Skrevet av Emne: Hjelp etter spiseforstyrrelse  (Lest 26753 ganger)

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
SV: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #135 : 18. november 2007, 11:17 »
Du skriver mye bra, men må bare rette på noe.
*takker takker*  Smile


Først, Mira har ikke sprettumpe. Hun har det noen amerikanere vil kalle "big booty", noe som visstnok er i vinden. Tror ikke trådstarter har lyst på dette, men her er jeg usikker.

*arghh* ... gjennomskuet for manglende kunnskap på betegnelser av jenterumper (er enig at M.C. blir for stort ... litt for mye "sitting good" Smiley)
HABEAS CORPUS

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
SV: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #136 : 18. november 2007, 11:21 »
honnør ... selv om du ikke har innrømmet å ha drukket Farris siste dagene    Erter   woot    Smile
HABEAS CORPUS

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
SV: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #137 : 18. november 2007, 11:30 »
Jeg har ikke peiling på treningsprogram som kan passe til deg så det vil jeg ikke si noe om ... bortsett fra at jeg tror du bør ha en dato for når du programmet skal være gjennomført (ala våren 2009 eller noe sånt).

Jeg TROR også at du bør starte "for lett" en periode med det nye programmet ditt slik at kroppen blir vant med bevegelsene og at du ikke pådrar deg noen skader om et år eller to  Smile


Eksempler på bra (og mindre bra) kvinnekropper som har dyttet jern over lengre tid (antar jeg) finner du i tråden "sexy sexy"   blush   Smile ... husk bare at du ikke vil bli "sånn" den første tiden  Smile
HABEAS CORPUS

Utlogget ingakrokstad

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 71

  • Lev her og nå - imorgendagen trenger ikke å komme
Sv: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #138 : 18. november 2007, 18:02 »
Etter en fin og fetende jul 2008 med (litt for) mye pinnakjøtt og kålrabistappe, kan du jo planlegge "deffing" feb. - april 2009 slik at magerutene kommer tilbake i tide til bikinisesongen 2009  Smile

Deffe? Har det rabla for deg? Har du egentlig lest hva denne tråden handler om? Hm!
Du får det du gir - også i treningssammenheng!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #139 : 18. november 2007, 18:52 »
har et tips til deg. start med markløft. det blir du sulten av, og det får du muskler av.

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #140 : 18. november 2007, 18:57 »
Deffe? Har det rabla for deg? Har du egentlig lest hva denne tråden handler om? Hm!
Les hele posten hans før du kommenterer.

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #141 : 18. november 2007, 19:07 »
Kan starte med og si jeg ikke er en ekspert innen dette (noe andre burde insee før de "hjelper")
Men uansett jeg vil gjerne prøve å hjelpe deg så here goes..
Tror ikke at du burde gå på en hardcore bulk akkurat du burde prøve å spise mer enn du gjør nå men ikke overdriv i starten.. øk gradvis.. nå skal ikke jeg slenge noen super avanserte 300.30kcal økning pr dag TIPS til deg.. men prøv å få i deg mer mat for hver uke og vei deg en gang i uken og sats på 0.5-1.5Kg gjerne? (I starten er det vanlig og gå opp litt mer pga vann)

Men du burde prøve å lese litt om kosthold her inne på diverse artikler.. Se gjerne på andre forum også. Jo mer kunnskap du har jo lettere blir dette så prøv å bidra litt selv også så går det mye raskere

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
Sv: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #142 : 18. november 2007, 19:18 »
Folkens!!!
Dette handler IKKE om kunnskap, men om en vrangforestilling/sykdom/lidelse av psykisk
art!
Les posten til Nann på side 3 + posten til Inga, og innse att dere ikke kan hjelp trådstareteren ved å komme med råd om hvor mange kcal hun burde spise og hvor mye hun burde trene. Det siste hun trenger er å fokusere på dette!
 
Ærlig talt så synes jeg denne tråden burde få lov til å dø ut iom att det ikke kommer frem så mye som er en reel hjelp for trådstarteren.

