Skrevet av Emne: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!  (Lest 9847 ganger)

Utlogget jkjk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #60 : 03. januar 2008, 00:00 »
Kanskje du ikke er så fin å se på Cheesy

Neida, jeg kødder med deg.
For det første nå så tror jeg du overdriver mye, enten bevisst, eller ubevisst. Eller så har du truffet feile vektere.

Jeg er aldri sint eller noe i den duren når jeg er på vakt og ferdes blant folk, og sånn er alle vektere pålagt å være. Jeg har jobbet travle dager i juletidene på kjøpesenter som vekter med feber, hodepine mm., men det stopper ikke meg for å være hyggelig.

Og slik er det mange vektere, ihvertfall i mitt selskap som er.

Så du skal være forsiktig med å gre alle under en kam Smiley

Håper heller ikke at du referer til vektere som "tyttebær politi" på en negativ måte. Jeg har møtt EN vekter som har intensjoner om å jobbe i politiet, og det er ingen andre som kunne gjort våre oppgaver, og det er absolutt nødvendig for mange bedrifter. Så ikke vær så eplekjekk Smiley
Det har du helt rett i, jeg som bare snakker for mye når jeg er grinete =/ Men jeg har nok vært uheldig, å kanskje det har noe med meg å gjøre at de aldri smiler. Vet ikke helt jeg, men uansett, skal ikke gre alle under samme kam, nei.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #61 : 03. januar 2008, 00:09 »
Det har du helt rett i, jeg som bare snakker for mye når jeg er grinete =/ Men jeg har nok vært uheldig, å kanskje det har noe med meg å gjøre at de aldri smiler. Vet ikke helt jeg, men uansett, skal ikke gre alle under samme kam, nei.
Det har nok ingenting med deg å gjøre Wink
Men jeg skal støtte deg på at det er mange kjepphøye vektere som tror de hersker verden fordi de går i uniform, er nok av dem. Men det blir feil å se på alle slik..
Men vi SKAL være blide, hyggelig, entusiastiske og serviceinnstilte, men vi alle kan ha dårlige dager..
og det på tross av hudfarge, legning, alder, kjønn osv...

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #62 : 03. januar 2008, 01:36 »
jaja, denne tråden kan man vel si var en real populistisk vekkelse av de sjeldne. Vanligvis fylles forumet av syting om strengere straffer og myndigheter som det ikke er noe tak i. Så faller man over denne hvor alt plutselig er snudd opp ned og politiet er en haug med tullinger som alldeles ikke bør blande seg inn i våre anliggender. Jeg ser ikke noe som helst problem i at politiet spør en person om hva slags stoff han går på. Om man skal anse det som frekt så kan man jo spørre seg hvor langt man skal trekke en inngrepshjemmel for politiet. "unnskyld, men er det greit at vi bryter inn i deres nuværende forhold?" En normal person ville uavhengig av om han var beruset eller ei greit kunne håndtere et slikt spm. Og dersom det ikkke er mulig så kan man saktens spørre seg om det ikke således var et berettiget spørsmål.

Politiet i Norge gjør etter min oppfatning en svært god jobb. Jeg har aldri hatt noen problemer med de, men har oppfattet så langt i mitt liv at de som oftest hater politiet har også vært i klammeri med de. I de tilfellene har politiet hatt god grunn til å blande seg inn. Alternativet er således ny lovgivning som enten gjør det vanskeligere for politiet å gripe inn, eller lettere. Hva mener folk om det? Det er deres rettigheter det er snakk om - be smart

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #63 : 03. januar 2008, 14:40 »
alle vekterne\dørvaktene\politimennene jeg har vært borti har faktisk vært meget hyggelige:p men som alle har sagt før meg, finnes garantert unntak.

folk som sier de "hater" politiet....akk og ve er så lei dem....

og til filmen, UANSETT hva som skjedde før der så burde politimannen roet seg ned når vennen hans ROLIG sto å forklarte hva greia var, syns han var flink for jeg hadde nok hisset meg mer opp og fått mindre ut av det.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #64 : 13. januar 2008, 11:21 »
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/13/523680.html

Legg merke til at de er TRE mot EN!!!  woot
Men heldigvis bruker de ike det skrekkeelig skumle mageleiet... de har lagt mannen på ryggen.. de må jo ikke skade en knivstikker vet dere...

Utlogget G.G

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #65 : 13. januar 2008, 11:35 »
Jeg kommer ALDRI til å ha sympati for kjeltringer som får juling/røff behandling av Politiet. De kan bare skylde på seg selv for å ha kommet opp i den situasjonen.
Self preservation is masturbation

Bildeprofil

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #66 : 13. januar 2008, 11:43 »
Min erfaring er at de som sier de hater politiet sier dette fordi de vil drive med sine "greier" i fred. Som lovlydig borger skal vi jo være kjempeglade for den jobben polititet gjør.

Jeg har møtt noen skikkelige maktkåte drittsekker, men også kjempehyggelige folk som alle jobber i polititet. Det er sikkert mange drittsekker som jobber som brannmenn også, men jommen er jeg glad de finnes...
Og en ting til, jeg kan godt tenke meg at du som politimann etterhvert får en relativt kort lunte for alle snørrunger som skal leke minigangster og være tøffe i trynet...

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #67 : 13. januar 2008, 12:39 »
Jeg har sagt det før og sier den igjen, jeg tror fult og fast på at om man oppfører seg ordentlig har man ingenting å frykte av politiet.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #68 : 13. januar 2008, 12:49 »
Jeg har sagt det før og sier den igjen, jeg tror fult og fast på at om man oppfører seg ordentlig har man ingenting å frykte av politiet.
Du kan jo si det til han som nettopp var operert i skuldra og som tulla med en kompis.. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #69 : 14. januar 2008, 00:03 »
Klart det, men er vel i utgangspunktet ikke så lurt å lekeslåss med nyoperert skulder.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!