanskelig å konkludere med at det er dødsårsaken. (medvirkene)
2. Det er ikke så lett å sette igang en studie på dette. Ikke lett å forsvare et prosjekt der man prøver å dope folk til døde for å påvise eventuelle bivirkninger.
3. Uansett så vil doseringer og den enkeltes toleranse spille inn.

Hold dere unna driten og tren og spis isteden, og bruk pengene på noe fornuftig. I det lange løp er det det beste for alle...

(Nei, jeg har ikke brukt selv. Men jeg har venner som har prøvd, og jeg kan love at de ikke var så veldig høy i hatten etter et års tid når bivirkningene slo inn for fullt.)

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #196 : 20. september 2008, 19:18 »
om veien blir kortere er den jo enklere.. vanskeligere å gjøre noe over lengre tid som gjør vomdt og er slitsomt...
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #197 : 20. september 2008, 19:18 »

hvorfor er den ikke enklere?
Nå mente jeg enklere som at du fortsatt må jobbe og ha samme kosthold enn for en som ikke doper seg. Det er ikke bare å proppe i seg alt dopet og få større muskelmasse over natta uten å tenke på kosthold.. Det var det jeg mente.

Utlogget Chris123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #198 : 20. september 2008, 19:28 »
Nå mente jeg enklere som at du fortsatt må jobbe og ha samme kosthold enn for en som ikke doper seg. Det er ikke bare å proppe i seg alt dopet og få større muskelmasse over natta uten å tenke på kosthold.. Det var det jeg mente.
ja det er sant, men musklene vokser mye fortere enn til vanlig

Utlogget Chris123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #199 : 20. september 2008, 19:34 »
1. Det er veldig få som vil innrømme bruk, dermed er det vanskelig å konkludere med at det er dødsårsaken. (medvirkene)
2. Det er ikke så lett å sette igang en studie på dette. Ikke lett å forsvare et prosjekt der man prøver å dope folk til døde for å påvise eventuelle bivirkninger.
3. Uansett så vil doseringer og den enkeltes toleranse spille inn.

Hold dere unna driten og tren og spis isteden, og bruk pengene på noe fornuftig. I det lange løp er det det beste for alle...

(Nei, jeg har ikke brukt selv. Men jeg har venner som har prøvd, og jeg kan love at de ikke var så veldig høy i hatten etter et års tid når bivirkningene slo inn for fullt.)
1.er ikke vanskelig å finne noen som nekter for doping, det er bare å ta en blodprøve. ellers så er de "farligste" dopingmidlene ligger leeng i kroppen så finner det fort.
2. er faktisk en dansk dokumentar "doping forever" der prøver han finne ut hvorfor folk gjør det. å der får han faktisk hjelp av Rikshospialt i danmak.
3.det er sant man må bare klare og kontrollere bruken å ikke ta av. da kommer selvfølgelig bi's også.
men om kammeratene dine har sliti i ettertid, så kan det være hva og når han kjørte det og om prouktene var ekte. er også veldig individuelt hva som kan skje i ettertid med persjoner men, hadde han kunskap om steroider før han begynte?

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #200 : 20. september 2008, 19:44 »
vet ihvertfall at en kompis som hadde bola med litt forskjellig, winstrol, testo og noen androgene ting jeg ikke husker navnet på merka plutselig fettkuler i brystet... Om ikke dette i seg selv sier at det er farlig veit ikke jeg..
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Chris123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #201 : 20. september 2008, 19:46 »
1. Bloatinga kommer av høy doser ikkeno annet.
2. De klumpene heter Gyno/bich tits/man boobs. hva du vil. da hopper man av eller bruker medikamenter mot dette. som hemmer de østrogene hormonene.

Utlogget Chris123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #202 : 20. september 2008, 19:49 »
oi, sorry. trodde det sto bloate.Tongue de klumpene er gyno.! kan faktisk opereres bort også.
men finnes medikamenter for å få det bort. NÅR du kjenner nipplene er ømme og vonde. om du kjenner kulene så er det somregel forsent, men har venner som de har vokst bort igjen på.

 det er testo'en han da har fått gyno av. for det går ikke med winstrol. men testo er det mye østrogen i faktisk.

Utlogget Liern

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 529
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 529

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #203 : 20. september 2008, 19:52 »
fins ikke medikamenter som får bort gyno når du først har fått det. men er det i startfasen så er det mulig. hvis det først har utvikla seg må det opereres Wink
UNKNOWN

Utlogget Chris123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #204 : 20. september 2008, 19:54 »
fins ikke medikamenter som får bort gyno når du først har fått det. men er det i startfasen så er det mulig. hvis det først har utvikla seg må det opereres Wink
nei men finnes for å forsinke og stoppe det hvertfall.

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #205 : 20. september 2008, 20:16 »
ja vet det, men tror de her kom ganske høt i brystet, noe som er veldig rart
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget geir23

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 221
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 221

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #206 : 20. september 2008, 20:34 »
harru bloata eller:-)

1. Bloatinga kommer av høy doser ikkeno annet.
2. De klumpene heter Gyno/bich tits/man boobs. hva du vil. da hopper man av eller bruker medikamenter mot dette. som hemmer de østrogene hormonene.

Utlogget Chris123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #207 : 20. september 2008, 21:02 »
ja vet det, men tror de her kom ganske høt i brystet, noe som er veldig rart

da hadde jeg dratt til lege med det. kan få klumper på injektsjonsted om varen ikke er streil eller er falsk. vet om flere som har fått klumper på størrelse med tenisballer i legger, lår og på rumpa. å de må opereres bort har jeg lest en plass.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #208 : 20. september 2008, 21:05 »
SKJERPINGS!

Les topic! Hvis det ikke strammes inn her og man går over til "personlige bivirkninger", så fjernes tråden. VI ønsker ikke diskusjoner rundt bruk og kuring, endringer eller tweaking her!


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #209 : 20. september 2008, 21:12 »
Det har jo vært et forskningsprosjekt på hormonlabben på Aker sykehus hvor de har gjort svært omfattende tester (bla mr av alle blodårer etc) av både store rene personer og folk som har trøkka i mer eller mindre grad for å se hva de finner - jeg kan ikke si jeg har sett noen resultater som har blitt publisert enda - men jeg kjenner ihvertfall 2 dopa og en ren som har vært med - hadde vært interessert å visst mer om hva de har funnet her - jeg har jo bare hørt hva de har funnet hos disse 3 - men det er jo ingen konklusjoner...noen som har hørt noe?
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!