Til Adelia: Ønsker deg allt godt!, og lykke til videre Smiley

Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
SV: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #143 : 18. november 2007, 20:15 »
Deffe? Har det rabla for deg? Har du egentlig lest hva denne tråden handler om? Hm!

så vidt jeg vet så har det ikke rablet for meg (men jeg er vel den siste som får vite om denslags  woot) ...

og joa, jeg tror jeg vet hva det handler om ... og hva jeg driver på med  Smile
HABEAS CORPUS

Utlogget Adelia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 81
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 81

Sv: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #144 : 18. november 2007, 20:28 »
Kan starte med og si jeg ikke er en ekspert innen dette (noe andre burde insee før de "hjelper")
Men uansett jeg vil gjerne prøve å hjelpe deg så here goes..
Tror ikke at du burde gå på en hardcore bulk akkurat du burde prøve å spise mer enn du gjør nå men ikke overdriv i starten.. øk gradvis.. nå skal ikke jeg slenge noen super avanserte 300.30kcal økning pr dag TIPS til deg.. men prøv å få i deg mer mat for hver uke og vei deg en gang i uken og sats på 0.5-1.5Kg gjerne? (I starten er det vanlig og gå opp litt mer pga vann)

Men du burde prøve å lese litt om kosthold her inne på diverse artikler.. Se gjerne på andre forum også. Jo mer kunnskap du har jo lettere blir dette så prøv å bidra litt selv også så går det mye raskere
Tusen takk for gode råd  Wink

Folkens!!!
Dette handler IKKE om kunnskap, men om en vrangforestilling/sykdom/lidelse av psykisk
art!
Les posten til Nann på side 3 + posten til Inga, og innse att dere ikke kan hjelp trådstareteren ved å komme med råd om hvor mange kcal hun burde spise og hvor mye hun burde trene. Det siste hun trenger er å fokusere på dette!
 
Ærlig talt så synes jeg denne tråden burde få lov til å dø ut iom att det ikke kommer frem så mye som er en reel hjelp for trådstarteren.

Til Adelia: Ønsker deg allt godt!, og lykke til videre Smiley


Nei, ikke si at tråden skal dø da Sad

Utlogget squatbenchdeadlift

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 225
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 225

  • JD
Sv: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #145 : 18. november 2007, 20:55 »
hva er d du vil vi skal si da?

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
SV: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #146 : 18. november 2007, 22:31 »
Nei, ikke si at tråden skal dø da Sad

jeg tror han mener at hvis folk bare kommer med sure oppgulp som andre allerede har nevnt (og som du allerede vet), så er det kanskje best å stenge tråden.  Smile


Jeg tror også du bør vurdere å lukke denne tråden og heller starte en treningsdagbok når du har fått et treningsprogram som passer til deg og dine mål, og du er klar til å starte med dette treningsprogrammet   Smile
HABEAS CORPUS

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #147 : 19. november 2007, 18:02 »

Etter en fin og fetende jul 2008 med (litt for) mye pinnakjøtt og kålrabistappe, kan du jo planlegge "deffing" feb. - april 2009 slik at magerutene kommer tilbake i tide til bikinisesongen 2009  Smile


(er enig at M.C. blir for stort ... litt for mye "sitting good" Smiley)



og joa, jeg tror jeg vet hva det handler om ... og hva jeg driver på med  Smile

Ta dette på riktig måte, men dette er derfor denne jenta ikke blir frisk. Fordi hun vanker på ett kroppsfiksert forum hvor faktisk så og si ingen vet hva slags effekt rådene man gir vil få for henne! Hun har vært her inne lenge med forskjellige brukere å laget tråder og stilt akkurat de samme spørsmålene, og fått akkurat de samme svarene fleeeere ganger!!
 Nesten alle trådene hennes har blitt stengt og hun selv har tatt pauser fra forumet, det er en grunn til dette!! Jeg fatter ikke at denne tråden fortsatt får "leve", som det ble nevnt her en side bak, dette handler IKKE OM KUNNSKAP, men om VRANGFORESTILLINGER! - som ingen av oss her inne kan hjelpe henne med. Tvert imot, vi gjør det nok bare verre, hvertfall holder henne på samme nivå.

