Skrevet av Emne: Ekkarat  (Lest 26381 ganger)

Utlogget Jimii

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

Sv: Ekkarat
« #120 : 08. mars 2009, 06:07 »
Hva er det du ønsker å oppnå, egentlig? Du er jekli rippa allerede og har utrolig bra fysikk. I og med at du er såpass liten, er du sikker på at det å være enorm er det du ønsker? Skuldrene dine er utrolig bra!

ekkaz

• Gjest
« #121 : 09. mars 2009, 14:07 »
ååja, tønsberg ja, trur jeg veit om en til som heter ekkarat som er fra Hamar. førstegangstjensten hørtes spende ut Smiley
holder til i Hamar by jeg da Tongue

hehe jeg var sikker på at jeg var den eneste som het det  i norge Wink hamar ja! høres bra ut ! Smiley
fortsett sånn med treninga! du er i god form:) kunne tenkt meg å se mer! kraftig biceps Smiley

ekkaz

• Gjest
« #122 : 09. mars 2009, 14:10 »
Hva er det du ønsker å oppnå, egentlig? Du er jekli rippa allerede og har utrolig bra fysikk. I og med at du er såpass liten, er du sikker på at det å være enorm er det du ønsker? Skuldrene dine er utrolig bra!

jeg hadde nsker om å komme opp ivekt, men etter som jeg er o forsvaret og er veldig aktiv og ikke minst sliter med at jeg er så hyper Tongue så blir liksom kroppsfettet mitt brent bort veldig fort! jeg har mange måltider om dagen pluss mellom måltis som frukt og slik. akkurat nå har jeg ikke tenkt til å gå opp noe særlig i vekt, jeg skal snart søke meg inn til telemarksbataljonen  og der tror jeg ikke jeg kommer til å klare å holde vekta oppe Smiley

Utlogget Klarks

• Pratsom bruker
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

« #123 : 09. mars 2009, 17:58 »
hehe jeg var sikker på at jeg var den eneste som het det  i norge Wink hamar ja! høres bra ut ! Smiley
fortsett sånn med treninga! du er i god form:) kunne tenkt meg å se mer! kraftig biceps Smiley

haha, kanskje du er ikke er det alikevell Tongue hamar og hamar ja, er vel ikke det helt supre stedet for meg men Tongue
jo takk for den du, altid fint med bra tilbakemeldinger, kunne tenkt meg litt lavere fet% men kommer til sommeren Cheesy la akkurat ut et bilde av tricepsen min på bilder av mdlm armer her, vis du vil se altså Tongue

ekkaz

• Gjest
« #124 : 09. mars 2009, 23:15 »
haha, kanskje du er ikke er det alikevell Tongue hamar og hamar ja, er vel ikke det helt supre stedet for meg men Tongue
jo takk for den du, altid fint med bra tilbakemeldinger, kunne tenkt meg litt lavere fet% men kommer til sommeren Cheesy la akkurat ut et bilde av tricepsen min på bilder av mdlm armer her, vis du vil se altså Tongue

det var jo syk triceps! sinnsykt fett Smiley

Utlogget Klarks

• Pratsom bruker
  • Utlogget Utlogget

« #125 : 10. mars 2009, 16:31 »
det var jo syk triceps! sinnsykt fett Smiley

tihi takk ^^,
men back to you, planer om å stille noen gang ell?

ekkaz

• Gjest
« #126 : 11. mars 2009, 10:39 »
jeg vet ikke....jeg har kjempe lyst, men jeg vet liksom ikke hvem jeg skal snakke med eller hvor jeg skal melde meg inn Tongue  men jeg er redd jeg er for liten enda:P

Utlogget KristofferM

• Superavhengig
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

• look at my hair, its burning.
« #127 : 11. mars 2009, 18:56 »
tenkt på en bulk ?
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam

Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Klarks

• Pratsom bruker
  • Utlogget Utlogget

« #128 : 11. mars 2009, 21:56 »
jeg vet ikke....jeg har kjempe lyst, men jeg vet liksom ikke hvem jeg skal snakke med eller hvor jeg skal melde meg inn Tongue  men jeg er redd jeg er for liten enda:P

ja det er jo det problemet da Tongue får vel ta det som tiden kommen, ellers syntes jeg du har en veldig bra symentri på kroppen Cheesy

ekkaz

• Gjest
« #129 : 12. mars 2009, 11:37 »
takk skal du ha!  jeg kunno jo, tenkt meg litt større armer og lats Smiley dine armer på meg xD da hadde jeg nok vært fornøyd! men da hadde det sikkert sett dumt ut siden jeg er bare 162 høy Tongue hehe

Utlogget Klarks

• Pratsom bruker
  • Utlogget Utlogget

« #130 : 12. mars 2009, 21:22 »
haha, neinei, kun hardcore Cheesy >Cheesy

ekkaz

• Gjest
« #131 : 14. mars 2009, 13:04 »
hehehehe Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!