Skrevet av Emne: Bare tull og fjas..  (Lest 54363 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #75 : 03. november 2007, 00:33 »
Mener du at dine subjektive erfaringer og bivirkninger skal gjøre at andre ikke skal få påpeke ting de mener.... fordi du sier at de EGENTLIG ikke burde mene det de gjør, erfare det DE erfarer osv...

Og DU bestemmer at de skal måtte stå frem som misbrukere for å ha rett til å si sin mening?!...

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #76 : 03. november 2007, 00:38 »
Snakket med en gammal styrkeløfter her om dagen, trente ute i "hagen" hans, hehe Tongue Rocky style.

Han sa at han kjente noen som han trente med før, og noen av de økte plutselig sinnsykt å løftet mer enn alle andre, de har nå problemer med helsa, sjukdommer, dårlig humør, dårlig økonomi, og det meste som er dårlig egentlig :p Og de hadde gått på doping da fikk han vite etter hvert.

Han selv er fast røyker og er i grei form. Han sa det var de så og si "ukjente" etter effektene som var farligst, de som tar langt tid å få. Det kunne skje mye med huet på en.

Det er dem ukjente som røyker som har mest problemer. Uten tvil det skjer mye i hue på rem.
Fast i forrmen og fast røyker, da skjerer det seg. uten tvil. Dem som trener i hagan til boddybilderen har problemer. Kjener en som sier dem er bola. Må si jeg har motstand mot det. Han er ikke uten seriøse planer altså, har peiling den fyren. Har spørt om masse ting der og det har skjedd i huet uten tvil. Det sa han. som jeg kjernner.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #77 : 03. november 2007, 00:39 »
Oh man.... rofl

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #78 : 03. november 2007, 00:49 »
Mener du at dine subjektive erfaringer og bivirkninger skal gjøre at andre ikke skal få påpeke ting de mener.... fordi du sier at de EGENTLIG ikke burde mene det de gjør, erfare det DE erfarer osv...

Og DU bestemmer at de skal måtte stå frem som misbrukere for å ha rett til å si sin mening?!...

Folk må bare komme med meninger her, men denne tråden handler om faktisk om personlige bivirkninger..

Powerlifter...

Utlogget Treneral

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 964
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 964

  • Yeeeeees!
Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #79 : 03. november 2007, 01:45 »
Obey - dersom man doper seg på fritiden, så er det ikke juks på samme måte som i organisert idrett hvor man tilraner seg fordeler man i utgangspunktet ikke skal ha, du kan heller se det slik at dersom du doper deg på fritiden, så driver du med selvbedrag.

Musklene som du ser i speilet, musklene som løfter de tunge vektene, det er ikke deg, det er ikke dine muskler, det er deg og musklene dine + dopet!


Det er heller ikke alltid like lett å komme seg av karusellen når man har startet. Setter man seg først inn i en lamborghini og begynner å kjøre rundt i den og er kongen på haugen, så er det ganske så kjipt å sette seg inn i stasjonsvognene etterpå... Ikke alle takler det så bra....


I det minste bør forutsetningene for å begynne med steroider være følgende:

- Ha trent i mange år 5-7 år og kjenner kroppen din godt.
- Være godt over 20 år gammel.
- Sette deg godt inn i hva du skal begynne med. Og da mener jeg ikke en kveld med surfing på nettsider om steroider.
- Være psykisk stabil, og ha nære personer rundt deg som støtter deg samme hva.
- Ikke drive med organisert idrett av noe slag.
- Gjøre det i samarbeid med en lege.
- Tenke seg om 10 ganger til.


Hvor mange som går innunder den kategorien der vet jeg ikke, men mange er det ikke.

Kjøper man på det svarte markedet, hvordan skal man vite hva man har kjøpt inneholder, man har ingen garanti på at det man sprøyter i kroppen faktisk inneholder det det skal inneholde. Det kan være av dårlig kvalitet, det kan være noe helt annet enn det det står at det skal være.

