Skrevet av Emne: Loggbok - Evensen  (Lest 46717 ganger)

Utlogget meCarnival

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 240

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #105 : 15. januar 2008, 19:23 »
Gjerne link, send på PM hvis du ikke vil poste her da... Men du har ikke blitt sånn med kun 5x5 med andre ord...?

Lenge har du trent fra før liksom?
Jeg trener 2-Splitt 6 økter i uken nå men går ned til 4 økter etter hvert... skole tar seg ppp etterhvert...

Det ligger her... (uke 2):
http://mecarnival.ctg-systems.net/cpg/albums/userpics/10005/meC%20-%20Treningsprogram%20Uke%202.PNG

Lyst til å lage egen logg med bilder jeg også... Men poengtløs uten litt oppfølging...  Tongue

Utlogget Evensen

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 785
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 785

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #106 : 15. januar 2008, 19:58 »
Her har du link: http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_Program/Linear_5x5.htm Helt nederst på sia står det Download File - Current Version 0.3. Trykk der;)

Fra før har jeg trent litt av og på. Har alltid gått aktivt på ski, så har blitt nedel styrke om sommeren og mindre om vinteren, men nå har jeg sluttet å gå aktivt så nå er det mer tid til styrketrening.

6 ganger ja, litt mye kanskje?
Begynn med logg, så du får oversikt over treninga di, det er alltid gøy!
Alder: 18 år    Høyde: 196 cm     Vekt: 88 kg

                                     
- ML: 155 kg old                    
- BP: 110 kg                         
- KB: 120 kg (?)           



Loggbok

Bildeprofil

Utlogget meCarnival

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 240

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #107 : 15. januar 2008, 20:11 »
Synes det ikkeer så mye fordi jeg synes det er så sykt digg å være på treningssenteret... Men det blir vel ikke altfor mange ukene.. går opp i vekter og skolen tar seg opp så blir det nok ikke mer enn 4 økter i uken som egentlig er mitt utgangspunkt... Men jeg synes jeg ser litt/føler litt fremgang allerede hvertfall... tok 12,5kg i benken i stad, vekt utenom stang, og har bare tatt 10 før... det er etter en uke med trening på lavt nivå og nå begynne det å bygge over det jeg har tatt fra før av og ny veier og mer muskler osv.. så gleder meg skikkelig til dette... Men ikke SÅ mye annet enn å trene heller akkurat om dagen men kommer seg så da får jeg ikke like mye tid...

EDIT: Klarer og følge opp min egen trening selv og jeg men og legge ut på nett er jo lite vits med folk som vil følge med en nybegynner fra bunn av da... Tongue

Utlogget Evensen

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 785
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 785

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #108 : 15. januar 2008, 20:39 »
Synes det ikkeer så mye fordi jeg synes det er så sykt digg å være på treningssenteret... Men det blir vel ikke altfor mange ukene.. går opp i vekter og skolen tar seg opp så blir det nok ikke mer enn 4 økter i uken som egentlig er mitt utgangspunkt... Men jeg synes jeg ser litt/føler litt fremgang allerede hvertfall... tok 12,5kg i benken i stad, vekt utenom stang, og har bare tatt 10 før... det er etter en uke med trening på lavt nivå og nå begynne det å bygge over det jeg har tatt fra før av og ny veier og mer muskler osv.. så gleder meg skikkelig til dette... Men ikke SÅ mye annet enn å trene heller akkurat om dagen men kommer seg så da får jeg ikke like mye tid...

EDIT: Klarer og følge opp min egen trening selv og jeg men og legge ut på nett er jo lite vits med folk som vil følge med en nybegynner fra bunn av da... Tongue
Hvor gammel er du? Skiv opp noen maksløft her da;)
Er fett hvis du lager profil da, så kan alle se framgangen din, mekke noen bilder og!

du tok 12,5 kg uten stanga? betyr det 32,5 som max i benkpress?
Alder: 18 år    Høyde: 196 cm     Vekt: 88 kg

                                     
- ML: 155 kg old                    
- BP: 110 kg                         
- KB: 120 kg (?)           



Loggbok

Bildeprofil

Utlogget meCarnival

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 240

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #109 : 16. januar 2008, 12:10 »
Hehe... Tja, jeg tar det foreløpig i smithmaskin fordi jeg liker den best... Men jeg tar ikke 12,5 max i benk... Jeg tok i går 12,5kg i benk, ikke tatt mer før men kan nok ta 15 eller 17,5kg i 10RM... Men aldri prøvd før å ta med enn 12,5 pålagte vekter...

Angående det har jeg et spørsmål som jeg å en kamerat diskuterte litt... Er det sånn hvis du tar 120 i benkpress så erdet inkl vekt av stang eller er det 60kg på hver side av stanga?

Jeg blir 21 år nå i enden av januar... Jeg har lagd profil jeg... Forholdsvis liten fortsatt...Tenkte å ta noen bilder å legge ut etterpå...

