avstemning
Spørsmål: Skal Espen Bøs Aune fortsette å loggføre trening osv på forumet?  (Avstemning er avsluttet: 18. februar 2008, 12:33)
Ja - 32 (25%)
Nei - 2 (1.6%)
Vet ikke - 2 (1.6%)
Ja for Faen!!! - 87 (68%)
Nei ha han ut av forumet!! - 5 (3.9%)
Stemmer totalt: 126

Skrevet av Emne: Espen Bøs Aune mot???  (Lest 1612805 ganger)

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open bilder s.607
« #9105 : 15. august 2012, 09:23 »
Til tross for at det er surt å gå ned så mye i vekt, så må det være litt godt å være lettere i kroppen og eller? Smiley Hva tenker du å gjøre etter konkurransen ?

Det var godt ned til 120-115kg.. Etter det har det vært litt slit.. Og nå de siste to uker har det vært ett FETTE slit...

Sliten nå... Dårlig tid... Motivasjon dårlig... Generellt deppa tror jeg... Hahahaha... Så "kjerring" jeg høres ut som..haha...

Men seriøst slik som jeg har det akkurat nå er det værste jeg har hadd det i min trenings karriære. Leiter etter motivasjonen for å trene meg svakere og svakere, mer og mer sliten liksom... Det veier liksom ikke opp for at det kommer fram en blodåre vær uke liksom, at mage rutene kommer mere og mere fram.
Hadde jeg ikke vært den personen som gjør hva jeg sier at jeg skal gjøre, så hadde jeg lakt inn årene nå. Men det gjør jeg altså IKKE. Jeg har sakt jeg skal få det til, og da skal jeg F meg få det til også.

Så istedefor å legge inn årene, øker jeg kardio, kuttet mat og gunner på som faen for å klare dette!!

Selv om det er FETTE slitsomt og umotiverende... Inn i bobla..Og kommer ikke ut før etter første helga i okt...

Må flire av meg selv..Hahaha... Helt mongo i hode.. Amme tåka... Ikke sikkert du/dere skjønner hva jeg mener.. Men akkurat nå er dette den beste måten jeg får til å forklare hvordan jeg har det akkurat nå hvertfall Smiley hehe


Kan nesten ikke vente til etter konk!! Da skal det spises og trykket i kroppen skal tilbake!!! Kommer til å bli orgasmisk!!

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open bilder s.607
« #9106 : 15. august 2012, 09:37 »
Drit i styrken seks uker til, og kjør på med kardio og diett! Du har virkelig imponert med vektnedgangen sålangt, så kjør på de siste ukene også!  2thumbsup
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open bilder s.607
« #9107 : 15. august 2012, 09:41 »
Drit i styrken seks uker til, og kjør på med kardio og diett! Du har virkelig imponert med vektnedgangen sålangt, så kjør på de siste ukene også!  2thumbsup

Jo takk Smiley Skal det....

Og gå ned 30-40kg er ikke så lett fannt jeg ut.. Kan hvertfall ikke sitte i sofaen å bli tynn Wink hehe

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open bilder s.607
« #9108 : 15. august 2012, 11:33 »
Det var godt ned til 120-115kg.. Etter det har det vært litt slit.. Og nå de siste to uker har det vært ett FETTE slit...

Sliten nå... Dårlig tid... Motivasjon dårlig... Generellt deppa tror jeg... Hahahaha... Så "kjerring" jeg høres ut som..haha...

Men seriøst slik som jeg har det akkurat nå er det værste jeg har hadd det i min trenings karriære. Leiter etter motivasjonen for å trene meg svakere og svakere, mer og mer sliten liksom... Det veier liksom ikke opp for at det kommer fram en blodåre vær uke liksom, at mage rutene kommer mere og mere fram.
Hadde jeg ikke vært den personen som gjør hva jeg sier at jeg skal gjøre, så hadde jeg lakt inn årene nå. Men det gjør jeg altså IKKE. Jeg har sakt jeg skal få det til, og da skal jeg F meg få det til også.

Så istedefor å legge inn årene, øker jeg kardio, kuttet mat og gunner på som faen for å klare dette!!