Nei, man driver gambling på høgt nivå med egen helse.


For en jabbig 18-19-20 åring preller selvsagt slike ord av som vann på gåsa.

Ofte vil man angre senere i livet på ting man gjør i sin ungdom.

Til slutt dagens visdomsord:

"Den smarte lærer av sine feil, kun geniet lærer av andres."

Og helt på tampen vil jeg sitere Oscar Wilde:

"I'm too old to know it all."

Ha en fortsatt fortreffelig aften.

Er du så målbevisst, og har så roen, så kan du for fanken klare bygge muskler uten AAS Tongue
It's a lifestyle.

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=49679.0"
>Min treningslogg [/url]

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #80 : 03. november 2007, 12:59 »
Det er dem ukjente som røyker som har mest problemer. Uten tvil det skjer mye i hue på rem.
Fast i forrmen og fast røyker, da skjerer det seg. uten tvil. Dem som trener i hagan til boddybilderen har problemer. Kjener en som sier dem er bola. Må si jeg har motstand mot det. Han er ikke uten seriøse planer altså, har peiling den fyren. Har spørt om masse ting der og det har skjedd i huet uten tvil. Det sa han. som jeg kjernner.

Wtf snakker du om? skjønte ikke en dritt av hva du skrev.

Å hvorfor skulle jeg ha problemer av å trene i hagen hans? Ikke bodybuilder, styrkeløfter. Det er gratis, han har utstyr - det er naboen til en kamerat som jeg trener av og til med hos han.. Idiot.. Du som har problemer her.
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #81 : 03. november 2007, 13:26 »
Jeg blir rett å slett små irritert når jeg leser(skal ikke nevne navn) innleggene til muligens dopingbrukere om at doping gir deg kun positive virkninger.     

Til dette vil jeg si at de som åpenbart bruker doping her, har vel innrømt nettopp dette, og har også skrevet om bivirkningene de fikk? Hvem ellers tilegner du bruk av doping?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #82 : 03. november 2007, 18:13 »
Mener du at dine subjektive erfaringer og bivirkninger skal gjøre at andre ikke skal få påpeke ting de mener.... fordi du sier at de EGENTLIG ikke burde mene det de gjør, erfare det DE erfarer osv...

Og DU bestemmer at de skal måtte stå frem som misbrukere for å ha rett til å si sin mening?!...

Så alt for ubehagelig deilig nedhøvling;) Klasse...!

---------------------------------------------------------

Lenge siden jeg var her sist...

Bra tema på denne tråden, men skjønner veldig godt at det er lite aktivitet i forhold til poster angående det faktiske temaet...
Å innrømme at man bruke AS i dag, og ikke skammer seg eller angrer seg, er jo som å stikke hue i et vepsebol. I alle fall her på forumet! Hvem her vil egentlig si, "Yepp, jeg bruker bol! Bivirkninger... tja, litt håravfall, litt kviser, litt økt libido, litt dårligere trening og humør etter endt kur, men pokker heller, gaina jo 9 kg raw på 12 måneder! Og etter nolvaen så va jo EP på topp etter 3 uker!" Og hvor mange på forumet her sitter egentlig å tenker nøyaktig dette?
Men sier man noe sånn så er man jo jukser, taper, dust, idiot, boletryne, garasjeboler, mislykket, psykisk vrak, utilregnelig... osv.
Lag denne topicen totalt anonym og se hva som blir resultatet.

En annen ting som er viktig å få med her er jo doser og lengder på kurene. Greit at man kunne fått bivirkninger av div stoffer, men ved hvilke doser og over hvor lang tid? Er jo en vesentlig forskjell på 100mg tren i 8 uker og 1000mg tren i 48 uker.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #83 : 03. november 2007, 18:25 »
Wtf snakker du om? skjønte ikke en dritt av hva du skrev.

