Skrevet av Emne: Rakettforbud  (Lest 9830 ganger)

janne

  • Gjest
Sv: Rakettforbud
« #75 : 01. januar 2008, 19:55 »

Forsåvidt ganske interessant at blandt 21 skadde var 20 menn.

Lite overraskende mtp at en stor overvekt av dem som skyter opp raketter er menn.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Rakettforbud
« #76 : 01. januar 2008, 20:57 »
Det første som slår meg er at det som skjedde ungen var veldig trist.
Forsåvidt ganske interessant at blandt 21 skadde var 20 menn.
Det første som slo meg var hvor få som faktisk hadde blitt skadet av pinneraketter...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Rakettforbud
« #77 : 01. januar 2008, 20:59 »
Det første som slo meg var hvor få som faktisk hadde blitt skadet av pinneraketter...

Det første som slo meg var at personskader ikke er den største eller eneste grunnen til at pinnerakettene skal forbys ...

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Rakettforbud
« #78 : 01. januar 2008, 21:02 »
Kan vi ikke få en trade off? Vi gir vår store far staten rakettforbud, så kan vi få bort det idiotiske i at du ikke skal kunne kjøpe øl etter en viss klokketid i nærbutikken (selv om du godt kan kjøpe øl på puben ved siden av) DET er idioti det.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Rakettforbud
« #79 : 01. januar 2008, 23:12 »
Det første som slo meg var at personskader ikke er den største eller eneste grunnen til at pinnerakettene skal forbys ...
Riktig nok..

Kan vi ikke få en trade off? Vi gir vår store far staten rakettforbud, så kan vi få bort det idiotiske i at du ikke skal kunne kjøpe øl etter en viss klokketid i nærbutikken (selv om du godt kan kjøpe øl på puben ved siden av) DET er idioti det.
Signerer den. Kanskje til noens overraskelse.. Har bare ikke noen tro på at det blir mer drikking om man selger alkohol så lenge butikken er åpen. Tror derimot at folk heller bytter ut lugubre hjemmelaga greier med kjøpevarer som er litt mer å stole på, noe som ikke er annet enn positivt.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!