Skrevet av Emne: Nytt treningsprogram. Er jeg helt på jordet? 3 splitt  (Lest 865 ganger)

Utlogget - EirHoy -

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Har prøvd å lagd meg et nytt treningsprogram. Jeg har 4-5 forskjellige øvelser på hver muskelgruppe.
Er jeg helt på jorde med dette oppsettet?  Huh


Dag 1: Rygg, skuldre

Palm down
Dumbell Shrug
Dumbell Rear Fly
Cable - Rear Fly
Cable - Upright Row
Machine Shoulder Press
Dumbell Shoulder Press
Cable Front Raise
Seated Front Raise


Dag 2: Bryst, biceps, triceps

Alternate Curl
Dumbell Fly
Dumbell Pullover
Bench Press
Chest Press
Barbell Curl
Cable Curl
Hammer Curl
Concentration Curl
Dumbell Tricep Extension
Dips on Bench
Close Grip Press-up
Tricep Push Down
Pec Deck
Single Arm Push Down


Dag 3: Mage, ben

Standing Calf Raise
Leg Extension
Squat
Dumbell Lunge
Crunch
Cable Ab Crunch
Seated Cable Crunch
Trunk Twist (Chopper)


fant de forskjellige øvelsene på denne siden:
http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/

Utlogget aabbcc

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 79

.

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Ja, du er helt på jordet. Wink Det oppsettet der et totalt overkill. Foreslår at du finnr deg et allerede ferdig program istedet, bare søk littegrann. Så får du heller sette sammen noe på egenhånd når du får litt mer erfaring. Smiley Du kommer til å ødelegge deg selv helt med det programmet du har satt opp nå, spesielt på andre dagen.

Dessuten vet jeg ikke om du har satt opp øvelsene i rekkefølge eller ikke, men ta f.eks beindagen. Man begynner ikke med calf raise, og slenger squats mitt i økta - man begynner med squats, fordi det er den tyngste øvelsen, så jobber man seg nedover.
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.