Å hvorfor skulle jeg ha problemer av å trene i hagen hans? Ikke bodybuilder, styrkeløfter. Det er gratis, han har utstyr - det er naboen til en kamerat som jeg trener av og til med hos han.. Idiot.. Du som har problemer her.

Regner med at den var til meg da jeg komminterte at dem trener i hagen. Ikke for det har noe galt for seg da!!! Sånn som det har blitt med dem som er for bivirkninger, dem er jo de som er idiotene! Ikke jeg som sier at dem må slutte. wtf!

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #84 : 03. november 2007, 18:31 »
Regner med at den var til meg da jeg komminterte at dem trener i hagen. Ikke for det har noe galt for seg da!!! Sånn som det har blitt med dem som er for bivirkninger, dem er jo de som er idiotene! Ikke jeg som sier at dem må slutte. wtf!

ja du burde skjønt at den var til deg når jeg siterte deg! og PS: du skriver som en dass! vanskelig å forstå hva du mener..
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #85 : 03. november 2007, 18:32 »
Radio Starr... du blir eid...

Han hermer etter DIN måte å skrive på, og alle ser det, bortsett fra deg.... Wink

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #86 : 03. november 2007, 18:40 »
50% av forumet her er naive småe unger som ikke vil innse fakta. De fleste med en over gjennomsnittlig fysikk idag bruker aas, sånn er det.
Hvis noen her tror at en eneste en av de i toppen i 80+,90+ og 100+ klassene aldri har brukt steroider/peptider/(insulin) i livet sitt kan de rett å slett grave seg ned i et hull.

Det er fullt mulig og bruke AAS uten og oppleve alt det negative som trådstarter ramsa opp. Selv etter mange års bruk. Kommer helt ann på doser/lengde på iht. av. Og om det tas gjevnlige legesjekker.
oh yeah baby Cheesy

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #87 : 03. november 2007, 22:00 »
De fleste med en over gjennomsnittlig fysikk idag bruker aas, sånn er det.

Da tjener dealerne masse penger.

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #88 : 04. november 2007, 02:58 »
50% av forumet her er naive småe unger som ikke vil innse fakta. De fleste med en over gjennomsnittlig fysikk idag bruker aas, sånn er det.
Hvis noen her tror at en eneste en av de i toppen i 80+,90+ og 100+ klassene aldri har brukt steroider/peptider/(insulin) i livet sitt kan de rett å slett grave seg ned i et hull.

Det er fullt mulig og bruke AAS uten og oppleve alt det negative som trådstarter ramsa opp. Selv etter mange års bruk. Kommer helt ann på doser/lengde på iht. av. Og om det tas gjevnlige legesjekker.

sterkt uenig med noe du skriver her.
å si at de fleste med "over gjennomsnittlig" kropp per min definisjon hvertfall er som å bruke "alle som har bedre kropp enn meg boler" som unnskyldning:P

når jeg klarer å veie 105kg etter et par år medium-seriøs trening\kosthold skal andre som er langt mer seriøse og har bedre gener kunne stille i 80\90+ klassen om de står på.

Er derimot enig at inntrykket jeg har fått om AAS med et subjektivt syn på det at hvis man bruker det med "omhu" så er ikke så skadelig som de fleste skal ha oss til å tro.

ikke ment som personangrep og hvis det er noen skriveleifer så skylder jeg på skrivevanskene jeg ikke har Smiley

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #89 : 04. november 2007, 04:35 »
Det er rimelig å anta at det er noen av de beste som har brukt noe tidligere / av og til bruker noe nå. Det finnes alltid råtne epler. Og jo større materiale man har å ta av, jo større er sjansen for at det skal dukke opp et råttent eple.

Men dersom du Pepz, som tydeligvis er veldig inne i dette, vet om noen som bruker noe, eller har brukt noe - så bør du etter min mening gå med mistankene dine til styrkeløftforbundet og ADN.

Man kan faktisk bli veldig veldig sterk med målrettet trening gjennom flere år.

Hilsen Mr.Trening.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!