avstemning
Spørsmål: Skal Espen Bøs Aune fortsette å loggføre trening osv på forumet?  (Avstemning er avsluttet: 18. februar 2008, 12:33)
Ja - 32 (25%)
Nei - 2 (1.6%)
Vet ikke - 2 (1.6%)
Ja for Faen!!! - 87 (68%)
Nei ha han ut av forumet!! - 5 (3.9%)
Stemmer totalt: 126

Skrevet av Emne: Espen Bøs Aune mot???  (Lest 1612022 ganger)

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9000 : 22. juni 2012, 15:24 »
Så deg på sykehuset ja, håper ikke det hemmer treningen eller familielivet for mye! Morsomt å se forandringen fra NSM til nå, blir utrolig spennende å se hva slags form Rusten klarer å piske deg i til høsten!  Grin

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9001 : 24. juni 2012, 11:35 »
Synes det er tøft at du gjør dette! Men går du ikke litt for fort ned i vekt?

Alle roper "varsko" om det.. Alle uten trener'n min.... Og jeg kan ikke gjøre annet enn å stole på han Smiley

Grin  Nice Espen... Ser ut som du jobber bra!  Dæven du slamdunker wiking white farven! Sturla er jo supertan.... Satser du på å smøre deg inn i noe voldsomt scene-krem når du stiller?  Er vel greit med littegranne tan om du skal stille?  Selv om det er ganske homofilt å ta homsegrill   bodybuilder

Work in progress Smiley

du er jo snaart lettere enn meg jo? fyttigrisen... Smiley

JA, og det skal jeg bli også Smiley hehe

Så deg på sykehuset ja, håper ikke det hemmer treningen eller familielivet for mye! Morsomt å se forandringen fra NSM til nå, blir utrolig spennende å se hva slags form Rusten klarer å piske deg i til høsten!  Grin

Litt mere stress har det seff vært. Men gått bra med oss alle Smiley

Rusten MÅ klare å veilede meg til en så bra form som jeg kan bli! Smiley Og det klarer han nokk.. Jeg gjør jobben, men er en god soldat Wink hehe..

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9002 : 24. juni 2012, 11:38 »
Første seriøse poserings trening.. Fannt ut at dette IKKE var MEG :Smiley Men det må gjøres og trenes mye på for min del...

Øvelse gjør mester! Smiley


Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9003 : 24. juni 2012, 13:59 »
Du begynner å likne en bygger! Hva med å gjøre som Coleman og kjøre tung bøy og mark rett etter konken. Se hvor mye du er god for da Smiley
Parallellt med utviklingen din her hadde det vært moro å fulgt Solvang også. Kanskje han satser på å overraske Smiley

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9004 : 24. juni 2012, 18:13 »
blitt brunere!:P
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9005 : 24. juni 2012, 23:03 »
Du begynner å likne en bygger! Hva med å gjøre som Coleman og kjøre tung bøy og mark rett etter konken. Se hvor mye du er god for da Smiley
Parallellt med utviklingen din her hadde det vært moro å fulgt Solvang også. Kanskje han satser på å overraske Smiley

Det er nokk i mine planer det Smiley

BAS er nokk en 10kg tyngre enn meg, sist jeg snakket med han hvertfall.. Tar det litt roligere han.. Kanskje for rolig...

blitt brunere!:P

Ja, er heldig å har hatt noen finværs dager nå i tr.heim Smiley

Utlogget iknutis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9006 : 25. juni 2012, 09:30 »
Er jo normalt å gå så fort ned i vekt når man er litt "oppblåst" fra før. Smiley
Høy intensitet på trening og rett kosthold så raser man fort ned noen kilo, masse vann som skal ut og.

Syns du ser bra ut Espen, du skal få se at du blir bitt av denne basillen nå istedet. Cheesy

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9007 : 25. juni 2012, 10:33 »
Er jo normalt å gå så fort ned i vekt når man er litt "oppblåst" fra før. Smiley
Høy intensitet på trening og rett kosthold så raser man fort ned noen kilo, masse vann som skal ut og.

Syns du ser bra ut Espen, du skal få se at du blir bitt av denne basillen nå istedet. Cheesy

Ja, det er nokk normalt.. Denne uka har jeg ikke gått ned noe.. Samme vekt som forrige mandag ca. Så ser ut til å ha stabilisert seg nå da kanskje Smiley

Denne basillen? Næ, tror ikke det assa. Kjenner kroppen/hode higer etter å løfte tunge vekter nå som jeg trener lettere Smiley

Utlogget iknutis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9008 : 25. juni 2012, 12:07 »
Gjenstår å se, gjenstår å se. Smiley

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9009 : 25. juni 2012, 12:21 »
Hvordan føler du at styrken din har blitt påvirket nå under vektnedgangen og i hvor stor grad?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9010 : 25. juni 2012, 12:52 »
Hvordan føler du at styrken din har blitt påvirket nå under vektnedgangen og i hvor stor grad?

Jeg er nokk klart svakere... Men hvor mye det vet jeg ikke. For jeg trener liksom rolig, kontakt med muskel osv nå. Det er ingen rykking og napping.... Er liksom ikke bare å ta tak i stanga å få den opp på ett vis liksom... Men jeg skal teste power etter jeg er ferdig med dette. For å se Smiley Og alle roper om at jeg må gjøre en "gjeste" opptreden i Show Lift.. Hehe.. Så vi får se va det blir til Wink

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9011 : 25. juni 2012, 13:26 »
Og alle roper om at jeg må gjøre en "gjeste" opptreden i Show Lift.. Hehe.. Så vi får se va det blir til Wink

Hadde vært sprøtt Cheesy

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9012 : 25. juni 2012, 13:40 »
Hadde vært sprøtt Cheesy

Det sprøeste er om jeg hadde klart å vinne Smiley Da tror jeg at jeg blir den eneste på laaaang tid som evt har begge tittler Smiley hehe...

Men får se.. Matlysten på godis er høy nå, så tipper når dette er over så FYKER jeg langt over 105kg Wink hehehe....

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9013 : 25. juni 2012, 14:16 »
Jeg er nokk klart svakere... Men hvor mye det vet jeg ikke. For jeg trener liksom rolig, kontakt med muskel osv nå. Det er ingen rykking og napping.... Er liksom ikke bare å ta tak i stanga å få den opp på ett vis liksom... Men jeg skal teste power etter jeg er ferdig med dette. For å se Smiley Og alle roper om at jeg må gjøre en "gjeste" opptreden i Show Lift.. Hehe.. Så vi får se va det blir til Wink
Okei.. Ja du må vel forvente en solid nedgang, men det er jo veldig interessant å se i hvor stor grad man går ned. Er styrken din ålreit på 105 kilo i feks oktober så har du jo virkelig en stor mulighet til å benytte deg av det langvarige kalorioverskuddet du kan ha frem mot et eventuelt NSM. Det å tilvenne kroppen et lavt kaloriinntak for å så gå en periode i overskudd har jeg selv erfart at er veldig effektivt.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open 29.sept
« #9014 : 25. juni 2012, 14:19 »
Okei.. Ja du må vel forvente en solid nedgang, men det er jo veldig interessant å se i hvor stor grad man går ned. Er styrken din ålreit på 105 kilo i feks oktober så har du jo virkelig en stor mulighet til å benytte deg av det langvarige kalorioverskuddet du kan ha frem mot et eventuelt NSM. Det å tilvenne kroppen et lavt kaloriinntak for å så gå en periode i overskudd har jeg selv erfart at er veldig effektivt.

Jeg vet Smiley Det er også noe jeg har tenkt igjennom da jeg gikk med på dette Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!