Skrevet av Emne: The Changing Of Times. Trener litt oh mark  (Lest 118407 ganger)

Utlogget Vikike

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 981
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 981

  • It`s Hard To Beat A Person Who Never Gives Up
Er så flink til og føre logg at det ligner ingenting om dagen. Kommer helt sikkert til og fortsette sånn også, men kan jo skrive litt når jeg først er innlogget.

Har fått god hjelp med skuldra av naprapat og har endelig begynt og trene litt tyngre i brystpress med handtler. Har faktisk blitt en liten pers med 8 reps på 50+50kg uten hjelp.
Hadde en 12er i dag med litt hjelp, så styrken kommer sakte sigende tilbake i brystet/skuldre.
Trener knebøy tre dager i uka fast nå, og kjører et program jeg fikk av Einar Gilberg. Trener nå igrunn veldig lett, men trener teknikk hele tiden. Hadde min beste tekniske knebøyøkt i dag sammen med Jon Smiley
Kropsvekta ligger på 107kg om dagen og formen er stigende i takt med vekta.

Målte å biceps i dag for første gang på et par år, dog etter brystøkta. Venstre målte 47cm mens høyre målte 47,5cm så perser stadig Tongue
Trener 4-5 ganger i uka og trives med det, trener igrunn bare for og bli større og sterkere. Benkpress bryr jeg meg ikke noe om lenger. Trener heller ikke makløft..
Ellers er livet herlig etter ett år på skole og endelig lærlig som industrimekaniker. Har å akkurat feiret 2 års dag sammen med jenta mi (Vikike her på forumet). Så livet ser lyst ut om dagen.


livet er hærlig! Grin  I Love You
4.plass NM 2013
5.plass Stavanger Open 2013

1.plass Benkpresskonkuranse her på Treningsforum i 2012.  50 reps med halv kv=27,5kg

1. plass  på styrkekonkuranse på Basic Gym i 2010.
Syklet 2,6 km i 3 min
+ klarte 37 reps med havparten med vekta mi : 27,5 kg

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 511

Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget J Skåren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 752
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 752

Hyggelig å lese! Smiley (utenom at du ikke bryr deg om benkpress lenger) Wink
Brumunddal AK



Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 288
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 288

Wink

Legger ved et par bilder av dagsformen, og et par bilder av Terje på snart 70 år jeg har trent med siste halvåret:)

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 288
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 288


Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 288
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 288

Sv: The Changing Of Times.
« #1085 : 29. januar 2014, 13:23 »
Markløft oh grep uten belte

12x150kg
5x170kg

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?