Skrevet av Emne: Hvor mye tar DU i mark?  (Lest 29042 ganger)

Utlogget giljarh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 296
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 296

  • ^^
Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #105 : 07. desember 2009, 10:55 »
ja sant det sier noe der..jeg har alltid pushet bra på i benken ja, og forsiktig på alle rygg øvelser.. jeg trente aldri mark heller før i seinere tid nå..
pr dags dato har jeg ikke makset på en stund men på mitt beste var fra 21 år bp:140kg-knebøy-130kg-mk:100..så ser jeg har alltid ligget foran i andre øvelser kontra mark, og samme pr dags dato selv om jeg tidligere har hatt meg en lang pause så jeg jobber meg sakte men sikkert opp igjen mot gamble høyder lol skal ikke skryte jeg greier samme tallene nå, men kommer det etter en stund:)
samme her med beinpressen og jeg var alltid latterlig sterk i den kontra knebøy....

jeg veier tross alt kun 77kg og fordelt på 186cm så kanskje det spiller en rolle og?

edit: jeg kunne vel kanskje makset mer i mk hadde jeg gått for det før tror jeg, for tross alt 100 kan jeg nå ta nå og kanskje all fokuseringen på baseløfting som gjør jeg øker raskt i dem muligens siden når jeg tenker over det er det ikke store forskjellen lenger som jeg trodde igrunn når jeg tenker over gamle perser.....men fremdeles litt over i de store andre dog...

slutt med sånn 14`iss trening å kjør på med f.eks. 5x5 i de 4 store! vær litt tålmodig og push på så kommer det seg nok... drøye 100 i mark kan vi ikke ha no av!

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #106 : 07. desember 2009, 13:09 »
slutt med sånn 14`iss trening å kjør på med f.eks. 5x5 i de 4 store! vær litt tålmodig og push på så kommer det seg nok... drøye 100 i mark kan vi ikke ha no av!

kjører alle de store flere ganger uken jeg:) har kjørt 5x5 før og ja fikk vanvittig styrke av den, men jeg kjører alle de store dordelt over uken sammen med iso nå da kan jeg trene hver dag, kun man-ond-fred blir jeg for rastløs for vil helst trene hver dag he he...

men som sagt tidiligere jeg trener mest for og ha en tight kropp og litt volum:)

men helt enig vel 100 i mk er for pusete, så hev på 10kg ekstra idag gikk greit det lol
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #107 : 07. desember 2009, 13:12 »
haha - jepp - det er det jeg har gjort, og fortsatt gjør. Cheesy

Ha en fin en ja

jepp tror alle som ikke trener strongman el konkuranser innser dette med alderen at det er og ha en kropp som gjelder ikke kun makse mer en kompisen på død og liv:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #108 : 07. desember 2009, 13:18 »
det er riktig - selv om dette til en viss grad vil henge sammen. Jeg driter i grunnen fullstendig i om jeg løfter tungt eller ikke - rent bortsett fra at det måler framgang og at man skjelden blir svær av å pusle nedi 100 der… hehe

når det er sagt har jeg nettopp bestemt meg for å få litt mer masse, så nå skal jeg kjøre vanlig mark også - i tunge og lette serier - så nå blir det en festlig affære å se hvor mye jeg kan komme opp i der…

øh - er jeg litt off topic nå…?
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #109 : 07. desember 2009, 14:09 »
det er riktig - selv om dette til en viss grad vil henge sammen. Jeg driter i grunnen fullstendig i om jeg løfter tungt eller ikke - rent bortsett fra at det måler framgang og at man skjelden blir svær av å pusle nedi 100 der… hehe

når det er sagt har jeg nettopp bestemt meg for å få litt mer masse, så nå skal jeg kjøre vanlig mark også - i tunge og lette serier - så nå blir det en festlig affære å se hvor mye jeg kan komme opp i der…

øh - er jeg litt off topic nå…?

vi har veldig like mål:)

er ikke noe som heter off topic her på tf el? he he
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #110 : 07. desember 2009, 14:46 »
mitt beste var fra 21 år bp:140kg-knebøy-130kg-mk:100

Så du trener 1/8 dels bøy, ingen markløft i det hele tatt og en shitload med benkpress? Hørres ut som en veldig sunn og funksjonell kropp!

