Skrevet av Emne: Min sjalusi, et spørsmål  (Lest 23729 ganger)

Utlogget aMo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 746
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 746

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #15 : 02. desember 2007, 10:41 »
Ok, så dama di og ei veninnne skal til en miitærleir å besøke ei veninnne som ikke vil ha besøk, men drar på julebord? woot

De drar alikevel for å slappe av sammen med 100 kåte jævler. Det høres ut som en spennende plan. Går sikkert bra. De bør da klare 5-10 gutter hver Wink

En som forstår situasjonen Wink

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #16 : 02. desember 2007, 10:46 »

La oss snu enda mere på det da: En kompis av meg skal til Amsterdam for å skaffe seg ei prostituert på et horehus der nede, men tør ikke dra alene og vil ha meg med som støttespiller, JEG vet jeg ikke ville gjort noe, men er det ikke litt mye å forlange at kjæresten min skal la meg dra på horehus? (Hvorvidt jeg sammenlikner militæret med horehus får så være :p)

På rent prinisppielt grunnlag, så ja.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #17 : 02. desember 2007, 11:28 »
Si til henne at du ikke vil hun skal dra.
Mange jenter "tiltrekkes" militærleirer pga alle guttene som vist nok skal være desperate etter jenter. Og det er bare dumt og ekkelt.
Skjønner godt at du ikke vil hun skal dra. Det er rett og slett idiotisk av henne å dra.  :Smiley

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #18 : 02. desember 2007, 11:53 »
Mistilliten kommer vel litt fra det at både ho, og alle venninnene hennes, er hva jeg kaller "oppmerksomhetshorer"... Og de går veldig langt for å få denne oppmerksomheten. Kan f.eks nevne ting de har gjort på jenteturer til utlandet (før min tid) som å flashe pupper for å få gratis inngang på utesteder. Og ja, det var kjæresten min som gjorde det.

UAC: Jeg hadde spurt henne hva hun syns om det jeg eventuelt ville, og basert min beslutning om det på hva hun føler om det. Jeg respekterer hennes følelser såpass at dersom hun hadde blitt såret av at jeg gjorde hva enn jeg ville gjøre i et slikt tilfelle, så hadde jeg latt være ja.
La oss snu enda mere på det da: En kompis av meg skal til Amsterdam for å skaffe seg ei prostituert på et horehus der nede, men tør ikke dra alene og vil ha meg med som støttespiller, JEG vet jeg ikke ville gjort noe, men er det ikke litt mye å forlange at kjæresten min skal la meg dra på horehus? (Hvorvidt jeg sammenlikner militæret med horehus får så være :p)

Bare eg så synes det høres litt gay ut med en støttespiller av samme kjønn på et horehus?

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #19 : 02. desember 2007, 11:58 »
Tillit må selvsagt fortjenes, men å stikke på militærleir er hardly noe som gjør at hun fortjener det mer eller mindre. Om du ikke stoler nok på henne til å la henne henge med andre gutter en kveld er det litt trist.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #20 : 02. desember 2007, 12:06 »
Ok, jeg har aldri benektet at jeg er av den sjalu typen, og kjæresten min veit det veldig godt. Jeg er ikke sykelig sjalu som nekter henne å gå ut eller være med venner osv, men det er enkelte ting jeg ikke liker. Og nå er en sånn ting kommet for dage:
Kjæresten min er fra Nordland, og til helga kommer ei av hennes venninner på besøk, dvs. hun skal besøke ei annen venninne igjen som bor på en militærleir utafor Oslo. På fredagen skal denne andre venninna på julebord, og det ville ikke ho som kommer fra Nordland være med på, så da skulle kjæresten min og hun bare henge sammen på militærbasen.

Ok, så da er spørsmålet: Er det urimelig av meg å ikke like at kjæresten min skal reke rundt på en militærleir i helga/på nattestid? Jeg sitter og ønsker å nekte henne å dra... For meg så virker det ikke som noe ei normal jente som er i et samboerskap gjør (ho er 20 btw). Hva finner man på militærleire? Jo, en haug med værnepliktige som sansynligvis ikke har perm og som er mere enn glad nok for å få litt jentebesøk... "Når jeg kommer hjem fra jobb på fredag må jeg bare dusje, ta på sminke og kle meg i noe pent før jeg drar på militærbasen" sier ho... Er jeg teit som ikke ønsker at kjæresten min skal dra? "Du må stole på henne" er det sikkert noen som vil si, men hallo, er ikke tillit noe som skal fortjenes? Er dette en måte å gjøre seg fortjent til tillit på? Jeg syns heller det føles som å strekke grensene utenfor det som er rimelig. Jeg vet jo hvordan gutter i militæret gjerne er... Det er et miljø med testosteron og gruppepress. Om den single venninna hennes vil henge der, så er det fint for henne, men min kjæreste og samboer burde holde seg for god for å sette forholdet vårt på prøve på den måten tror jeg....

