Skrevet av Emne: Ble skamslått av politiet  (Lest 5610 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Ble skamslått av politiet
« #45 : 18. november 2007, 09:18 »
De som har noe imot politiet er også de som har noe usnakket med de.. Wink

Uten å virke som en bedreviter, føler jeg den kommentaren er særs lite gjennomtenkt. Misnøye med en så utsatt stilling, må ikke nødvendigvis være av subjektiv karakter.

Egil kom meg i forkjøpet der.. Men kan bare si så mye at jeg tviler sterkt på at man får skrubbsår av å bli grisebanka av en politimann..

At hun har blitt holdt nede i asfalten og skrubbet seg opp ser jeg ikke bort ifra,.. og ser heller ingen betenkligheter med det,  så lenge de ikke kan ligge stille, etter de har blitt anholdt og lagt i jern.( eller for den saks skyld holder på å bli lagt i jern...)

Unnskyld meg, men hvor i helvete har det blitt av respekten for politiet?!

Jeg strekker meg så langt som å utvide zeke sitt spørsmål... hvor har det blitt av respekten for voksne folk? respekten for samfunnet, seg selv og andre.

det virker mer og mer som om den oppvoksende generasjon er hardere og mer kynisk enn før, samtidig mer puslete, sytete og pinglete....

(bare et hjertesukk)

Tror ikke det har skjedd noe særlig med holdningen til yngre mennesker. Personlig er jeg på Zeke's alder, og befinner meg derfor i en slags midt-i-mellom-fase. Ikke ung, ikke gammel.

Det jeg derimot tror er at media har endret seg. Typiske "headlines" selger mer enn aldri før, og dagbladet og de andre populær-tidsskrifter har blitt mer tabloide. Jeg tror like mange halv-narkiser skrek politivold før. Men jeg tror ikke dagbladet gadd å bruke særlig mye tid på det, ei heller bruke så mye av den ordbruken som man ser i dag - Det skal ikke mye til før man får "grisejuling, blir skambanket, et cetera.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!