Skrevet av Emne: Multiapparat og tilskudd innkjøpt, påtide å begynne med styrketrening!  (Lest 3769 ganger)

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Ole Andrè

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Tja, bare til å løfte de over hodet det  woot Curlstangen kan jo være litt lettere til knebøy eventuelt..

Utlogget M3NTAL

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Oki, da vet jeg det, men vet noen om et splittprogram som dere mener vil fungere greit?

Hadde jeg vært deg hadde jeg returnert det apparatet der og heller kjøpt benkpress/knebøy stativ, pluss stenger og vekter. Mye bedre enn maskinen der.

Hvordan utfører du knebøy og militærpress/skulderpress?

Jeg har noe som ligner på disse hjemme og det fungerer optimalt.



Om du har noe lignende fra før trenger du ikke noe mer, om du kan utføre benk/knebøy/militærpress så kan du prøve HST eller RYP
Mer info om disse finner du på forumet om du søker.

Som nybegynner bør du heller begynne med lette løse vekter og sakte men sikkert bygge opp støttemuskulatur i tillegg de de store muskelgruppene for å unngå skade og få inn riktig teknikk. Det var det jeg ble rådet til da jeg begynte, og det rådet var gull verdt for meg.
Styrke og volum kommer etterhvert av seg ettersom du øker i vekter.

PS: har dårlig erfaring fra aktivfritid. Benkene deres er små og skrøpelige, nesten som om de er bygget for barn. Er benkpressen du har fra aktivfritid?








Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Vell, lykke til med å bli sterk i knebøy på den måten, du kommer til å få noen ekstreme skuldre i alle fall.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget M3NTAL

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Tja, bare til å løfte de over hodet det  woot Curlstangen kan jo være litt lettere til knebøy eventuelt..
Vell, lykke til med å bli sterk i knebøy på den måten, du kommer til å få noen ekstreme skuldre i alle fall.

Heller en ekstrem ryggskade.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Worst case en ekstrem ryggskade.
Best case en 1RM i militærpress en plass mellom 100 og 200 kg, etterhvert da selvsagt.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Ole Andrè

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Nei, benkpressen er ikke fra dem, benkpress kjøpte jeg fra sportsvarehuset for noen år siden Smiley Apparatet kjøpte jeg av en bekjent som ikke brukte det..  Er da bare slike apparater på studio pluss manualer seff, men skjønner ikke at apparatet er negativt. Har jo frivekter som jeg kan bruke utenom.. Hvorfor være så negativ, kom heller med positive veildninger.. syntes ikke positive veildninger er å si, "lever apparatet tilbake"... om det er ubrukelig hadde de ikke solgt det..

Utlogget Orka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

tv shop selger jo ekstremt mye ubrukelige trennings apperater;)

det som er med trennings apperater er at de ser snillere og mer high tech ut derfor blir de kjøpt:P men seff du kan jo få gode resultater, vist du er aktiv og får deg et godt trennings program:=)

lykke til ifertfall. så kan du jo lage en logg her på forumet siden du går så godt for apperatet så kan du jo motbevise påstandene til de som har vert negativ.

Utlogget Ole Andrè

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

tv shop selger jo ekstremt mye ubrukelige trennings apperater;)

det som er med trennings apperater er at de ser snillere og mer high tech ut derfor blir de kjøpt:P men seff du kan jo få gode resultater, vist du er aktiv og får deg et godt trennings program:=)

lykke til ifertfall. så kan du jo lage en logg her på forumet siden du går så godt for apperatet så kan du jo motbevise påstandene til de som har vert negativ.

Ja det skal jeg gjøre! Husker da jeg gikk på treningsstudio for litt siden og dro i nedtrekken og opptrekk, var veldig kjekk framgang der ja.. Begynner i morra når jeg har funnet et bra treningsprogram. Om dere er grei kan dere jo leite opp et fint et for meg som dekker seg over 3-4 dager der jeg får utført øvelser for hele kroppen Smiley Nå må jeg stikke til køys..snakkes!

Utlogget timfosho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Jada, men det virker for meg vanskelig å frivende treningsvektene mine i knebøy og så skuldrepresse dem over hodet slik at jeg får stanga på nakken, hvordan greier du det?

Hvorfor gidder du og være så vrang, ta heller og hjelp han her, han er ny, og det ser du vel, ikke gidd og vær så utrolig ufyselig!
En dag uten trening, er en dag uten mening.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Hvorfor gidder du og være så vrang, ta heller og hjelp han her, han er ny, og det ser du vel, ikke gidd og vær så utrolig ufyselig!


Og innlegget ditt var veldig til hjelp?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!