Skrevet av Emne: Jeg har lyst på Parkeringsplasser slike Vin Diesel har:D  (Lest 3422 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Det spesielle med GK tror jeg er at man må klare å presse seg helt maksimalt for å få den ønskede effekten.

Og det er det kanskje få som klarer i lengden. Ser ut til at jeg må gjøre jobben selv å teste dette da... Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget treningsnarkoman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 86

  • The only easy day was yesterday..
Gerilja kardio funker veldig bra for å forbrenne fett i store mengder på kort tid i tillegg til muskeltrening.
Ett gerilija kardio program for 1 dag (går over 8 uker) varer i 20min hvis du har med oppvarming og nedtrapping!

Har du prøvd selv ?? Syntes stadig jeg hører folk som skryter av GK, men ingen som har testet det skikkelig selv. Merkelige greier...   :-
Ja jeg har prøvd det selv, fikk ikke noen "WOW, AMAZING" resultater siden jeg har bl.a. lav fettprosent fra før av men det hjalp på kan man si.. Cheesy
There´s no trafficjam on the extra mile!

Utlogget treningsnarkoman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 86

  • The only easy day was yesterday..
Det spesielle med GK tror jeg er at man må klare å presse seg helt maksimalt for å få den ønskede effekten.

Men man trenger ikke å greie å presse seg maksimalt hele tiden, ett sted mellom 70-100% av maks burde gå greit, så jobber man seg oppover til 100% hele tiden skjønner du.. Etter en uke eller to går det lettere å presse seg til maks.
There´s no trafficjam on the extra mile!

Utlogget amok

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

jeg får bare jobba med fett % min jeg, og  vurdere kjøre GK etter jul.
men i mellomtiden kjører jeg mitt faste program Grin
Pain Is My Friend

Utlogget treningsnarkoman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 86

  • The only easy day was yesterday..
Kan hende jeg er litt newbie nå.... menne jeg har aldri hørt om gerilija kardio...
hvilken øvelser må man bruke? Embarrassed

Gerilja Kardio (GK) er ett forbrenningsprogram der den mest optimale øvelsen er Løping/springing, men Ergometersykkel(vanlig sykkel går også greit) og svømming fungerer.

Det er ett høy intensitet`s program der du kjører maxs i 20sekunder, så 10sekunder hvile, så på`n igjen hele 8 ganger.. men du kan ta med 1-4 min. oppvarming først og 1-3 min. nedtrapping helt til slutt.

En mer detaljert beskrivelse og hvordan det skal "gjøres" finner du på iform.no, for å være mer nøyaktig, her; http://www.iform.no/trening/geriljakardio.shtml
There´s no trafficjam on the extra mile!

Utlogget amok

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

ok treniningsnarkoman takk får tipse Smiley
Pain Is My Friend

Utlogget Ginsberg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 90

Men på programmet på iform.no er det de vanligste øvelsene. hvordan øker man belastningen på disse? man må vel oppleve progresjon for å få resultater?

Utlogget treningsnarkoman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 86

  • The only easy day was yesterday..
Hvordan du øker belastning når du skal kjøre for 100% hele tiden.. hallo?? tenk deg litt om før du spør om noe sånt Tongue
There´s no trafficjam on the extra mile!

Utlogget Ginsberg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 90

Det jeg mener er: Det står f.eks. 12 rep på crunches. Hva skal du gjøre når du har komet til 30 reps?

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

muligens legge på vekter

Utlogget Srha

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 331
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 331

  • meep
jeg har selv en fettprosent på under 10% som er meget lite, jeg har ikke noe sterke magemuskler og trener de meget lite, men de vises godt. Så det jeg tror du skal satse på er å trene de godt men også forbrenne fett. Sistnevnte er nok viktigere en å trene hardt på magen.
No Pain, No Gain..

Utlogget lilleOle

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

  • tog du an?
alle vi gutter har forsåvidt en sixpack. ALT som skjuler den, er et fettlager - og det er jo nettopp dette fettlageret vi må fjerne for å få frem vaskebrett eller sixpack.. bygg masse!

ab crunches, cabel crunches og cardio. som ble nevnt her allerede, så er diett'n helt klart UTROLIG VIKTIG!

få en bra pack tar jo også j**lig lang tid, og ikke alle har like lett med å få den fine og rippa pack'n.

forresten, "Vin Diesel" har en dårlig pack da :b
en Ole, er alltid en Ole..

Utlogget treningsnarkoman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 86

  • The only easy day was yesterday..

Det jeg mener er: Det står f.eks. 12 rep på crunches. Hva skal du gjøre når du har komet til 30 reps?

GK er fettforbrenning(Du sykler/svømmer/løper o.l. aktiviteter).. Ikke magemuskel treningsprogram..
Du kan jo prøve å holde deg innenfor 20-30 reps på crunches hele tiden.. så når du går over 30 så kan du evt. øke med ett ekstra sett eller legge på ekstra kg/vekt.
There´s no trafficjam on the extra mile!

Utlogget amok

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

jeg har jo fett% på ca 10%    har vaskebrett!!1 menne jeg vil ha en SIXPACK som viser skikkelig.. trent og trent menne har bare vanlig vaskebrett
Pain Is My Friend

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!