Skrevet av Emne: "Den store vitse tråden"  (Lest 16509 ganger)

Utlogget Ocs

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

Sv: "Den store vitse tråden"
« #75 : 28. desember 2008, 03:36 »
To nyfødte lå på fødegangen og snakket.

Jenten: "Jeg er en jente"
Gutten:" Jeg er en gutt"

Jenta:" Det tror jeg ikke på"
Gutten:" Så bare vent til sykesøstra har gått så skal jeg faen meg vise deg det!"

Sykasøstra går, gutten flår dynen til siden og sier

"Se selv- Blå sokker ^^


-

Det var en gang en nonne og en hippie som satt på en buss.
Hippien spør nonna om dem skal knulle, men nonna sier selvfølgelig nei..
Da nonnen går av bussen, forteller bussjaføren at nonna går vakt på kirkegården hver lørdag kl. 6, og hvis han vil knulle hu, er det bare å ta på en hvit kappe og forklare at han er Gud!
Dette gjorde hippien.
på lørdag kom han til kirkegården, men nonna spurte om dem kunne ha anal-sex, fordi hu var jomfru.
Det var greit det, tenkte hippien. Men da de var ferdige, reiv han av seg kappa og sa; HAHA, jeg er hippien!!
Da reiv nonna av seg drakta, og sa; HAHA, og jeg er bussjaføren!!;D

LOL

haha, de var litt bra. mye bra vitser her;)
184 høy
80 kg

Driver aktivt med friidrett og styrketrening.

Utlogget Jannycash

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Sv: "Den store vitse tråden"
« #76 : 28. desember 2008, 13:38 »
To menn satt i en bar og drakk øl. Den ene var skallet og den andre var rødhåret. Så spurte det rødhårete:
- Hvor ble det av deg da Gud delte ut hår? Då svarte den skallete:
- Det var bare rødt igjen, så jeg ville ikke ha noe.

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: "Den store vitse tråden"
« #77 : 07. januar 2009, 22:44 »
Gud og Jesus satt i himmelen, plutselig så banka det på himmelporten. Gud gikk som vanlig for å åpne. Den som banka på var Allah. Da sa gud: "Jesus er det du som har bestilt kebab"?

En rocker hadde tatovert seg også gikk han hjem for å se på tatoveringa. 10 sek senere løp han til tatoverinsjappa: "Faen jeg sa Turboneger, ikke Torbjørn Egner"!

hahahaaha:D

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: "Den store vitse tråden"
« #78 : 08. januar 2009, 11:47 »
Den var en gang en norske, en svenske og en danske som ville til himmelen ikke sant? Først banket dansken på perleporten (altså den til han der oppe). Sankt Peter kom ut ikke sant? Ja, inn med deg! Så kom svensken, og da kom dansken ut ikke sant og sa (ja hva var det han sa igjen da? ::huh2:Smiley Jo, glem det. Også kom norsken og banket på, og så var det vel en skotte? Huh Ja, glem han skotten. Men det hele ender med at Sankt Peter kommer ut ikke sant. Og så sier han: Det sa brura også ikke sant?! rofl
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: "Den store vitse tråden"
« #79 : 08. januar 2009, 12:46 »
"Pappa, pappa!!!! Varfor har du eltape rundt hamstern???"
-"Håll keften din, grabben, det er før att den inta skall spricka når jag kør kuken i den."
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: "Den store vitse tråden"
« #80 : 08. januar 2009, 13:40 »
Hva den blinde mannen sa når han passerte fisketorget? God morgen mine damer!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: "Den store vitse tråden"
« #81 : 15. januar 2009, 08:42 »
# Det ble bygd en restaurant på månen. Mye penger var brukt på den og den var godt reklamert for. Som første gjest var en anmelder fra en kjent avis. I anmeldelsen stod følgende: "Maten var nydelig, og interiøret likeså, men det var en ting å sette fingeren på. Det var så dårlig atmosfære."


# Vet du forresten likheten på en elefant og en mann som står i vann til knes?
Ingen av de har grønt slips...


# En ældre neger gik en dag ind i en kirke, lagde sig på knæ, kiggede op mod himlen, og bad: “Herre, Herre - lyt til mig.”

Til sin store overraskelse hørte han en kraftig, malmfuld stemme: “Hvad kan jeg gøre for dig, min søn?”

“Herre”, svarede manden. “Jeg er 64 år gammel og jeg har aldrig fundetud af, hvorfor jeg skulle have sort hud.”

Gud sagde: “Jeg ønskede at din hud skulle være i stand til at modstå den brændende sol nær ækvator.”

Manden tænkte over, hvad han havde hørt, og spurgte så igen: “Herre, hvorfor har du givet mig så lange ben?”

“Således at du var i stand til at løbe fra de vilde dyr i junglen.”

“Og hvorfor har jeg fået kruset hår?”

Gud svarede tålmodigt: “Fordi, min søn, at jeg ikke ønskede, at dit hår skulle hænge fast i bevoksningen i junglen.”