 Sad what


Som jente vil jeg bare si :
Ja! Det er teit av deg å være sjalu.
Om du ikke stoler på dama di , så bør du gå inn i deg selv og din oppførsel, da det er noe som heter " På seg selv kjenner man andre" .

Dama/samboeren din er din samboer/kjærste fordi det er deg hun vil være sammen med; PUNKTUM!

Ang utroskap så må du faktisk tenke og at:
Hun kan like gjerne være utro midt på lyse dagen i Lunchen på jobben , som på en militærleir med smågutter. Skal du da nekte henne gå på jobben ?
Nekte henne ta offentlig transport eller snakke med vaktmesteren?

Sjalusi er en møkkating, og jeg er av de som føler at sjalusi oftest går på utryggheten til den som er sjalu, og fordi "på en selv kjenner man andre".

La henne dra!
Hun er dama di!
Hun er glad i deg!
Det er et julebord!
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #21 : 02. desember 2007, 12:11 »
Er det ikke så at det meste av utroskap som faktisk finner sted, skjer akkurat på julebord? Smiley Jeg ser ingen vits å dra på en militærleir. Hva pokker skal de der ute å gjøre?

Utlogget aMo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 746
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 746

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #22 : 02. desember 2007, 13:10 »
Nann: Du har misforstått! HUN skal IKKE på julebord! Det er hun skulle besøke som skulle på julebord, og da bestemte kjæresten min, og venninna hennes, seg for å henge poå militærbasen allikevel.

La meg ta det fra begynnelsen:
X (venninna til dama) skulle besøke Y (som er i militæret) på en militærleir, men Y skulle på et julebord som X ikke ville være med på, da bestemte Z (kjæresten min) seg for å henge med X på militærleiren, selv om Y (som er den eneste som faktisk har noe der å gjøre) ikke skulle være der!
Så hverken X eller Z har noe der å gjøre siden Y skal vekk den kvelden! Så da er spørsmålet; hvilke andre motiver har X og Z for å henge på en militærleir annet enn at det er en haug med gutter der som sikkert er desperate for å gi dem oppmerksomheten sin?

Nann, du må forstå at folk er forskjellig og at sjalusi ikke er vondt ment, men kan du kanskje forstå at jeg har blitt utsatt for utroskap før, og at det kanskje har gjort sitt her??

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #23 : 02. desember 2007, 13:19 »
Auch er alt jeg har å si
Non Plus Ultra

Utlogget corey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #24 : 02. desember 2007, 13:24 »
jeg må poengetere noe som allerede er sagt og noe du er klar over. hvorfor i all verden vil hun dit? militær leir, kanskje det siste stedet en jente som ikke har ambisjoner om å bli en feltmadrass vil være.
ugler i mosen mann, ugler i mosen.
( skal sies at jeg er av den sjalu typen )
det du burde gjort i det du fikk vite om denne geniale planen, var ikke å nekte henne å dra, men å få henne til å føle seg som en idiot om hun gjorde det.
sleng litt dritt etc bryt henne ned, så ender hun opp hjemme.
ikke helt seriøs her, men du tar tegninga. ikke gjør det slik at du virker som den usikre, få henne heller til å nøle på seg selv. og om alt failer ring og avtal noe med en venninne eller x. fight fire with fire...


Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #25 : 02. desember 2007, 13:30 »
Kvinnfolk er bare trøbbel.

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #26 : 02. desember 2007, 13:31 »
Mannfolk er bare trøbbel.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #27 : 02. desember 2007, 13:33 »
Nå bruker jeg vanligvis ikke å lese disse trådene, men iom at det er søndag så tok jeg meg tiden. Så også at unge Einar hadde kommentert tråden, og da blir man nysgjerrig Smiley

HVA I HELVETE SKAL HUN I EN MILITÆRLEIR!!?? Leste opp denne til samboeren min nettopp
og hun flirte seg halvt i hjel over at hun i det hele tatt hadde tenkt seg dit.

btt

OG HVA FAAN? Så jævelig viktig å pynte seg før hun skal dit? Kravene for påkledning kan ikke være så høye for ett par slag biljard og noen runder på playstation.

Jeg hadde faktisk bedt henne ryke og reise hvis hun hadde reist dit. Spesiellt mtp det du nevner av tidligere episoder og tvilsomme venninner(kanskje er dama tvilsom og, spørr du meg)....
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #28 : 02. desember 2007, 13:35 »
Glad æ e singel æ
Non Plus Ultra

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #29 : 02. desember 2007, 13:36 »
Jeg er 150% sikker på dama mi, så slik sett så er det godt å være i forhold. Men så er jeg jævelig fin og da ! Smiley

Du gifter deg med Roy du Einar! hehe
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!