Men jeg ser jo at det ikke er så mange som følger ensom er nybegynner og lyst til å blir litt over passe stor pga jeg har alltid vært liten så er det min tur til å blir større... Så lagt om alt av kosthold + Masse trening, fordi jeg elsker det Smiley

Har ingen max-løft enda, eller ikke prøvd siden jeg er så ny og da løfter jeg forløpig dette (lett):

Knebøy: 35kg m/stang - 15kg uten (smith)
Markløft/Roing: 35 m/stang - 15kg uten
Sånn ca..

Max kan jeg tenke meg er
Knebøy: 45-50kg m/stang
Markløft/Roing: 40-45kg m/stang...

Ønsker gjerne svar på spørmålet over angående hvordan man skal skrive vekter...

Hvordan ser det ut JnS?

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #110 : 16. januar 2008, 15:06 »
Hehe... Tja, jeg tar det foreløpig i smithmaskin fordi jeg liker den best... Men jeg tar ikke 12,5 max i benk... Jeg tok i går 12,5kg i benk, ikke tatt mer før men kan nok ta 15 eller 17,5kg i 10RM... Men aldri prøvd før å ta med enn 12,5 pålagte vekter...

Angående det har jeg et spørsmål som jeg å en kamerat diskuterte litt... Er det sånn hvis du tar 120 i benkpress så erdet inkl vekt av stang eller er det 60kg på hver side av stanga?

Jeg blir 21 år nå i enden av januar... Jeg har lagd profil jeg... Forholdsvis liten fortsatt...Tenkte å ta noen bilder å legge ut etterpå...

Men jeg ser jo at det ikke er så mange som følger ensom er nybegynner og lyst til å blir litt over passe stor pga jeg har alltid vært liten så er det min tur til å blir større... Så lagt om alt av kosthold + Masse trening, fordi jeg elsker det Smiley

Har ingen max-løft enda, eller ikke prøvd siden jeg er så ny og da løfter jeg forløpig dette (lett):

Knebøy: 35kg m/stang - 15kg uten (smith)
Markløft/Roing: 35 m/stang - 15kg uten
Sånn ca..

Max kan jeg tenke meg er
Knebøy: 45-50kg m/stang
Markløft/Roing: 40-45kg m/stang...

Ønsker gjerne svar på spørmålet over angående hvordan man skal skrive vekter...

Hvordan ser det ut JnS?


svarer for deg jeg jonas;)

når man sier man løfter feks 60 kg så er det 20 kg på vær sin side av stangen pluss stangen på 20 kg i tilegg;)

så vis du hadde 6,25 kg på vær sin side og stangen veier 20 kg så løftet du 32,5 kg;)  skjønnte du det meCarnival?

Utlogget meCarnival

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 240

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #111 : 16. januar 2008, 17:24 »
Ikke så vanskelig å skjønne, bare lurte på hva som var riktig å si...  Smiley Wink

Utlogget Evensen

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 785
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 785

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #112 : 16. januar 2008, 17:49 »
Hehe... Tja, jeg tar det foreløpig i smithmaskin fordi jeg liker den best... Men jeg tar ikke 12,5 max i benk... Jeg tok i går 12,5kg i benk, ikke tatt mer før men kan nok ta 15 eller 17,5kg i 10RM... Men aldri prøvd før å ta med enn 12,5 pålagte vekter...

Angående det har jeg et spørsmål som jeg å en kamerat diskuterte litt... Er det sånn hvis du tar 120 i benkpress så erdet inkl vekt av stang eller er det 60kg på hver side av stanga?

Jeg blir 21 år nå i enden av januar... Jeg har lagd profil jeg... Forholdsvis liten fortsatt...Tenkte å ta noen bilder å legge ut etterpå...

Men jeg ser jo at det ikke er så mange som følger ensom er nybegynner og lyst til å blir litt over passe stor pga jeg har alltid vært liten så er det min tur til å blir større... Så lagt om alt av kosthold + Masse trening, fordi jeg elsker det Smiley

Har ingen max-løft enda, eller ikke prøvd siden jeg er så ny og da løfter jeg forløpig dette (lett):

Knebøy: 35kg m/stang - 15kg uten (smith)
Markløft/Roing: 35 m/stang - 15kg uten
Sånn ca..

Max kan jeg tenke meg er
Knebøy: 45-50kg m/stang
Markløft/Roing: 40-45kg m/stang...

Ønsker gjerne svar på spørmålet over angående hvordan man skal skrive vekter...

Hvordan ser det ut JnS?

Jeg er sikker på at mange følger med hvis du legger inn bilder, skriver litt om deg selv, treningserfaring, kosthold. og selvsagt, fører treninga di Wink

Jeg har inntrykk av at du ikke har noe progresjon i treninga di? altså at du ikke øker belastningen/repetisjoner for hver uke. kan det stemme?
Alder: 18 år    Høyde: 196 cm     Vekt: 88 kg

                                     
- ML: 155 kg old                    
- BP: 110 kg                         
- KB: 120 kg (?)           