Manden sagde: “Aha, ser man det.” Han snerpede læberne sammen og sagde: “Jeg har endnu et spørgsmål, Herre. Hvad fanden laver jeg så her i Danmark!”

Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: "Den store vitse tråden"
« #82 : 15. januar 2009, 12:51 »
Den var en gang en norske, en svenske og en danske som ville til himmelen ikke sant? Først banket dansken på perleporten (altså den til han der oppe). Sankt Peter kom ut ikke sant? Ja, inn med deg! Så kom svensken, og da kom dansken ut ikke sant og sa (ja hva var det han sa igjen da? ::huh2:Smiley Jo, glem det. Også kom norsken og banket på, og så var det vel en skotte? Huh Ja, glem han skotten. Men det hele ender med at Sankt Peter kommer ut ikke sant. Og så sier han: Det sa brura også ikke sant?! rofl

Den der er faktisk jævelig genial...


Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: "Den store vitse tråden"
« #83 : 15. januar 2009, 16:26 »
Hvorfor tok apen selvmord?
Han hørte rykter om at han kanskje var i slekt med negrene.

Utlogget Snowboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 202
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 202

Sv: "Den store vitse tråden"
« #84 : 15. januar 2009, 16:38 »
Det var en bonde som var så lei av alle disse musene, som fløy omkring pågården hans. For å få bukt med dette problemet, spurte han dyrlegen til råds. Dyrlegen kunne fortelle ham at han skulle kjøpe en pakke Kaba, som var den mest effektive musegifta. Vel, så dro bonden til byen for å kjøpe denne gifta. Men da han kom fram kunne han ikke helt erindre navnet på pakka. Da fikk han øye på en kvinne, med en pakke Saba i handlevogna si. Da utbrøt bonden:
- Jasså, du har problemer med musa du og??
 Grin

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: "Den store vitse tråden"
« #85 : 16. januar 2009, 21:19 »
Et par karer fra New Jersey var på jakt i skogen da den ene av dem plutselig stupte over ende i lyngen. Det virket ikke som han pustet, noen puls var det ikke mulig å kjenne. Den andre jegeren dro frem mobiltelefonen sin og ringte redningssentralen. Da han endelig fikk svar, ropte han:

- Vennen min er død! Han puster ikke, og det er ingen puls. Hva skal jeg gjøre?

Operatøren på redningssentralen prøvde å roe ham ned, og sa med dempet stemme: - Ta det rolig nå, så skal vi se hva vi kan gjøre. Først av alt må du forsikre deg om at han virkelig er død.

- Vent litt, svarte jegeren. Det ble stille noen sekunder før det hørtes et skudd. Så kom jegeren tilbake i telefonen og sa:

- OK, han er død. Hva gjør jeg nå?

En til: Grin

Hvor mange steder bor en bjørn i løpet av livet?

- I 10 hi.

- Ikke le!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: "Den store vitse tråden"
« #86 : 30. januar 2009, 17:07 »
En døvstum mann kom på apoteket for å kjøpe kondomer, og han prøvde med tegn å forklare apotekeren hva han skulle ha.
Men han skjønte ingenting, så den døvstumme slang pikken opp på disken og la en 100-lapp ved siden av.
Da slang apotekeren sin pikk på disken, tok 100-lappen og stakk den i lommen.
Den døvstumme ble ildrød i ansiktet av raseri, men da sa apotekeren:

- Kan du ikke tåle å tape, skal du heller ikke vedde!

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: "Den store vitse tråden"
« #87 : 30. januar 2009, 17:17 »
A bear wakes up and, like all animals do when they wake up, he goes behind a bush to take a shit.

While he's back there, he spots a rabbit nearby doing the same thing. It's a little quiet, so he decides to strike up a conversation.

"Hey," the bear says, "do you have a problem with shit sticking to your fur?"

"Nope," replies the rabbit.

So the bear picked up the rabbit and wiped his ass with it.

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: "Den store vitse tråden"
« #88 : 30. januar 2009, 17:19 »
De har elska, og full av håp spør hun: - "Hva skal vi kalle ungen?"
Han drar av seg kondomen, knyter en knute på den og svarer:


- "Kommer'n seg ut herfra kaller vi'n McGyver!"

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: "Den store vitse tråden"
« #89 : 30. januar 2009, 17:24 »
 Herr og frøken Andersen hadde lagt seg og lå og sov i samme seng, da mannen plutselig våkner med et skrik. I samme øyeblikk våkner også kona med et skrik.
- Å kjære, elskede, sa mannen, - jeg hadde en forferdelig drøm akkurat!


Jeg drømte at jeg holdt på å ramle ned fra ei fjellhylle, men så fikk jeg tak i en liten gresstust å holde meg fast i. Heldigvis så gikk det bra.
- Jaja, svarte kona, - nå som du har berget deg selv, kan du kanskje slippe tak i den gresstusten, for det gjør faktisk innmari vondt!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!