Skrevet av Emne: Rå vold...  (Lest 15049 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rå vold...
« #135 : 14. november 2007, 22:01 »
nå venter vi på Halden fengsel.. der kommer det 200 friske soningsplasser. Vi begynner også å jobbe hardere med å få "ufarlige" kjeltringer over til husarrest og diverse institusjonssoning. I løpet av 2009 er køen borte.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Rå vold...
« #136 : 14. november 2007, 22:12 »
nå venter vi på Halden fengsel.. der kommer det 200 friske soningsplasser. Vi begynner også å jobbe hardere med å få "ufarlige" kjeltringer over til husarrest og diverse institusjonssoning. I løpet av 2009 er køen borte.
Tror jeg ikke noe på! Smiley
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Rå vold...
« #137 : 14. november 2007, 22:19 »
Er du for eller i mot mer innvandring da..? Huh

Fri innvandring. Anarchy 2012.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Rå vold...
« #138 : 14. november 2007, 22:20 »
Jepp, og hever vi straffene over hele fjøla, så vil selvfølgelig køene bli lengre.

Det betyr ikke at vi ikke trenger skjerpede straffer, kun at andre forhold først må legges til rette for å muliggjøre det.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rå vold...
« #139 : 14. november 2007, 22:22 »
Helt enig!

Samfunnsbeskyttelse er både kortsiktig mål og langsiktig mål. Strengere straffer fyller ihvertfall litt av målet.

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Rå vold...
« #140 : 15. november 2007, 01:23 »
Kildehenvisning, takk!

Trengs ikke da SSB gikk ut i media å sa dette de som følger med fikk det med seg jeg har ikke tid til og lette fram slkt,ring dem du eller send dem en mail.

De fjernet også diverse statistikk om akuratt det tema innvadrerer&kriminalitet eller gjorde slik at man må maile dem skal man kunne få lest de.

Og bare det at de ikke gir ut slik statistikk lenger er skremmende.

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Rå vold...
« #141 : 15. november 2007, 01:33 »
Trengs ikke, faktisk... Dæven steike for et argument! Maui kan nok ikke vri seg unna bevisbyrden med en slik kommentar, gitt - og i alle fall ikke ved å oppfordre meg til å grave frem dokumentasjon på hans påstander.

Noe sier meg at Maui neppe bør prosedere egen sak hvis han noen gang havner i retten. 

Uansett, lykke til videre!

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Rå vold...
« #142 : 15. november 2007, 04:24 »
Trengs ikke, faktisk... Dæven steike for et argument! Maui kan nok ikke vri seg unna bevisbyrden med en slik kommentar, gitt - og i alle fall ikke ved å oppfordre meg til å grave frem dokumentasjon på hans påstander.

Noe sier meg at Maui neppe bør prosedere egen sak hvis han noen gang havner i retten. 

Uansett, lykke til videre!

Hvis du tviler veldig på hva jeg sier i min post så er ikke det mitt problem.

Jeg bare legger fram FAKTA om SSB om du tviler så veldig på det er virkelig ikke noe jeg bryr meg om,da jeg vet det er riktig har ikke int av å legge i mye av min tid slik at du skal få ditt bevis på det er riktig gjennom en eller annen side på nette som du sikkert greier sette i tvil uansett..

http://www.ssb.no/emner/03/05/rapp_200018/   denne må betales skal man kunne lese den..Og etter denne ble publisert var det mye snakk i media det endte med at slike raporter ikke kommer ut lenger fra SSB pga frykt at de vil føre til mer rasisme blant Norges befolkning.

Mvh

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Rå vold...
« #143 : 15. november 2007, 05:23 »
Hvis du tviler veldig på hva jeg sier i min post så er ikke det mitt problem.

Jeg bare legger fram FAKTA om SSB om du tviler så veldig på det er virkelig ikke noe jeg bryr meg om,da jeg vet det er riktig har ikke int av å legge i mye av min tid slik at du skal få ditt bevis på det er riktig gjennom en eller annen side på nette som du sikkert greier sette i tvil uansett..

http://www.ssb.no/emner/03/05/rapp_200018/   denne må betales skal man kunne lese den..Og etter denne ble publisert var det mye snakk i media det endte med at slike raporter ikke kommer ut lenger fra SSB pga frykt at de vil føre til mer rasisme blant Norges befolkning.

Mvh
Betale nei? Det er bare å trykke på "Les publikasjonen [pdf]" til venstre der og du får se hele publikasjonen med all statistikk... Fritt tilgjengelig.

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Rå vold...
« #144 : 15. november 2007, 07:38 »
Betale nei? Det er bare å trykke på "Les publikasjonen [pdf]" til venstre der og du får se hele publikasjonen med all statistikk... Fritt tilgjengelig.


Hehe,ja det kunne man rofl

Men slike publikasjoner som dette ville ikke SSB gi ut mer pga det i følge dem vil føre til rasistiske holdninger.

Tror folk må begynne skille mellom rasisme og realisme..Flere slike publikasjoner fra SSB vil føre til mer utbredt realsime blant befolkningen ikke rasisme.

Mvh


dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Rå vold...
« #145 : 15. november 2007, 09:18 »
Og jeg tror du må begynne å skille mellom postulat og aksiom.

Dine konspirasjonsteorier rundt SSBs selvsensur vil aldri bli noe annet enn konspirasjonsteorier så lenge du ikke kommer med annet enn ubegrunnede påstander og "jeg gidder ikke lete". Hvis du virkerlig bryr deg om denne diskusjonen burde det ikke være et spesielt stort probelm å bruke ti minutter på å finne frem noe dugelig om dette, spesielt ikke hvis du har tid til å klage over at man må betale for å få TILSENDT dokumentene du linket til, mens man kan lese em gratis over nett.

Her er en anenn konspirasjonsteori, klekket ut av undertegnede selv; "DET ER GRATIS PÅ NETT FORDI UTLENDINGER IKKE KAN BRUKE INTERNETT. DERMED HAR DE INGEN TILGANG TIL INFORMASJONEN. RASISME!!!". Fulgte selvsagt din modell for kildekritikk og -henvisning.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Rå vold...
« #146 : 15. november 2007, 12:59 »
Vi blir ikke kvitt rasismen før vi får den første utlendingen slash negeren på månen.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Rå vold...
« #147 : 15. november 2007, 13:02 »
Haha, jeg hørte nå at de har begynt å ansette eteriske NORDMENN (!!!) i UDI. Hvor dumme går det an å bli? Det blir jo omtrent som dverger i basketball.
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!