Skrevet av Emne: Blåse opp brystet fort i eget hus...  (Lest 2036 ganger)

Utlogget 12341414343

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Blåse opp brystet fort i eget hus...
« : 23. november 2007, 00:57 »
Heisann kjernesunne godtfolk! Jeg har de siste timene lest meg grønn på diverse tråder her, men er nesten bare mer forvirret enn før, tilgi derfor at jeg spør etter noe som garantert finnes svar på mange steder rundtom her Tongue

Jeg har alltid hatt veldig lite underhudsfett og derfor relativt definerte muskler(hvertfall til å aldri ha trent regelmessig), og jeg ser også ganske fort resultater etter bare noen uker m pushupsøkter noen ganger i uka... Skuldre, mage, armer etc er og ganske bra proposjonert til kroppen min, men brystet skulle jeg gjerne hatt noen hakk større (prioritert før resten av kroppen). Jeg har vært medlem hos treningsstudio noen ganger, men har vel vart maks en mnd før jeg ikke gadd mer, derimot er jeg ganske glad i å ta pushups, hangups, dips etc som jeg kan gjøre hjemme til min egen tid... Lurer derfor på om noen har noen bra råd til div øvelser som kan gjøres uten utstyr, hvor regelmessig det skal være og antall rep. for kjappest og mest effektiv økning av brystet? på økning er det vel få repetisjoner med mye vekt (type ryggsekk m vannflasker under pushups/hangups) som er greia? Hvordan pushups er mest effektiv, sakte, eksplosiv, bredt grep, beina høyt, henda på tlf-kataloger el hva?

Skal også få kjøpt no protein/gainer-greier etterhvert som jeg får litt spenn, og evt.prøve igjen på trningsstudio men må få inn litt rutine og se litt økning før jeg blir inspirert nok til noe så "drastisk".

Setter veldig stor pris på alt av tips, men som sagt helst ikke bare "kom deg til et treningsstudio" Wink

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Blåse opp brystet fort i eget hus...
« #1 : 23. november 2007, 01:08 »
Er jo begrenset hvor mye du kan øke med bare slike hjemmeøvelser, så for å gi svaret du ikke ville ha; det er littegrann bedre å trene på et gym.. Wink Men kjenner til det der med giddesløshet fordi en faktisk må kjøre en liten tur eller gå et stykke for å få trent, så her på bygget har vi gym i kjellern. Konge. En ting som kanskje kunne ha hjulpet er om du hadde fått deg en treningskompis. Lettere å få trent da.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Blåse opp brystet fort i eget hus...
« #2 : 23. november 2007, 01:21 »
Er jo begrenset hvor mye du kan øke med bare slike hjemmeøvelser,

Tja ... du kan bli vel så svær av push-ups, pull-ups, dips, osv. som av tilsvarende øvelser med stang og hantler, sikkert større også (jeg mener at disse øvelsene rent biomekanisk stort sett er stang-/hantelvariantene overlegne) så fremt du fortsetter å øke belastningen når egen kroppsvekt etter hvert blir for lett.

Utlogget 12341414343

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Blåse opp brystet fort i eget hus...
« #3 : 23. november 2007, 01:23 »
Kjenner mange som trener så selskap og transport og initativ fra andre skorter det ikke på. Bare hater gym'er as, trives ikke, selv de gangene jeg har kommet inn i rutine er det fortsatt en mental kamp for å dra meg dit. Kall det mindreverdighetskompleks, gjerrighet, rare døgnvaner eller sosial-angst, bunnlinja er dessverre at enten trener jeg hjemme der og da når jeg får lyst, eller så trener jeg ikke. Starter derfor i egen stue, så får det heller bli positiv egenutvikling om jeg kommer meg til gym -etterhvert- Smiley

Så, siden mr. olympia-tittelen ikke er noe mål finnes det vel bra tips til hjemmebruk?

Utlogget Orka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Blåse opp brystet fort i eget hus...
« #4 : 24. november 2007, 16:07 »
to stoler og ta armhevninger i mellom dem, då kommer du godt ned og det river godt i bryste:)

anbefaler deg og sitte å søkte på youtube etter alle de syke kroppsvekts variantene der.

Utlogget aMo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 746
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 746

Sv: Blåse opp brystet fort i eget hus...
« #5 : 24. november 2007, 16:37 »
Kjenner mange som trener så selskap og transport og initativ fra andre skorter det ikke på. Bare hater gym'er as, trives ikke, selv de gangene jeg har kommet inn i rutine er det fortsatt en mental kamp for å dra meg dit. Kall det mindreverdighetskompleks, gjerrighet, rare døgnvaner eller sosial-angst, bunnlinja er dessverre at enten trener jeg hjemme der og da når jeg får lyst, eller så trener jeg ikke. Starter derfor i egen stue, så får det heller bli positiv egenutvikling om jeg kommer meg til gym -etterhvert- Smiley

Så, siden mr. olympia-tittelen ikke er noe mål finnes det vel bra tips til hjemmebruk?

Her er problemet ditt, og med denne innstillingen vil du ALDRI bli hverken stor eller sterk. Det er noe som heter disiplin, og skal man trene for å bli stor og sterk så er disiplin en veldig stor faktor. Disiplin gjelder ikke bare NÅR og HVA du trener, men HVA du spiser og HVOR MYE du spiser. Skal du blåse opp brystkassa? Disipliner deg selv, eller gi faen.

Utlogget Weduku

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Sv: Blåse opp brystet fort i eget hus...
« #6 : 25. november 2007, 15:58 »
Fjernet

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!