Haloooo? Ett treningsforum??? Spiseforstyrrelser?? Råd om spising, trening, deffing, bulking, sjekke ut sexysexy tråden, Mira craig har for stor rumpe prat(som er normal og ikke for stor), til en som sliter med spiseforstyrrelser? Shit liksom?
Jeg ser faen ikke sammehengen med dette å "hjelpe henne", noe som kanskje er blitt bevist nå etter flere tråder om dette hvor ikke en damn dritt er forandret?

Hilsen lettere irritert



Honeybun, få deg en hobby, en hobby som ikke handler om mat,trening,kontrol eller KROPPFIKSERING!! Jeg kan anbefale hester, de er medisin for sjelen Wink Det hadde kanskje vært bra for deg å få fokuset vekk fra deg selv og kroppen din? Eller hva tror du? wild guess liksom?

Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget squatbenchdeadlift

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 225
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 225

  • JD
Sv: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #148 : 19. november 2007, 18:45 »
vi  har gitt henne løsningen på problemet hennes :spis mer. nå kan tråden stenge Smiley

Utlogget Adelia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 81
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 81

Sv: Hjelp etter spiseforstyrrelse
« #149 : 19. november 2007, 18:50 »
Jeg har reflektert litt på trening i dag. Og kommet frem til en del ting jeg ikke var klar over i utgangspunktet. Når jeg hører ordet trening tenker jeg umiddelbart kondisjon. Løping og jogging, sykling og svømming. Jeg har tidligere prøvd å bare trene styrke, og jeg føler meg jo sliten etter en økt da også, men det er jo ikke på samme måte som om jeg hadde for eksempel løpt meg en tur.
Jeg merket i dag at jeg gledet meg enormt til styrken, mens joggingen på mølla var noe som gjorde meg både sur og umotivert. Det virker som om styrke er noe jeg VIL trene, mens jogging er noe jeg MÅ trene. Jeg vet at jeg bør gå opp i vekt, men å slippe kondisjonstreningen helt, er utrolig skummelt. Jeg føler da at jeg bare legger på meg fett. Kan noen her inne bekrefte eller avkrefte dette? At ved kun styrketrening og høyt energiinntak så legger man på seg masse fett og litt muskler? Galt eller rett?

Jeg har tidligere kjørt knebøy med manualer og ikke kjent at det har tatt noe særlig i rumpa. I dag fikk jeg en kompis, som jobber på senteret, til å vise meg riktig teknikk ved knebøy med stang. Gjett om det tok! Cheesy Var utrolig deilig! Håper jeg er støl som pokker i morgen!
Han uttrykte også sin bekymring for meg, og sa at han syntes jeg begynte å bli tynnere igjen.
Da ble jeg redd. Jeg vet at han er veldig glad i meg, og kun vil meg det beste. Det var akkurat som om et lys ble tent i meg, og jeg har nå bestemt meg for at jeg bare MÅ kutte ned på kardio og øke matinntak om jeg skal få igjen mensen og bli frisk. Selv om det blir tøft. Jeg håper at det kan la seg gjøre uten at jeg må KUTTE kardio tvert. Noen tips? Smiley

Etter en treningsøkt har jeg vondt i kroppen, er dette pga. for hard kardio? Er ikke sårhet i muskler, men skikkelig vondt.

Jaja, treningen i dag, dette var FØR jeg hadde snakket med kompisen min, så dessverre ble det mye kardio.. Men skal prøve å skjerpe meg på neste trening.

Ellipsemaskin 10 min, etterfult av 40 min. på mølla  (Don’t shoot me, please) JEG SKAL SKJERPE MEG! Cheesy

Styrke:
Benpress - 50kg - 12*3
Pectoral (Bryst) - 15,5kg - 12*3
Low Row - 25kg - 12*3
Biceps kabel curl - 10kg - 12*3
Triceps Pushdown - 10kg - 12*3
Low Back (Rygg) - 25kg - 12*3
Rotary Torso (Side mage) - 12,5kg - 12*3
Total Abdominal (Mage) - 47,5kg - 12*3
Nedtrekk - 20kg - 12*3
Knebøy m/stang - 10kg - 12*3
Utfall - 6kg (manualer) - 10*3
Situps m/bøyle – 25*3
Crunch – 12*3

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!