Skrevet av Emne: Sterk av Boksing?  (Lest 16303 ganger)

Utlogget boXer

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 296
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 296

SV: Sterk av Boksing?
« #120 : 26. desember 2004, 19:05 »


 Dette gjør de ved å f.eks ta armhevinger på håndleddene..



Huh hvordan gjør man det?  du mener kansje knokene?


Konkurrerende utøver i kickboxing/boksing.
mosjonist utøver i styrkeløft
Knebøy 180- Benk 122,5 - Mark 215 (stevne) Knebøy 190- Benk 142,5 - Mark 200 ( trening)

Utlogget johnny bravo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

SV: Sterk av Boksing?
« #121 : 27. desember 2004, 20:25 »
pushups med håndflata opp er genialt. legg oversia av haånda på bakken og begynn, det er veldig vanskelig i starten men det gå etter hvert. dette har jeg lært av to forskjellige boksetrenere og en nærkamp spesialist.. begynn forsiktig på mykt underlag, så gå over til hardere underlag. på knokene er heller ikke dumt.
disse øvelsene er for å styrke håndleddet, underarmen og helt opp til skuldra.
småsterk 19-åring. 184cm høy, og 90 kg tung.
110 i benk, ca 40 cm over armene mine er ikke fornøyd før de blir 44.

Utlogget LaBonga

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

  • Her kommer tøffe tøffe tøffe tøff;)
SV: Sterk av Boksing?
« #122 : 04. januar 2005, 15:48 »
Jeg er så JÆVLIG lei av alle forbanna fred i samfunnet og nei til vold mennsker!!! Gå og legg dere! Vis noen kødder med deg kødder du med de! Og mange av de forpulte møkka mennskene fortjener det! Drit langt i å prøv og finne tullete pisse løsninger på alt!!! Eh har så rett som det går an og få!!! Bank alle stygge kødder som sier noe stygt til deg! Dere er uansett sikkert 90% pingler som ikke tør, de av dere som er så nei til vold..

Skjønner at du og eh er i samme aldersgruppe.. å dere har nok fundert over meningen med livet i maange år, la meg si det sånn... Dere har aldri fått juling, dere har aldri gitt juling, å jeg tviler på at dere har noe særlig erfaring med puling Kickass
Har trent aktivt Karate, Boksing og Krav Maga i mange år. Har møtt mange med samme holdning som deg, har banka ett par med samme holdning, å fått juling av en med samme holdning. Hva jeg prøver å si, tenk litt over hvorfor du lar deg "tenne" så fort av at en idiot slenger med kjeften, hev deg over det, å ta med deg dama hjem istede for å fucke opp en hyggelig kveld med ødelagt skjorte å ei feit regning fra Onkel Politi.
Jo tryggere du er på deg selv og dine evner, jo mindre trenger du å sloss!
Å hvis dette ikke hjelper, får du ta med ett par hansker opp til kalde nord, så kan du få denge løs på meg et kvarters tid... its all good.
Gå i fred.
  headbang
The sayings of LaBonga

Utlogget Alexick

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Seeing is believing.
SV: Sterk av Boksing?
« #123 : 07. januar 2005, 00:04 »


Skjønner at du og eh er i samme aldersgruppe.. å dere har nok fundert over meningen med livet i maange år, la meg si det sånn... Dere har aldri fått juling, dere har aldri gitt juling, å jeg tviler på at dere har noe særlig erfaring med puling Kickass
Har trent aktivt Karate, Boksing og Krav Maga i mange år. Har møtt mange med samme holdning som deg, har banka ett par med samme holdning, å fått juling av en med samme holdning. Hva jeg prøver å si, tenk litt over hvorfor du lar deg "tenne" så fort av at en idiot slenger med kjeften, hev deg over det, å ta med deg dama hjem istede for å fucke opp en hyggelig kveld med ødelagt skjorte å ei feit regning fra Onkel Politi.
Jo tryggere du er på deg selv og dine evner, jo mindre trenger du å sloss!
Å hvis dette ikke hjelper, får du ta med ett par hansker opp til kalde nord, så kan du få denge løs på meg et kvarters tid... its all good.
Gå i fred.
  headbang

honnør for LaBongas voksne måte å utrykke at man ved hjelp av penn og ikke sverd kan løse en konflikt Wink
flink med poesien er han også Tongue
Det er bedre å være tjukk enn tynn... problemet er bare at jeg er tynn... Smiley

