Skrevet av Emne: Brenn i helvete kinopublikum!!!!  (Lest 7180 ganger)

sjef1

  • Gjest
Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #45 : 27. desember 2007, 22:44 »
Neste gang har de glemt hele greia med legitimasjon.

Får håpe det, ellers får jeg stikke med mine eldre venner :p
Var såklart med 2 som er henholdvis like gamle og ett år yngre enn meg da uhellet inntraff, funka dårlig å lyve på aldern da : o

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #46 : 27. desember 2007, 23:03 »
Støter av og til på sånne idioter ja.
Var en gang noen fulle ungdommer som gikk FORAN lerrete og dret seg ut.
Folk begynte å kaste ting på de, så gikk de. Men tok ikke lang tid før de kom inn igjen..
Da holdt jeg på å bokstavelig talt kaste de ut, da tenker jeg jeg hadde fått applaus Smiley
Men det hadde jeg ikke baller til foran en hel sal Wink

janne

  • Gjest
Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #47 : 28. desember 2007, 21:14 »
Filmen fikk forresten terningkast 6 av filmbladet.....som nok er en av de få anmeldelsene jeg tar seriøst. Dagbladet og VG "sucks" (bare min personlige mening).

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #48 : 28. desember 2007, 21:22 »
Jepp så det sto en terningkast 6 av filmmagasinet. Spesielt Dagbladet har en forferdelig anmelder. Har aldri i mitt liv vært enig med den personen.

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #49 : 28. desember 2007, 21:28 »
Ja, men forstår du ikke poenget?

At det er råttent gjort at dem aldri har brydd seg før, og plutselig skal de avkreve legitimasjon fra alle, og i tillegg fortelle meg om det osv, men SÅKLART etter jeg har betalt?

Såvidt meg bekjent kan de vel ikke si at de ikke refunderer penger men bare kan gi meg en annen billett og 5 kroner tilbake? spandable var dem!

Syns også den var drøy. I stavanger ber de i det minste om legitimasjon før du skal betale billetten og ikke etterpå. Ikke vanskelig å forstå at du har blitt lurt, for det er ikke sååå komplisert å snu om på rutinen og be om leg før du betaler Wink

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #50 : 28. desember 2007, 22:47 »
bonaqua og muskelapen, word  Thumbsup

Utlogget connantheman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #51 : 28. desember 2007, 22:58 »
Filmen fikk forresten terningkast 6 av filmbladet.....som nok er en av de få anmeldelsene jeg tar seriøst. Dagbladet og VG "sucks" (bare min personlige mening).

Haha alle vet at terninkastene fra filmbladet er useriøst hokkus pokkus som blir betalt for av den aktuelle filmen. Tenk på hvor mange filmer som er uendelig mye bedre enn denne filmen!!!

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #52 : 28. desember 2007, 23:04 »
Kan jeg dele en erfaring? Jeg gjør det likevel  Grin

Var på kino med lillebror (Razor) for å se en av Ringenes Herre- filmene i KP1, altså den største salen i Bergen sentrum.

Under reklamen er det en luring som leker seg med en laserpeker, og lager røde prikker og artige røde mønstre på lerretet. Det var morsomt i ett sekund, og så ble det bare teit, men jeg brydde meg ikke nevneverdig. Jeg mener, man kan ikke ødelegge reklame med å peke røde prikker på den...

Ca ett minutt inn i filmen tar luringen fram igjen laserpekeren sin, og peker morsomme mønstre i ansiktene på personene i filmen. Dette irriterte meg kraftig, men jeg håpet at han skulle innse idiotien i det han drev med, men dengang ei.

Etter ca ett minutt av dette sprakk det helt for meg, og jeg reiste meg opp midt i salen og skrek av mine lungers fulle kraft:

"Kan du med den satans laserpennen se til Helvete å bli voksen før du får juling!!"

Pekingen tok slutt....

 >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget connantheman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #53 : 28. desember 2007, 23:12 »
Kan jeg dele en erfaring? Jeg gjør det likevel  Grin

Var på kino med lillebror (Razor) for å se en av Ringenes Herre- filmene i KP1, altså den største salen i Bergen sentrum.

Under reklamen er det en luring som leker seg med en laserpeker, og lager røde prikker og artige røde mønstre på lerretet. Det var morsomt i ett sekund, og så ble det bare teit, men jeg brydde meg ikke nevneverdig. Jeg mener, man kan ikke ødelegge reklame med å peke røde prikker på den...