Loggbok

Bildeprofil

Utlogget Evensen

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 785
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 785

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #113 : 16. januar 2008, 17:50 »
svarer for deg jeg jonas;)

når man sier man løfter feks 60 kg så er det 20 kg på vær sin side av stangen pluss stangen på 20 kg i tilegg;)

så vis du hadde 6,25 kg på vær sin side og stangen veier 20 kg så løftet du 32,5 kg;)  skjønnte du det meCarnival?
hehe, takker Wink
Alder: 18 år    Høyde: 196 cm     Vekt: 88 kg

                                     
- ML: 155 kg old                    
- BP: 110 kg                         
- KB: 120 kg (?)           



Loggbok

Bildeprofil

Utlogget meCarnival

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 240

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #114 : 16. januar 2008, 18:05 »
Jeg øker ukentlig og annenhver økt med vekter... kommer ann på øvelse osv men iforhold fra start til slutt på en uke er det hvertfall økt med noe i hver øvelse... Tok 32,5Kg i Mark/roing i dag... 35 neste gang men begynner å kjenne det litt nu... Fortsatt ikke umulig vanskelig hvertfall... Skal ta litt bilder osv etterpå tenkte jeg hvis jeg finner et kamera...  Grin

Utlogget Evensen

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 785
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 785

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #115 : 16. januar 2008, 18:07 »
Jeg øker ukentlig og annenhver økt med vekter... kommer ann på øvelse osv men iforhold fra start til slutt på en uke er det hvertfall økt med noe i hver øvelse... Tok 32,5Kg i Mark/roing i dag... 35 neste gang men begynner å kjenne det litt nu... Fortsatt ikke umulig vanskelig hvertfall... Skal ta litt bilder osv etterpå tenkte jeg hvis jeg finner et kamera...  Grin
hehe Wink knall! da gjør du det riktig Wink
men som sagt.. ser du kjører mye 3*15 rep. Jeg vill gått ned til 3*8 og lagt på tyngre vekter! Dette bygger volum
Alder: 18 år    Høyde: 196 cm     Vekt: 88 kg

                                     
- ML: 155 kg old                    
- BP: 110 kg                         
- KB: 120 kg (?)           



Loggbok

Bildeprofil

Utlogget Evensen

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 785
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 785

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #116 : 16. januar 2008, 18:52 »
NÅ vil jeg ha deres mening! Jeg har kjørt 5x5 en uke nå snart, men føler det er altfor lite øvelser, føler jeg ikke får brukt meg ordentlig når jeg trener! synes også 3 ganger i uka er lite, siden jeg trives på gymmet Wink

Hva synes folket om dette ? http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=581
Her er det 4 ganger i uka, og jeg synes dette programmet virker interessant! Samt at mine kompiser har begynt med dette! Artigere når flerer trener det samme Grin
Alder: 18 år    Høyde: 196 cm     Vekt: 88 kg

                                     
- ML: 155 kg old                    
- BP: 110 kg                         
- KB: 120 kg (?)           



Loggbok

Bildeprofil

Utlogget Evensen

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 785
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 785

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #117 : 16. januar 2008, 21:51 »
Trenger sårt noen synspunker Wink
Ville vært kjekt!
Alder: 18 år    Høyde: 196 cm     Vekt: 88 kg

                                     
- ML: 155 kg old                    
- BP: 110 kg                         
- KB: 120 kg (?)           



Loggbok

Bildeprofil

Utlogget meCarnival

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 240

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #118 : 16. januar 2008, 21:56 »
hehe Wink knall! da gjør du det riktig Wink
men som sagt.. ser du kjører mye 3*15 rep. Jeg vill gått ned til 3*8 og lagt på tyngre vekter! Dette bygger volum

Ok, takker for det tipset... Smiley Skal jeg gjøre det i morgen da... Begynner i morgen med ålogge... Legger ut etterpå så da får du titte innom Wink Skal følge med deg hvertfall...!

EDIT: med bilder, tok 6-7 stk i stad...

Utlogget Evensen

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 785
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 785

Sv: Jonas prøver 5x5! Bilder(s.1,5,6)
« #119 : 16. januar 2008, 22:03 »
Ok, takker for det tipset... Smiley Skal jeg gjøre det i morgen da... Begynner i morgen med ålogge... Legger ut etterpå så da får du titte innom Wink Skal følge med deg hvertfall...!

EDIT: med bilder, tok 6-7 stk i stad...
supert Wink blir spennende å følge med!
Alder: 18 år    Høyde: 196 cm     Vekt: 88 kg

                                     
- ML: 155 kg old                    
- BP: 110 kg                         
- KB: 120 kg (?)           



Loggbok

Bildeprofil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!