Skrevet av Emne: Min sjalusi, et spørsmål  (Lest 23770 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #75 : 03. desember 2007, 08:29 »
Det er helt riktig Kikki. Mirjam sa det var 2005.

Jeg vet. Wink Jeg pratet såvidt med henne da....
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #76 : 03. desember 2007, 10:17 »
Hadde du uten videre dratt til en militærleir uten noen kjente i? bare for å qle den liksom nan?
Tror ikke det...
Nå heter jeg Nann, ikke nan ...
Ang Militærleir:

Hadde jeg vært ung og i festehumør, og fått invitasjon om å bli med på festpå en militærleir, så hadde jeg vel dratt dit,men det er vitterlig ikke ensbetydende med at man skal ligge å skreve for gutta i leiren . Nå skal det sies at jeg har festet mye på både Altagård, Kværnvikmoen og Garnisonen i porsanger i min tid. Både sammen med venninner som hadde kjærester og "kjærester" der , men også sammens med venner som var der.

Jeg ser ingen grunn til at amo skal løpe rundt å tro det værste om dama bare fordi hun ser sitt snitt i en fest på en militærforlegning.

Da lurer jeg ;
Er denne sjalusien noe som går begge veier pga nytt forhold , usikkerhet mellom begge . Eller er det helt greit for henne at han rocker på gutteturer på byen.
Om forholdet er slik at en blir sjalu pga fest og jenta/mannen reiser bort på fest uansett være seg guttetur til brasil, jentetur til kreta , Festertur til Hemsedal med gutta, eller grisefest på ei militærforlegning med ei annen jente.. Vel om det er slik så er det alvorlig synd, og etter min personlige mening ikke liv laga.

Sjalu menn holder jeg meg langt unna. Og sjalu har jeg heller aldri vært selv, for jeg ser rett og slettikke vitsen. Sjalusi bunner i usikkerhet og dårlig selvbildet.
Selvfølgelig : noen ganger på erfaringer ; men man skal aldri legge disse erfaringene med andre til grunn på ei/en ny kjæreste.

At min eks (faren til datteren min) "knødde" flere andre kvinnfolk på tjukka mens jeg og han var sammen, betyr ikke at jeg tror min "nåværende" feier over alt som er , bare fordi jeg ikke har han i bånd og lenke ( vel akkurat det siste kan en sikkert leke seg med en gang i blandt Grin )
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Taline

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 359

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #77 : 03. desember 2007, 10:28 »
Enig med Nann (med to nn) her Grin

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #78 : 03. desember 2007, 11:10 »
Nei, de er på en militærbase der ikke venninnen er. De er der helt klart ikke for å knulle!

Det hender nå at det er ganske festlige fester på militærbaser uten at det griseknulles i alle kroker og kriker også - så det kan jo være at de går skuffet fra festen

Hadde jeg vært i den leiren og avtjent min førstegangstjeneste - så hadde jeg selvfølgelig gjort alt i min makt for å komme i buksa på både dama til aMo og veninna hennes. Men men det var nå en gang så desp jeg mener å huske å ha vært i hine hårde dage på Lahaugmoen....... Når sant skal sies trur jeg nok alikevel de fleste damer har lettere for å motstå fristelsen i en leir full av overivrige lavtlønnede grabukker enn under andre mer siviliserte omstendigheter

Ø

PS! Jeg fikk forøvrig ikke mus en jævla gang i løpet av militæret. Vel jo, ja, jeg fikk vel mus forsåvidt, men ikke på festene i leiren lissom. Til det var Korporal Lien en alt for stor fittemagnet - han støvsugde tilbudet - unbelivable!!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget zultan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 170

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #79 : 03. desember 2007, 12:25 »
Det hender nå at det er ganske festlige fester på militærbaser uten at det griseknulles i alle kroker og kriker også - så det kan jo være at de går skuffet fra festen

500-600 gutter midt puberteten + en håndfull jenter = Sorry MAC, you lose this time, de kommer IKKE til å gå skuffet fra den festen
Representant fra helvete

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #80 : 03. desember 2007, 12:46 »
500-600 gutter midt puberteten + en håndfull jenter = Sorry MAC, you lose this time, de kommer IKKE til å gå skuffet fra den festen

Jepp - 498-598 av gutta vil garantert gjøre det. Siden den prosentuelle andelen som opplever absolutt glede den kvelden er såpass snau, så taper du nok en gang min venn - HAH så det så!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #81 : 03. desember 2007, 13:11 »
Un
Nå heter jeg Nann, ikke nan ...
Ang Militærleir:

Hadde jeg vært ung og i festehumør, og fått invitasjon om å bli med på fest_på en militærleir, så hadde jeg vel dratt dit,_men det er vitterlig ikke ensbetydende med at man skal ligge å skreve for gutta i leiren_. Nå skal det sies at jeg har festet mye på både Altagård, Kværnvikmoen og Garnisonen i porsanger i min tid. Både sammen med venninner som hadde kjærester og "kjærester" der , men også sammens med venner som var der.

Jeg ser ingen grunn til at amo skal løpe rundt å tro det værste om dama bare fordi hun ser sitt snitt i en fest på en militærforlegning.

