Skrevet av Emne: Brenn i helvete kinopublikum!!!!  (Lest 7174 ganger)

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #30 : 27. desember 2007, 18:39 »
Så du den tilfeldigvis i drammen eller? så den igår jeg også på samme tidspunkt, rå film da Cheesy
Spesielt scenen med FRED!


Nei så den i Asker. Ja drit fet film!:)

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #31 : 27. desember 2007, 18:40 »
Er det noen som går på kino i Asker? Jøssda
De sutrer jo så fælt om at ingen bruker den nye kinoen.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

janne

  • Gjest
Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #32 : 27. desember 2007, 21:54 »
Er jammen glad jeg bor på sørlandet. Hadde noen oppført seg slik i Arendal eller Grimstad så hadde de blitt hevet ut.....det har skjedd tidligere. Godt når man har kinovakter som faktisk TØRR å hive forstyrrende elementer ut av salen ja.

Har ikke sett filmen enda, men de jeg kjenner som har sett den sier den er utrolig bra. Gleder meg til å se den ja.

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #33 : 27. desember 2007, 22:03 »
Jeg så I Am Legend her om dagen.

Og jeg syntes ikke den filmen var sånn veldig bra. Det var en ganske tynn historie.
Jeg skvatt et par ganger. Og det er vel det eneste som jeg kommer på.
Konebanker og totalonanist

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #34 : 27. desember 2007, 22:08 »
Synes det var en kjempefilm, jeg.
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget connantheman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #35 : 27. desember 2007, 22:16 »
Bare så det er sagt, det var ikke noen god film i det hele tatt men meget underholdene og det er vel helst det som betyr noe uansett Wink Det som ødela mest egentlig og som hindret det i å bli top-notch underholdning (bra blir den uansett ikke) var overdreven bruk av misslykka CGI på på zombiene.

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #36 : 27. desember 2007, 22:18 »
7.5 på imdb er da fortsatt rimelig sterkt, men vi har jo alle forskjellige meninger om hva som danner en god film. Hadde ikke så veldig mye å utsette på CGI heller, jeg - men ser ikke dette som hoveddelen av filmen akkurat.

jeg synes at storyen er kjempeflott. Forestill dere å ha hele NYC for dere selv! Dessuten er Will Smith er veldig solid skuespiller.
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

sjef1

  • Gjest
Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #37 : 27. desember 2007, 22:25 »
Litt OT!

Er det blitt veldig strengt på kinoer om dagen angående aldersgrense?

Jeg måtte vise legitimasjon på en 18-års film her om dagen, noe jeg selvfølgelig hadde!

Det sto heller ikke noe om dette på hjemmesidene dems, og de sa "Du kan bli nødt til å vise legitimasjon, og dersom du ikke kommer inn, refunderes ikke penger" Etter jeg hadde betalt såklart.

Flott!

Utlogget connantheman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #38 : 27. desember 2007, 22:27 »
7.5 på imdb er da fortsatt rimelig sterkt, men vi har jo alle forskjellige meninger om hva som danner en god film. Hadde ikke så veldig mye å utsette på CGI heller, jeg - men ser ikke dette som hoveddelen av filmen akkurat.

jeg synes at storyen er kjempeflott. Forestill dere å ha hele NYC for dere selv! Dessuten er Will Smith er veldig solid skuespiller.

heh blir ikke en bra story allikevel, dessuten kommer scoren på imdb ganske sannsynlig til å gå nedover etterhvert men det er jo en publikumsvinner da. Storyen er tynn på det beste, hele konseptet er også veldig lite sammenhengende.

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #39 : 27. desember 2007, 22:28 »
Ja, hvorfor skal du få tilbake penger når du har prøvd å komme inne på en film du ikke er gammel nok for?
Konebanker og totalonanist

sjef1

  • Gjest
Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #40 : 27. desember 2007, 22:30 »
Ja, hvorfor skal du få tilbake penger når du har prøvd å komme inne på en film du ikke er gammel nok for?

Fordi det aldri har vært noe problem før ? Har alltid gått inn uten problemer?

Går alltid inn på steder med 18-års grense som de ikke avkrever alle for legitimasjon.. poenget var mer, at det ikke sto noe om det noe sted, eller at de sa noe før etter jeg hadde betalt ?

Var vist plutselig blitt så uhyre strengt sa dem, så derfor måtte de sjekke alle, akkurat som de egentlig ga faen..men at det hadde vært folk der tidligere på dagen og fortalt dem hvor viktig det var elns.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #41 : 27. desember 2007, 22:31 »
Er det noen som går på kino i Asker? Jøssda
De sutrer jo så fælt om at ingen bruker den nye kinoen.



hehe ja, men er til vanlig ikke så mange. Men 2juledag er jo den store kinodagen, og det var premiere. 


Er jammen glad jeg bor på sørlandet. Hadde noen oppført seg slik i Arendal eller Grimstad så hadde de blitt hevet ut.....det har skjedd tidligere. Godt når man har kinovakter som faktisk TØRR å hive forstyrrende elementer ut av salen ja.

Har ikke sett filmen enda, men de jeg kjenner som har sett den sier den er utrolig bra. Gleder meg til å se den ja.



Skulle ønske det var sånn her og... Undecided

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #42 : 27. desember 2007, 22:40 »
Fordi det aldri har vært noe problem før ? Har alltid gått inn uten problemer?

Går alltid inn på steder med 18-års grense som de ikke avkrever alle for legitimasjon.. poenget var mer, at det ikke sto noe om det noe sted, eller at de sa noe før etter jeg hadde betalt ?

Var vist plutselig blitt så uhyre strengt sa dem, så derfor måtte de sjekke alle, akkurat som de egentlig ga faen..men at det hadde vært folk der tidligere på dagen og fortalt dem hvor viktig det var elns.

Det er jo en grunn til at det er aldersgrenser
Smiley

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #43 : 27. desember 2007, 22:42 »
Fordi det aldri har vært noe problem før ? Har alltid gått inn uten problemer?

Går alltid inn på steder med 18-års grense som de ikke avkrever alle for legitimasjon.. poenget var mer, at det ikke sto noe om det noe sted, eller at de sa noe før etter jeg hadde betalt ?

Var vist plutselig blitt så uhyre strengt sa dem, så derfor måtte de sjekke alle, akkurat som de egentlig ga faen..men at det hadde vært folk der tidligere på dagen og fortalt dem hvor viktig det var elns.

Neste gang har de glemt hele greia med legitimasjon.

sjef1

  • Gjest
Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #44 : 27. desember 2007, 22:44 »
Det er jo en grunn til at det er aldersgrenser

Ja, men forstår du ikke poenget?

At det er råttent gjort at dem aldri har brydd seg før, og plutselig skal de avkreve legitimasjon fra alle, og i tillegg fortelle meg om det osv, men SÅKLART etter jeg har betalt?

Såvidt meg bekjent kan de vel ikke si at de ikke refunderer penger men bare kan gi meg en annen billett og 5 kroner tilbake? spandable var dem!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!