Skrevet av Emne: Hvordan komme i kontakt?  (Lest 2358 ganger)

sjef1

  • Gjest
Hvordan komme i kontakt?
« : 08. november 2007, 14:18 »
Hei

Om dagen gjør jeg ikke stort annet enn å tenke på ei dame, vi gikk 3 år på ungdomskolen sammen, men har nå som vi har begynt på videregående ikke sett hverandre så ofte bortsett fra på bussen til og fra skolen. (gjør forsåvidt ikke noe da jeg ser på et forhold der man bare møtes på skolen og bussen O.L. som et tilbakelagt stadiet).

Poenget er, inntill i sommer var hun opptatt, såklart med en kar som er 3 år eldre enn oss, (jeg er like gammel som jenta), og før det igjen var hu sammen med en annen kar som var 2 år eldre enn oss, de hadde begge lappen, bodde alene osv.

Det jeg lurer på er, hvordan skal jeg "komme i gang" ? Lurer liksom på å fortelle det til hu at jeg er mer enn interessert osv, men samtidig er jeg redd at hu skremmes bort med engang da, hvis hu ikke skulle være interessert på nåværende tidspunkt.. Redd for at det skal bli "vinn eller forsvinn" om jeg forteller dette til hu - samtidig er jeg også litt i tvil om jeg har det som skal til, jeg bor jo hjemme ennå, ikke har jeg lappen osv, dere veit hvordan det er.
Samtidig er hu ikke den "fjortis typen" som syns det er tøft med de eldre osv slik som er vanlig. Er vel mer det at både jeg og hun (Tror jeg) er mer voksne av oss enn resten av folka på vår alder, jeg syns hvertfall alle andre jenter på min alder bør vokse opp snarest.

Trenger tips.

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Hvordan komme i kontakt?
« #1 : 08. november 2007, 15:46 »
Ser du har en skriveleif  "inntill i sommer var HAN som skal være hun Wink

Men back to the Point! 
Det at ho vært sammen med eldre gutter kan nok ha med at ho liker modne gutter, og som klarer å "ta vare" på seg sjøl altså de har egen plass og bo og bil.  Så jeg tror det ville vært et tilbake steg for hun å gå til deg, når du ser hvilket mønster ho har fulgt med de andre guttene.
For meg hadde det iallefall vært litt rart å levd voksen og klare seg aleine også begynne  å hoppe tilbake. Uansett og voksen du måtte virke så er måten du lever på litt for lite modent tror jeg.  Smiley Nå vet ikke jeg hvor godt du kjenner denne jenta da og åssen dere kommer overens til vanlig.  Muligens det hele ville blitt litt rart om dere har vært "venner"  også plutselig blir sammen.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Hvordan komme i kontakt?
« #2 : 08. november 2007, 16:32 »
Okei.. Men hvis du treffer ho på fester og kommer godt overrens med ho der, så er det vel i grunnen den enkleste måten å prøve seg, små flørte litt  prøve seg sakte men sikkert.  Se om du får noe respons tilbake.   Smiley

Ellers kan du jo ta den gode gamle "løgn detektor testen"   "Sjenk ho dritings og dine spørsmål vil bli besvart" Tongue hehe  sist nevnte er ikke anbefalt.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!