Skrevet av Emne: Fitnessmessen 2008  (Lest 33184 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fitnessmessen 2008
« #225 : 11. februar 2008, 13:06 »
Saken er hvorvidt Lars vil skille seg ut som en fantastisk atlet (som han er) eller som "håndbakutøver tatt i doping" ?! Smiley
Det vil bli kommentarer fre enten lokalaviser eller andre hvis han deltar på en tvsendt konkurranse. Men det styrer ikke hvordan Strongman Norge tar ut utøvere.
Og at disse tingene blir påstått FØR uttaket er kommet engang, finner jeg direkte fornærmende.

Hvem som ville sett seg tjent med å påpeke at lars ble tatt for doping 14 måneder før NSM, skal jeg ikke spekulere i, men det er ingen far fetched slutning å trekke at det ville blitt reagert på.

På den andre siden, så vil ikke dopingdommen forsvinne bare det går et år.. Spør hvilken som helst dopingtatt norsk utøver... Knut Hjeltnes, Trine Hattestad Solberg, Fritz Ånes, Stian Grimseth, Georg Andersen, Sturla Davidsen og Svend Karlsen + + om de føler deres dopinganklager bare har forsvunnet i løse luften... Wink

Så kommentarene vil nok komme uansett om Lars vinner NSM 08 eller ikke stiller.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fitnessmessen 2008
« #226 : 11. februar 2008, 13:08 »
Det er tydelig at dette er en diskusjon som du ikke evner å se mine synspunkter i og jeg ser ikke dine, så dette er dødfodt og blir bare meningsløs krangel og synsing frem og tilbake uten noe konstruktivt. Jeg er klar over at det var jeg som tok opp igjen diskusjonen og at du mente den burde vært avsluttet, så det tar jeg på min kappe. Men det er ikke lenge til 15 mars og da treffer jeg deg nok så kan vi diskutere da. Det er jo egentlig ingenting mer å diskutere, men er enklere å få frem meningene ansikt til ansikt enn over nett.
Du kan ta opp igjen så mange diskusjoner du bare vil, men du anklager faen meg ikke folk for å være korrupte eller ha skjulte agendaer uten at du har backing for det!

Jeg registrerer at du er påmeldt på Showlift, og at du mener det vil være bedre å diskutere der, men hvorfor sprer du usannheter på nett først da??

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fitnessmessen 2008
« #227 : 11. februar 2008, 13:11 »
kjeften du da! Finnes ikke noe fornuftig begrunnelse for noe av den suppa her på de foregående 40 sidene. Må nesten spørre og grave litt for å høre hva som Egentlig skjer.

Du lurer på hvem som ville pekt ut Rørbakken? Media ville i allefall ha gjort det, det kan du ta deg faan på. Hvis Svend vil fortsette å sende NSM på tv så bør han tenke smart(hvilket han gjør) og unnlate mest mulig negativ omtale rundt strongman.

Og kjeften din du da! haha
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fitnessmessen 2008
« #228 : 11. februar 2008, 13:14 »
Er det bare Lars som har dopet seg av norske strongmenn?

Det er IKKE det det dreier seg om når Rørbakken velger å utebli, det er fordi han er tatt for doping og er dermed i "søkelyset" for media ol

Det er ingen andre som deltar i strongman showet jeg vet om i allefall som er tatt for doping mens de har vært tilknyttet ett forbund.

 Tror du dette er en tråd hvor stongmen evt rekker opp hånd og sier at de er dopete?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Fitnessmessen 2008
« #229 : 11. februar 2008, 13:19 »
Her kommer partypooperen:

Drit nå langt i diskusjonen om dopede strongmen. Helt RÅTT å se progresjonen til Skog. Jeg var en av mange som tvilte da en viss kriger fra nordvest utbasunerte på forumet at denne mannen kom til å toppe resultatlista om få år. Rent hypotetisk sitter jeg og tygger på hatten min nå.

Gleder meg til Arild møter beistet.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Fitnessmessen 2008
« #230 : 11. februar 2008, 13:21 »
For en gjeng azz....hahaha Smiley Lars stiller ikke..Ferdig me det! Har jeg eller Skog blitt doping tatt i en sport tilknyttet til NIF, så har ikke vi heller stillt. Men det kommer vi heller aldri te å bli. For har respekt for reglene slik de er. Noe kanskje Lars skulle tenkt på?

Uansett så er vel saken ferdig diskutert nå Smiley Vi er alle enig i å være uenig....

Utlogget Zuul

Sv: Fitnessmessen 2008
« #231 : 11. februar 2008, 13:28 »
Her kommer partypooperen:

Drit nå langt i diskusjonen om dopede strongmen. Helt RÅTT å se progresjonen til Skog. Jeg var en av mange som tvilte da en viss kriger fra nordvest utbasunerte på forumet at denne mannen kom til å toppe resultatlista om få år. Rent hypotetisk sitter jeg og tygger på hatten min nå.

Gleder meg til Arild møter beistet.

Det blir krig om pallen i år ja

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Fitnessmessen 2008
« #232 : 11. februar 2008, 13:32 »
Det blir krig om pallen i år ja

Ikke om pallen...Men PÅ pallen blir det kamp Smiley hoho

Utlogget Zuul

Sv: Fitnessmessen 2008
« #233 : 11. februar 2008, 13:36 »
hehe. Når dere først er på pallen er jo kampen over mr. Aune (Ikke lov å dytte ut andre om de står på trinnet over osv. ). Det er kampen om å komme opp som blir hard.  Wink

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Fitnessmessen 2008
« #234 : 11. februar 2008, 22:50 »
Jeg registrerer at du er påmeldt på Showlift, og at du mener det vil være bedre å diskutere der, men hvorfor sprer du usannheter på nett først da??

Sikkert for å gjøre showlift til SHOW i dobbelt forstand Smiley
Aner jeg en nevekamp i emning? Ikke noe er som litt drama for å få opp "wrestling-faktoren" på et strongmanstevne Tongue




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!