Skrevet av Emne: tilskudd i Oslo  (Lest 1087 ganger)

Utlogget g-force

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

tilskudd i Oslo
« : 08. desember 2007, 13:56 »
Hei  jeg  er veldig fersk til dette her. Jeg vil få tak i arginine, HMB, og glutamine som kosttilskudd for å hjelpe lege en skade.
Hvor får jeg tal i det i Oslo eller per post og hvordan skal den tas for best resultat.

Tusen Takk

G-force

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: tilskudd i Oslo
« #1 : 08. desember 2007, 14:04 »
Må jeg spørre hvilken skade du skal hele?
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget jkjk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: tilskudd i Oslo
« #2 : 08. desember 2007, 14:31 »
glutamine til skade.. hmm, den var ny..

Glutamin er en aminosyre som kroppen selv kan produsere, dvs den er ikke essensiell.
Hva skal du med det for å lege en skade?

Greit at den øker proteinsyntesen, men det kan man jo gjøre selv ved å spise: brød, pasta, ris, kornblandinger, bønner,linser og nøtter, ved siden av fisk, kylling biff osv..

Tull å bruke pengene på det når det er 10 ganger billigere å kjøpe de småtinga som du kan spise under eller som mellom-måltid for å øke syntesen.

Utlogget g-force

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: tilskudd i Oslo
« #3 : 08. desember 2007, 14:47 »
Hei,
 Jeg får stadig smerter i høyre trapezius.Grunnet er jeg spiller kontrabass mange timer hver dag ( er musiker som proff.) Og har jeg det legen tror er tendenitt i høyre foten. Jeg har løpt mye de to siste årene . Bass har jeg spilt i 29 år....
Jeg har tenkt å bruke kroppsbygging teknikker som ett tillegg til vanlig spilling og øving.

Det med  kosttilskudd fikk jeg her :

http://www.t-nation.com/readArticle.do;jsessionid=D260A9B57C64728B983CC835C8903D93.hydra?id=1728164&cr=dietAndNutrition

Som jeg sa , jeg er helt fersk. Men jeg vil gjerne lære av dere som driver med mye trening. Jeg tror jeg kan lære veldig mye.

Takk for hjelpen.

Mitt mål er , utholdenhet som en maraton løper ,eksplosivt kraft til en  kroppsbygger pluss finmotorikk til en balettdanser og hjernekirug.

Er det helt håpløs ??

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: tilskudd i Oslo
« #4 : 08. desember 2007, 15:43 »
Tendinitt i foten, kan nok ikke heles bare vha. kosttilskudd(hadde det bare vært så vel).

Har du tendinitt(hvor i foten forresten?), må du kutte ut det som gjør vondt, i ditt tilfelle løping/jogging. Deretter må du få det behandlet av en fysioterapeut eller lignende. Eksentrisk trening er i skuddet for tiden, når det gjelder behandling av tendinitter.

Den vonde trapeziusen, kommer nok av overbruk. Ser for meg at det er mye statiske stillinger i skuldra, når du spiller kontrabass. Og kroppen liker ikke lange statiske muskelkontraksjoner, derfor sier den fra med smerte. Kan du endre noe på stillingen din(mer avslappet i skulder), når du spiller kontrabass?
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: tilskudd i Oslo
« #5 : 08. desember 2007, 16:18 »
Beste måten å bli kvitt betennelser på er å få et medikament som faktisk fungerer, med mindre dette her er kronisk ? Dernest er det å unngå ALL aktivitet som fremmer smerte i problemområdene dine, det vil uansett være første betingelse på veien til å bli bra.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!