Skrevet av Emne: Solarium  (Lest 8614 ganger)

Utlogget Ben

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 079
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 079

Re:Solarium
« #45 : 28. desember 2003, 17:45 »
hehe.. en ikke-problemstilling for meg... Har veldig lite annlegg til å bli brun.. har nok ikke flest pigmenter nei Cheesy Men kan jo hende jeg blir litt lysebrun om jeg drar til thailand i en månede uten solkrem ellerno? Cheesy (evetuelt evig forbrenning)

Samme her, blir ikke spesielt brun, jeg har nesten svart hår men likevel Sad
I forfjor var jeg to måneder i syden, når jeg kom hjem lurte folk på om det hadde regnet der i to måneder.

Utlogget Power

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Re:Solarium
« #46 : 29. desember 2003, 01:51 »
åh nei... ikke begynn med solarium! Jeg har et par venner som tar det og kan ikke slutte med det fordi de blir "avhengig" av en brunfarge. I tilegg blir de litt små selvopptatte. Solarium er svært farlig spesielt om du tar det flere ganger i mnd over flere år. Du kan utvikle hudkreft og i tilegg får du en rynkte hud i en tidlig alder.



hehe.. Var ikke dette ALLE negative sider på EN gang da  Shocked

Utlogget TheFonz

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 939
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 939

Re:Solarium
« #47 : 18. januar 2004, 16:05 »
Flere her som sliter med å få en fin 'tan' over hele kroppen ??!? Jeg blir bare brun på underarmer og mage !!!!! Hva kan man gjøre med dette egentlig Huh  Jeg har VELDIG skjevt fordelte pigmenter elns Tongue

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
Re:Solarium
« #48 : 18. januar 2004, 16:46 »
Sol deg lenge for å bli brun på hele kroppen. Tildekk/ta på solkrem på de områdene som er brune nok for å bli jevnt brun over hele kroppen.

Burde gå greit Wink
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget small

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 757

  • Livet er hardt, men jeg er hardere""
SV: Solarium
« #49 : 14. april 2004, 13:47 »
Jeg har startet å ta en del solarium, og har blitt ganske brun.. Men har solariun moen bivirkninger senere når du blir eldre?? Har hørt at man skal få mange skrukker!!
rofl kan nok bli litt rynkete etter hvert, kan få hudkreft å dø å ja i det hele tatt, nei da alt med måte så buttrock
chapow.(nobody messes with a strongman) BP
107kg 175cm

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Solarium
« #50 : 14. april 2004, 19:59 »
jeg tok solarium for annen gang i mitt liv i går. Ønsket å bli litt brun i ansiktet (som allerede var litt brun pga fjellet). Solte meg i 25 min, men jeg glemte at resten av kroppen min er KRITT hvit. I dag har det føltes ut som jeg er i solen 24 t i døgnet Sad Sov ufattelig ubehagelig i natt, og jeg får frysninger hver ganger jeg ser meg selv i speilet  Undecided En mer indianer-rød nordmann skal man lete lenge etter  Cry
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Solarium
« #51 : 14. april 2004, 20:13 »
jeg tok solarium for annen gang i mitt liv i går. Ønsket å bli litt brun i ansiktet (som allerede var litt brun pga fjellet). Solte meg i 25 min, men jeg glemte at resten av kroppen min er KRITT hvit. I dag har det føltes ut som jeg er i solen 24 t i døgnet Sad Sov ufattelig ubehagelig i natt, og jeg får frysninger hver ganger jeg ser meg selv i speilet  Undecided En mer indianer-rød nordmann skal man lete lenge etter  Cry

Drikk MYE vann, smør deg godt inn med fuktighetskrem eller kanskje helst Aloe Vera. Etter 25min hadde jeg helt klart vært svidd (jeg kan kanskje ta 20-25 min sol når jeg har blitt brun...).
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

nann-rosita

  • Gjest
SV: Solarium
« #52 : 15. april 2004, 09:42 »


Drikk MYE vann, smør deg godt inn med fuktighetskrem eller kanskje helst Aloe Vera. Etter 25min hadde jeg helt klart vært svidd (jeg kan kanskje ta 20-25 min sol når jeg har blitt brun...).

Anbefaler aloe vera skal ikke brukes unødvendig mye av. er faktisk ikke så sundt som en vil ha det til..brukes kun om du er supersvidd ( les rosa og crispy) .

stikk innom et solstudio eller et parfymeri å kjøp solprodukter TIL bruk i solarium!  Finnes masse bra på markedet!

Jeg tar mye sol, men har bra hud alikevel , jeg tar vare på huden min,både med rensing morgen, før solarium og på kvelden, i tillegg til gode kremer og dusjprodukter!

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
SV: Solarium
« #53 : 16. april 2004, 16:39 »
Siste nytt på solariumsfronten er at du kan bli blå... helt ny type senger med blålys... går vist veldig fort også.

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Solarium
« #54 : 16. april 2004, 19:59 »


Anbefaler aloe vera skal ikke brukes unødvendig mye av. er faktisk ikke så sundt som en vil ha det til..brukes kun om du er supersvidd ( les rosa og crispy) .



Hvorfor ikke Aloe Vera? Har brukt det mye selv med godt resultat og kjenner også folk som har brukt Aloe Vera Juice (innvortes) med godt hell mot eksem og hudplager.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

nann-rosita

  • Gjest
SV: Solarium
« #55 : 16. april 2004, 22:05 »


Hvorfor ikke Aloe Vera? Har brukt det mye selv med godt resultat og kjenner også folk som har brukt Aloe Vera Juice (innvortes) med godt hell mot eksem og hudplager.
overdreven bruk av aloe vera kan faktisk  gjøre huden skjørere.. Jeg er selv motstander av aloe vera pga jeg ikke tåler det, men har lest at det kan fremkalle kreft oga det går inn og ødelgger cellene , når man bruker FOR MYE! , ikke snakk om av og til

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Solarium
« #56 : 18. april 2004, 23:17 »
stort sett ALT er jo kreftfremkallende ved massiv overdreven bruk... med mindre du bruker en flaske aloe vera om dagen, som neppe er tilfelle her, så tror jeg nok du er rimelig safe.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!