Da lurer jeg ;
Er denne sjalusien noe som går begge veier pga nytt forhold , usikkerhet mellom begge . Eller er det helt greit for henne at han rocker på gutteturer på byen.
Om forholdet er slik at en blir sjalu pga fest og jenta/mannen reiser bort på fest uansett være seg guttetur til brasil, jentetur til kreta , Festertur til Hemsedal med gutta, eller grisefest på ei militærforlegning med ei annen jente.. Vel om det er slik så er det alvorlig synd, og etter min personlige mening ikke liv laga.

Sjalu menn holder jeg meg langt unna. Og sjalu har jeg heller aldri vært selv, for jeg ser rett og slettikke vitsen. Sjalusi bunner i usikkerhet og dårlig selvbildet.
Selvfølgelig : noen ganger på erfaringer ; men man skal aldri legge disse erfaringene med andre til grunn på ei/en ny kjæreste.

At min eks (faren til datteren min) "knødde" flere andre kvinnfolk på tjukka mens jeg og han var sammen, betyr ikke at jeg tror min "nåværende" feier over alt som er , bare fordi jeg ikke har han i bånd og lenke ( vel akkurat det siste kan en sikkert leke seg med en gang i blandt Grin )

Unnskyld meg Nannnnnnnnn!

At du har vært på fest i militærleir betviler jeg ikke....


Du skriver jo selv at når du festet var det med venner og bekjente eller lignende.  Har du enda ikke fått med deg at disse to damene hadde planlagt å dra til leiren uten at det var en eneste bekjent der? Eller at de kanskje aldri hadde vært der før selv?

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget zultan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 170

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #82 : 03. desember 2007, 13:37 »
Jepp - 498-598 av gutta vil garantert gjøre det. Siden den prosentuelle andelen som opplever absolutt glede den kvelden er såpass snau, så taper du nok en gang min venn - HAH så det så!


De VIL få stake den kvelden, da spiller det liten rolle hvem eller hvor mange de heldige som får tømt seg er, er jo begrensa hvor mye stake tøsa kan ta uanset, poenget er at de VIL FÅ STAKE!

Først sier du at de kanskje går skuffa hjem, så sier du at 2-3 garantert vil få tømt seg, nå må du bestemme deg a kompis, det blir litt for naivt å tro at hun er der for å spille playstation lissom, men det veit du nok innerst inne...
Representant fra helvete

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #83 : 03. desember 2007, 13:43 »
Un
Unnskyld meg Nannnnnnnnn!

At du har vært på fest i militærleir betviler jeg ikke....


Du skriver jo selv at når du festet var det med venner og bekjente eller lignende.  Har du enda ikke fått med deg at disse to damene hadde planlagt å dra til leiren uten at det var en eneste bekjent der? Eller at de kanskje aldri hadde vært der før selv?



Fortsatt er det Nann

Og hva så om jentene ikke kjenner noen der ?
Who cares. Fest er fest ! Du kjenner ikke 99% av alle menneskene på utestedet man rølper på frem til klokka fire uansett!
Det er en militærleir, ikke et horehus. Og har man SÅ liten tiltro til kjæresten sin, så bør man strengt tatt revurdere hele helsikes forholdet sitt.



ENKELT: 
Er man SÅ sjalu så bør man ikke finne seg dame/type! Punktum!!

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Slakteren

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #84 : 03. desember 2007, 13:50 »
Enig men Nann-Rosita.
BILDEPROFIL OG LOGG
 
"Without struggle, there is no progress"

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #85 : 03. desember 2007, 13:57 »
Konklusjonen blir: Nann er naiv og godtroende.  Vi andre er intet mer enn realister.
Non Plus Ultra

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #86 : 03. desember 2007, 13:59 »
Ei jente som har kjæreste vil dra på fest i en militærleir bestående av unge og sprengkåte rekrutter. Hvordan i all verden kan kjæresten finne på å reagere på dette? Mannen må jo være psykopatisk sjalu!

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #87 : 03. desember 2007, 14:00 »
Ei jente som har kjæreste vil dra på fest i en militærleir bestående av unge og sprengkåte rekrutter. Hvordan i all verden kan kjæresten finne på å reagere på dette? Mannen må jo være psykopatisk sjalu!
Ja faktisk, om han har så dårlig selvbilde at han tror hun dra for å ligge med de, så er han en psykopatisk tosk,  JA!! Her kommer igjen det jeg sa med "på seg selv kjenner man andre"...
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #88 : 03. desember 2007, 14:00 »
Ei jente som har kjæreste vil dra på fest i en militærleir bestående av unge og sprengkåte rekrutter. Hvordan i all verden kan kjæresten finne på å reagere på dette? Mannen må jo være psykopatisk sjalu!


Mannen burde sågar sperres inne, han er helt klart ikke ved sine fulle fem.
Non Plus Ultra

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #89 : 03. desember 2007, 14:02 »
Det er en militærleir, ikke et horehus.

Jeg har jobbet for lenge i forsvaret til å vite at forskjellen på en militærleir og et horehus er ikke eksisterende. Da jeg bodde i i Rio de Janeiro var det jo, selv der, mindre blaffring i kjøttgardinene. Når damene går ut fra leiren igjen med skyttergravsbein etter et kveldsbesøk er det ikke fordi det er så dårlig standard på leiren. Oh I do like a Bukkake!

Jeg har en barndomskompis som engang uttalte "Alle damer er horer inntill det motsatte er bevist." Nå har han hepatitt etter at mora til barnet hans fant ut at variasjon var et fint ord...

Hepatitt`n Haggle!
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!