Skrevet av Emne: TestostroGrow 2 HP - testo-booster - noen som har prøvd det ?  (Lest 17489 ganger)

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Som påpekt i forrige innlegg er det for tidlig å si hvorvidt man egentlig har spes god effekt av BCAA.
Fant foressten studien som t-nation gutta refererte til. Heftige resultater den viser. Noen som veit om flere studier med liknende resultat??

Changes in the exercise-induced hormone response to branched chain amino acid administration.Carli G, Bonifazi M, Lodi L, Lupo C, Martelli G, Viti A.Istituto di Fisiologia Umana, Università di Siena, Italy.

It was the aim of the present experiment to detect possible effects of branched-chain amino acids (BCAA) on the endocrine response to 1 h of continuous running. Blood samples were collected from 14 long-distance runners (age 24-42 years) in two different trials performed at 1-week intervals. In both trials (E and P) blood samples were collected at the following times: 9 a.m. (basal values sample), 10.30 a.m. (sample 90), 11.30 a.m. (sample 150), 12.30 p.m. (sample 210); the athletes performed 1 h of running at a constant predetermined speed between samples 90 and 150. Following the basal sample a mixture containing BCAA (E trial), or not containing BCAA (P trial) was ingested. In both trials no hormone basal concentrations, except insulin, were changed before exercise. In P trial, following exercise (sample 150), human growth hormone (HGH), prolactin (PRL), adrenocorticotropic hormone (ACTH) and cortisol (C) increased, while testosterone (T) decreased. In sample 210, after 1 h of rest, while ACTH, PRL and HGH had recovered to basal concentrations, C remained elevated and T displayed a further decrease. In the E trial a similar pattern of change was observed in sample 150 for HGH, PRL, ACTH and C; in sample 210 HGH and PRL displayed significantly lower values than in the corresponding P trial samples. The T was not modified by the running exercise and increased during the recovery period. It is, therefore, suggested that BCAA administration before exercise affects the response of some anabolic hormones, mainly HGH and T


Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Testboostere her til lands funker kanskje dårlig, men jeg har lest to logger på bodybuilding.com der personer med lav testo har fått opp nivåene med Activate Extreme. Visstnok gode resultater fra Gaspari's Novedex XT også. Her er det altså snakk om nivåer som er målt av leger, og ikke Kurt Asle på 16 år som løfter 40kg i benk som leter etter pump.

Utlogget boooks

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Testboostere her til lands funker kanskje dårlig, men jeg har lest to logger på bodybuilding.com der personer med lav testo har fått opp nivåene med Activate Extreme. Visstnok gode resultater fra Gaspari's Novedex XT også. Her er det altså snakk om nivåer som er målt av leger, og ikke Kurt Asle på 16 år som løfter 40kg i benk som leter etter pump.

hahah, tenkte du på kurt asle arvesen når du skrev dette eller?Tongue

Åsså hvorfor mobber du folk som løfter 40 i benk da? Ikke pent gjort av deg!
Train-eat-sleep-repeat

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Nok et eksempel på hvor mye bransjen tjener på placebo-effekten..

Hva er galt med placebo-effekten? Det er jo resultatet som teller, ikke mekanismen. Så lenge jeg har troen på at det funker og jeg får resultater av det, er ikke det flott?

Si at dette tilskuddet virkelig funker på testo- nivåene, hvilken forskjell (etisk) vil dere da si at det er mellom dette og å innta testosteron/AAS..??
Bortsett fra lovligheten, ser jeg iallefall ingen forskjell i det å innta midler som booster din egenproduksjon eller å innta testosteron direkte..

For min del synes jeg det er en klar etisk forskjell mellom å proppe i seg syntetisk testosteron eller prøve å legge forholdene til rette slik at kroppen får produsert det på egen hånd, og den forskjellen heter dopinglisten. Jeg har gått igjennom listen av ingredienser de oppgir [1], og jeg finner hverken det som listes opp der eller synonymer av virkestoffene på dopinglisten. Jeg er ingen farmasøyt, så det kan dog hende at jeg ikke har fått med meg noe her.

Dopinglisten skal passe på at idrettsutøvere skal konkurrere på like premisser og at de ikke ødelegger seg selv. Så lenge testo-boosteren ikke gir unormalt høye testosteronnivåer så undres jeg over hvorfor det er noe moralsk mer galt enn eggeplommer og intervalltrening.

Jeg har hørt det samme argumentet om "moralsk doping" brukt mot kreatin. Hvis man skal ha den innstillingen er alt som øker prestasjon, det være seg å spise sunn mat eller å faktisk trene, "moralsk doping". Det eneste slikt fjolleri tjener er at det går inflasjon i doping-begrepet.

[1] http://distributors.ultimatenutrition.com/pdf/467_TestG2HP_snf.pdf


Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Tror hyper testogainer 3000 max total muscle gain funker bedre. Har hatt strålende framgang med den.

HAHA FOR ET NAVN! "WEIGHT GAIN 4000!! Force a rock solid 128 POUNDS of muscle onto your frame, in just 3 days, and lose up to 110 pouns of pure FAT in 4 days!"
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!