ML: 4x160
KB: 5X150
BP: 1X130

Utlogget LaBonga

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

  • Her kommer tøffe tøffe tøffe tøff;)
SV: Sterk av Boksing?
« #124 : 07. januar 2005, 02:20 »


honnør for LaBongas voksne måte å utrykke at man ved hjelp av penn og ikke sverd kan løse en konflikt Wink
flink med poesien er han også Tongue

Ikke meningen å lage poesi, følte bare at det var noe jeg måtte si biggrin
Might be the Herbs Wink
The sayings of LaBonga

Utlogget ovenfra

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

SV: Sterk av Boksing?
« #125 : 07. januar 2005, 20:26 »
Ehm. Er relativt ny på dette forumet. Men jeg må si at jeg er VELIDIG overraska over hva folk egentlig skriver og skryter på seg innpå her.  rofl Ville akilles og eh virkelig ha slått ned folk som bråker med dem uten å prøve og finne en utvei?
En ting jeg i hvertfall har lært av min kampsport "karriere" er at hvis du driver med kampsort så er du ikke nødt til å "klinke" ned alle som ypper seg. Det går faktisk ann å svelge stoltheten sin istedet for å gå for den mest hardhendte løsningen. Og du kan gå derifra og tenke: phu der slapp jeg og sende han typen på sjukehuset!
Man er ikke nødt til å demostrere at man kan slå ned noen når man vet med seg selv at man kunne ha klart det! headbang

Utlogget Lex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 222

SV: Sterk av Boksing?
« #126 : 08. januar 2005, 11:05 »
Ang mye rart på forum må si meg enig, ovenfra. Men husk noen av disse er relativt unge og i tillegg sent utviklet for sin alder. Da blir det mye usakligheter.

Drev med boksing noen år, brukte alltid bandasjer. Spesielt viktig når man går på sekk. En sekk som er i bevegelse, feks svinger mot deg og du treffer din litt skjevt vil gjøre vondt. Dette vil du erfare når du er fersk og har dårlig teknikk/timing. Det vil gjøre vondt med bandasje og hansker men du begrenser smerten og risk for skade med utstyr. Samt at du beskytter resten av hånda og.

Mulig noen har sagt det alt men orka ikke å lese alle postene.
...but inside doesnt matter...

Utlogget Halvar

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

SV: Sterk av Boksing?
« #127 : 02. februar 2005, 14:58 »
Du, Eh - jeg er ingen moderator eller noe her..

men det var vel en regel om at man ikke skal bruke "mobil språk" Smiley

Utlogget Alexick

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Seeing is believing.
SV: Sterk av Boksing?
« #128 : 03. februar 2005, 23:06 »
Jeg er så JÆVLIG lei av alle forbanna fred i samfunnet og nei til vold mennsker!!! Gå og legg dere! Vis noen kødder med deg kødder du med de! Og mange av de forpulte møkka mennskene fortjener det! Drit langt i å prøv og finne tullete pisse løsninger på alt!!! Eh har så rett som det går an og få!!! Bank alle stygge kødder som sier noe stygt til deg! Dere er uansett sikkert 90% pingler som ikke tør, de av dere som er så nei til vold..

takk for at du uttrykker deg så "tullete-" og "pissevoksent",  Akilles... =) *hmm* (lurer på hvordan det hadde gått med den trojanske hest visst de hadde hatt deg sånn at du kunne finne mange "tullete pisseløsninger" på problemet =)

MÅ BARE:
Visst du ABSOLUTT må banke noen, ta deg en tur til bergen =) kan komme på besøk til meg, så kan vi sparre litt og gå inn og se barneTV etterpå, så kan vi kose oss med litt lørdagsgodt, leken tikken og gjemsel... Kan sikkert få det koselig, kan kanskje ordne det slik at min seks år gamle fetter kommer på besøk, så kan du leke litt med ham =) kanskje det passer bedre at du sparrer med ham? tror nok det ja, men pass deg! han har en skummel høyre hook og en temmelig kjapp uppercut...Wink
synes jeg ser det for meg =) dere løper litt rundt i hagen og vil "bokse hverandre", ganske idyllisk, helt til min fetter kommer med en kjapp left jab, rask uppercut og en kraftig høyre hook... K.O
Cheesy

GODT Å FÅ DET UT=)
Det er bedre å være tjukk enn tynn... problemet er bare at jeg er tynn... Smiley

ML: 4x160
KB: 5X150
BP: 1X130

Utlogget klikketryne

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

SV: Sterk av Boksing?
« #129 : 14. februar 2005, 01:03 »
tren aldri boksing uten å polstre og beskytte hånd og håndledd med beskyttelse. og gå til din nærmeste bokseklubb og lær deg å utføre slagene riktig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!