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #111 : 07. desember 2009, 15:01 »
Så du trener 1/8 dels bøy, ingen markløft i det hele tatt og en shitload med benkpress? Hørres ut som en veldig sunn og funksjonell kropp!

jeg nevnte kun markløft jeg ikke trente mye før, men trente likevel fast roing,rygghev og andre ryggøvelser, så naturlig nok var jeg aldri veldig sterk i markløft...
men de andre øvelsene gjorde at jeg stod rett ja bikket ikke over selv om kassen tok 140 og marken kun 100...
trente boxing fra 15 til 21 så vi trente ganske mye rygg mage på treningene så hadde en funksjonell kropp ja...

jeg har kun nevnt at jeg tok lite i mark og ikke prioriterte mye harde rygg øvelser før, ikke sagt jeg aldri trente rygg...


så oppsumering i teskje:

trente rygg fast, men ikke mye markløft.
trente mye overkropp og har en naturlig sterk kasse så naturligvis tok mye i benken
prioriterte ikke tunge rygg øvelser, men vanlige rygg øvelser vi ble anbefalt og ikke trene tungt men lettere og mere eksplosivt når det gjaldt vekttreningen noe jeg gorde..
bein ble naturligvis sterke av sporten kombinert med vekttreningen...
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #112 : 07. desember 2009, 15:52 »
der var den i teskje ja… nå sank liksom den positive stemningen litt, men det gjør ikke noe.

hahah
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #113 : 07. desember 2009, 15:56 »
der var den i teskje ja… nå sank liksom den positive stemningen litt, men det gjør ikke noe.

hahah

he he jeg bare ler litt av de som alltid skal krangle og kverulere:)

men hadde ikke brukt mere energi på den diskusjonen nå uansett, må ha litt positiv stemning igjen ja, så jeg kommer ikke til og diskutere videre den der:)

fint vær idag ey? hehehe ;p
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #114 : 07. desember 2009, 16:02 »
også slipper man jo sånne skader av for mye maksing ohhh snappp...  Shocked
http://www.youtube.com/watch?v=i5XZVc6rypQ
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #115 : 07. desember 2009, 17:21 »
AAAH!

Nettopp - selv om jeg skal dose på i mark framover nå… Cheesy

Hehe - men hvor mye kan jeg egentlig ta tro? Det er vel begrensa hvor mye jeg kan holde tak i. Sliter egentlig litt med taket i på 120 strak etter en stund nå så jeg har vondt for å tro at 160+ skal gå så jævla mye bedre…
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #116 : 07. desember 2009, 19:24 »
AAAH!

Nettopp - selv om jeg skal dose på i mark framover nå… Cheesy

Hehe - men hvor mye kan jeg egentlig ta tro? Det er vel begrensa hvor mye jeg kan holde tak i. Sliter egentlig litt med taket i på 120 strak etter en stund nå så jeg har vondt for å tro at 160+ skal gå så jævla mye bedre…

hvis ryggen din greier den fint og kun taket som er litt stress, så har du vel potensiale til endel ekstra med drareimer:)
så kjør på:)
jeg skal kjøre litt på jeg og ikke for statsene sin del men jeg har vokst mye i volum etter jeg begynnte mere med fokus på baseøvelsene inkludert marken:) og er vinter så kan tillate litt chubby nå for og få rette sizen til sommeren:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #117 : 07. desember 2009, 20:25 »
heh - det hørtes enkelt ut - men ryggen er ikke knekt og "litt stress" med taket er muligens en underdrivelse Smiley

Ække så hypp på å bruke reimer og dill egentlig…

Prøver å bli litt julefeit jeg også - tror aldri jeg har spist riktig, eller nok, for bygging mer enn noen måneder i strekk, før jeg har begynt med en eller annen forfengelig mini deff uten egentlig å være svær nok, så nå skal det trenes ja - for sommerdeffen begynner rundt mars…
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #118 : 07. desember 2009, 20:52 »
heh - det hørtes enkelt ut - men ryggen er ikke knekt og "litt stress" med taket er muligens en underdrivelse Smiley

Ække så hypp på å bruke reimer og dill egentlig…

Prøver å bli litt julefeit jeg også - tror aldri jeg har spist riktig, eller nok, for bygging mer enn noen måneder i strekk, før jeg har begynt med en eller annen forfengelig mini deff uten egentlig å være svær nok, så nå skal det trenes ja - for sommerdeffen begynner rundt mars…

he he faen så tidig:) vi har styrt på med mye likeheter før ja:)
jeg har utrolig høy forbrenning så jeg blir veldig fort makert og tror noen ganger jeg er større en jeg er pga det og roer ned på bulkingen, men må innse etterhvert at når jeg er 186 høy så burde jeg nok være langt over 80 kanskje tom over 90 for og kalle meg stor..
så det jeg har sittet igang med nå, en gang for alle blåse meg litt skikkelig opp:) merker den kommer etterhvert nå så det er gode greier:)

jeg er forøvrig enig med drareimene og hjelpemidler beste er uten, bare tenkte at hvis du hadde mye mere potensiale inne og det var grepet som stopper opp så kunne det vært noe for ekstra trykk:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Hvor mye tar DU i mark?
« #119 : 07. desember 2009, 21:04 »
jepp siernoe der - har tenkt på det før, men liksom aldri helt v'rt der. Skal prøve å komme opp i rundt 95 jeg da, hvis det er mulig uten å bli for feit…

jeg har imidlertid ikke særlig lett for å bli markert, så jeg regner med at jeg må helt ned i kjellern til sommern, for å være i nærheten av sixpack…
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!