Skrevet av Emne: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!  (Lest 24443 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!
« #105 : 24. april 2008, 13:25 »
Helt sant dette. Jeg knulla eksen min mye, og hun begynte å trene. Klar sammengeng

Klar sammenheng med at hun heller dro på gymmet enn å bli pult av deg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget OrIoN89

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 42

Sv: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!
« #106 : 12. mai 2008, 00:14 »
Jentene mine vil bare trene.. Men når de blir en eks, blir de som regel litt rundere... Selv om de har kjæreste Grin
DBpress: 3x 47,5kg(2009) Knebøy: 3x 95kg(2009) Markløft: 3x 160kg(2009) Militærpress: 3x 75kg(2011) Benkpress: 3x 110kg(2011)

Høyde: 187
Vekt:86 :/

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!
« #107 : 12. mai 2008, 00:35 »
Kjæresten min vil legge på seg. Hun synes hun er for tynn - noe jeg finner positivt.
Jo mer å ta i, jo mer å værra glad i, right? ^^,
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
Sv: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!
« #108 : 12. mai 2008, 00:58 »
haha. seff kan du si til den personen du er sammen med at han/hun har lagt på seg og må trene. syns enhver selv må vurdere når dette er nødvendig, men når enperson som opprinnelig var slank og veltrent blir regelrett lubben har det gått for langt. imo nærmest lite respektfullt ovenfor partner å ihvertfall ikke PRØVE å forhindre å tape seg fysisk for mye, da det viser at du tar den andre for gitt + at du ikke tenker på personens behover. dette blir selvsagt annerledes hvis begge to gir totalt f i hvordan hverandre ser ut.

når det kommer til fremgangsmåten for å ta opp dette her har jeg en ganske klar mening. måten å si det på er å ikke prøve å være skånsom eller hinte noe frem men å si det RETT ut. kall personen bolle eller si: begynn å tren!

med en slik fremgangsmåte er det umulig å bli like sint som hvis du sier "altså du har lagt på deg litt.. ikke mye.. bare litt.." eller "du kunne jo hatt godt av å trene... som alle har...". dette er ting du evnt kan si dersom han/hun tar det pent og spør hva du mener mer spesifikt.

dessuten har du jo ikke noe å tape.. du kan ikke ha en sånn sucka instilling her i verden at du velger å holde kjeft hvis det betyr MASSE for deg at partneren din begynner å trene fordi han/hun har fått en elendig kropp. og hva risikerer forholdet mest? selv DET kan diskuteres.

ta det opp... lett. det kan bli en smertefull encounter men det er imo HELT klart +EV for de som skjønner terminologien.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget miss betty

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 194

  • Må jo bare lære alt, alltid. ;)
Sv: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!
« #109 : 03. mai 2009, 12:52 »
Det beste du kan gjøre er å prøve å dra henne med deg på ting, prøve å få henne til å få noen gode interesser. Det er mange som vil, men ikke helt vet hva de vil/ hva de kan.  Ikke dra henne med på den treningen du nødvendigvis driver med (men det er jo en god idè det også), men få henne til å f.eks prøve ting som klatring, svømming, spør om hun vil være med på joggetur fordi du vil ha selskap. Det er godt mulig hun blir bitt av basillen om du bare drar henne med på noe.

Ikke kommentèr noe som helst på henne (kroppslig ELLER hva hun putter i deg/ hva DU evt. ikke putter i deg fordi du blir feit selv), bare ros henne opp i skyene om hun f.eks blir med på en joggetur eller om du sitter og koser deg med noe som er bra for deg. Ang. mat, så kan du si at det er fordi, f.eks.: fettsyrer er bra for hjertet, jeg har hørt at huden blir bedre av å spise mye proteiner (for du er plutselig ikke så fornøyd med huden din). Ikke si at det er fordi du ikke gidder å bli feit selv. Si heller noe som ikke går direkte på størrelse på kroppen.

Eksempler på treningsmotivasjoner;
Shit, jeg visste ikke at du hadde så god kondis!
Gud så fin hud du får etter du har trent da! Det gløder av deg
Watching you train those heavy weights make me horny
Kommentèr hvor koselig det var å ha henne med på evt. joggetur/ andre aktiviteter
Du ser sykt bra ut i treningstøy

Etter en trening; "Skjønner du nå at jeg gidder å trene? Det er så sykt DIGG med den følelsen man får etterpå"
etc.

Bra innlegg!
Dette tror jeg ville vært presis motivasjon for alle venninnene mine som er i forhold og har blitt endel større.  biggrin Kødder ikke.

For det du kommenterer vokser.
Universal lov. Wink


Utlogget miss betty

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 194

  • Må jo bare lære alt, alltid. ;)
Sv: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!
« #110 : 03. mai 2009, 14:05 »
.....

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!
« #111 : 03. mai 2009, 14:52 »
Kan man ikke bare finne en dame som liker trening hvis man vil det a? Er jo jævla stress å bruke tid på å motivere en person som i utgangspunktet ikke har noe rutine på dette allerede, for så å veilede dem gjennom hele prosessen, zzz.

Eventuelt er det jo ikke så ille hvis dama ikke trener så mye med mindre hun begynner å se crap ut, da kan du jo bare bytte.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!
« #112 : 03. mai 2009, 14:55 »
Jeg leste på forskning.no for evigheter siden noe om at folk som omgikk tynne mennesker ble mer sulten mens folk som omgikk tykke mennesker ble mindre sulten. I et forhold kan jo det ha noe å si.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!
« #113 : 03. mai 2009, 14:59 »
Jeg leste på forskning.no for evigheter siden noe om at folk som omgikk tynne mennesker ble mer sulten mens folk som omgikk tykke mennesker ble mindre sulten. I et forhold kan jo det ha noe å si.

Dvs at trådstarter er for tynn ;p Så problemet ligger ikke hos dama, men at trådstarter en en skinnyass bastard uten ordentlige stålarmer og oksenakke ;p

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!
« #114 : 03. mai 2009, 15:24 »
Jentene mine vil bare trene.. Men når de blir en eks, blir de som regel litt rundere... Selv om de har kjæreste Grin

De vil vel være med så de kan se deg ta 3x47,5 kg i benkpress!
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!
« #115 : 03. mai 2009, 21:14 »
De vil vel være med så de kan se deg ta 3x47,5 kg i benkpress!

.....nei, kan du skjønne at folk blir sure på det du skriver på TF, da gitt? Smiley

Blir Marion med for å se deg kjøre 200 i benk, forresten?
Er voldsom liten interesse fra det motsatte kjønn når jeg trener benk. Underlig!




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
Sv: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!
« #116 : 03. mai 2009, 22:09 »
.....nei, kan du skjønne at folk blir sure på det du skriver på TF, da gitt? Smiley

Blir Marion med for å se deg kjøre 200 i benk, forresten?
Er voldsom liten interesse fra det motsatte kjønn når jeg trener benk. Underlig!

Ja faktisk! Er vel generelt ikke så mange damer som er interessert i styrkeløft..
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!
« #117 : 04. mai 2009, 00:22 »
Ja faktisk! Er vel generelt ikke så mange damer som er interessert i styrkeløft..

De glimrer med sitt fravær, ja. *mumler* jævla lesber!




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget CandyCheeks

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 23

  • Bøh..< 3
Sv: Jentene jeg blir sammen legger på seg?!
« #118 : 28. mai 2009, 18:36 »
Har det noe å si, så lenge du er glad i henne..?
Pust & Pes

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!