Ca ett minutt inn i filmen tar luringen fram igjen laserpekeren sin, og peker morsomme mønstre i ansiktene på personene i filmen. Dette irriterte meg kraftig, men jeg håpet at han skulle innse idiotien i det han drev med, men dengang ei.

Etter ca ett minutt av dette sprakk det helt for meg, og jeg reiste meg opp midt i salen og skrek av mine lungers fulle kraft:

"Kan du med den satans laserpennen se til Helvete å bli voksen før du får juling!!"

Pekingen tok slutt....

 >Cheesy

Så det var du som reiste deg opp? Bra jeg ga meg med laserpekingen da! Grin

sjef1

  • Gjest
Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #54 : 29. desember 2007, 00:17 »
Kan jeg dele en erfaring? Jeg gjør det likevel  Grin

Var på kino med lillebror (Razor) for å se en av Ringenes Herre- filmene i KP1, altså den største salen i Bergen sentrum.

Under reklamen er det en luring som leker seg med en laserpeker, og lager røde prikker og artige røde mønstre på lerretet. Det var morsomt i ett sekund, og så ble det bare teit, men jeg brydde meg ikke nevneverdig. Jeg mener, man kan ikke ødelegge reklame med å peke røde prikker på den...

Ca ett minutt inn i filmen tar luringen fram igjen laserpekeren sin, og peker morsomme mønstre i ansiktene på personene i filmen. Dette irriterte meg kraftig, men jeg håpet at han skulle innse idiotien i det han drev med, men dengang ei.

Etter ca ett minutt av dette sprakk det helt for meg, og jeg reiste meg opp midt i salen og skrek av mine lungers fulle kraft:

"Kan du med den satans laserpennen se til Helvete å bli voksen før du får juling!!"

Pekingen tok slutt....

 >Cheesy

HAHA, jeg ler : )

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #55 : 29. desember 2007, 02:05 »
Kan jeg dele en erfaring? Jeg gjør det likevel  Grin

Var på kino med lillebror (Razor) for å se en av Ringenes Herre- filmene i KP1, altså den største salen i Bergen sentrum.

Under reklamen er det en luring som leker seg med en laserpeker, og lager røde prikker og artige røde mønstre på lerretet. Det var morsomt i ett sekund, og så ble det bare teit, men jeg brydde meg ikke nevneverdig. Jeg mener, man kan ikke ødelegge reklame med å peke røde prikker på den...

Ca ett minutt inn i filmen tar luringen fram igjen laserpekeren sin, og peker morsomme mønstre i ansiktene på personene i filmen. Dette irriterte meg kraftig, men jeg håpet at han skulle innse idiotien i det han drev med, men dengang ei.

Etter ca ett minutt av dette sprakk det helt for meg, og jeg reiste meg opp midt i salen og skrek av mine lungers fulle kraft:

"Kan du med den satans laserpennen se til Helvete å bli voksen før du får juling!!"

Pekingen tok slutt....

 >Cheesy


Haha konge!! Du skulle hvert utleid til kinoer landet rundt!

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #56 : 29. desember 2007, 14:56 »
Var rå den filmen, så den i går Smiley   og ingen som var plagsomme, og slutten var overraskende, hadde ikke trodd det skjedde på den måten, men det var en god slutt Cheesy   
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

janne

  • Gjest
Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #57 : 30. desember 2007, 01:21 »
Haha alle vet at terninkastene fra filmbladet er useriøst hokkus pokkus som blir betalt for av den aktuelle filmen. Tenk på hvor mange filmer som er uendelig mye bedre enn denne filmen!!!

Pleier som regel å være enige med filmbladet jeg da.....ikke alltid selvsagt, men oftere enn med VG og Dagbladet Wink

Utlogget luke_chadwick

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Brenn i helvete kinopublikum!!!!
« #58 : 15. juli 2008, 20:02 »


Ta og se den en gang til, siden du ikke fikk med deg noe første gang. Og hvis du fortsatt har samme kommentar så ser jeg på deg som en av de undermenneskene som satt i salen i dag oppførte seg som idioter og som ikke forsto 1 min av filmen gang.

2 ting. Jeg kan ikke ta og se på en film samtidig. Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at dvden ikke er der den skal være, nemlig i dvd-spilleren.

For det andre er jeg så arisk så jeg kan bli.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!