Selv om det er FETTE slitsomt og umotiverende... Inn i bobla..Og kommer ikke ut før etter første helga i okt...

Må flire av meg selv..Hahaha... Helt mongo i hode.. Amme tåka... Ikke sikkert du/dere skjønner hva jeg mener.. Men akkurat nå er dette den beste måten jeg får til å forklare hvordan jeg har det akkurat nå hvertfall Smiley hehe


Kan nesten ikke vente til etter konk!! Da skal det spises og trykket i kroppen skal tilbake!!! Kommer til å bli orgasmisk!!
DETTE var et SKIKKELIG diett-innlegg etter min smak Smiley Du kommer sette pris på mat på en annen måte etter det her, og skjønner følelsen veldig godt.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open bilder s.607
« #9109 : 15. august 2012, 11:40 »
Jeg må innrømme at det hadde vært artig med en NSM-vinner som prøver en ny retning og som faktisk gjennomfører i stedet for å gi seg når det blir vanskelig  Thumbsup
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open bilder s.607
« #9110 : 15. august 2012, 12:01 »
Jeg må innrømme at det hadde vært artig med en NSM-vinner som prøver en ny retning og som faktisk gjennomfører i stedet for å gi seg når det blir vanskelig  Thumbsup

I min omgangkrets er jeg vel gjennt som at jeg er den fyren som gjør som han sier. Når jeg sier noe, og går inn for noe. Så kan man stole på at det blir gjort. Uansett hva det måtte være..

Så gir meg aldri... Det må være evt Paul som sier: "Espen, du er for dårlig form, du kan ikke stille". Som gjør til at jeg ikke står på scenen 29.sept i tr.heim!

DETTE var et SKIKKELIG diett-innlegg etter min smak Smiley Du kommer sette pris på mat på en annen måte etter det her, og skjønner følelsen veldig godt.

Jeg har og kommer for alltid til å ha ett annet forhold til mat enn jeg hadde før dette. Det er 100% sikkert! Smiley

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open bilder s.607
« #9111 : 15. august 2012, 12:04 »
Stå på!

 2thumbsup
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open bilder s.607
« #9113 : 16. august 2012, 09:55 »
Gjør min tilkommende kone gla og stem på Ella Eline Aune som Lano ungen 2012 Grin

Siste dag med stemming folkens!!!!!


http://lano.no/lanounge/ella-eline-aune

Utlogget Bro

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 519
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 519

  • No Gain -> No Brain
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open bilder s.607
« #9114 : 16. august 2012, 12:12 »
Stemt Wink
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=120505.new

Bilder side 1, 5, 7 og 9.

Benk: 135 x 5

Knebøy: 150 X 5

Mark: 180 X 10

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open bilder s.607
« #9115 : 17. august 2012, 10:18 »
Blitt "litt" forandring de siste ukene Smiley hehe

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open bilder s.607
« #9116 : 17. august 2012, 16:40 »
Første jeg tenkte når jeg så siste bildet var Slalom, veit ikke hvorfor? Ser ut som en ukjent bror av Lasse kjus i ansiktet:P

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open bilder s.607
« #9117 : 17. august 2012, 23:16 »
Hadde en konge økt med BAS og Ole Martin i dag... Her er ett bilde av meg og BAS. Kommer flere over helgen Smiley

BAS veide inn 117kg og jeg 108kg.. Kveldsvekt med klær Smiley Ole Martin?? hehe... 147kg!!!

PS: I morgen, Lørdag, er jeg en gift mann :Smiley Hoho

Copy right Ifrom.no


Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open bilder s.609
« #9118 : 17. august 2012, 23:41 »
Gratulerer  Smiley

Utlogget Lise.Gangstad

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 64

Sv: Espen Bøs Aune mot Norway Open bilder s.609
« #9119 : 18. august 2012, 10:29 »
Gratulerer med den store dagen

Spennende og følge deg på veien mot Norway Open i bygging....men vi håper og se deg som strongman igjen!!!
Det må da vel finnes noen "strong-women" i Trondheim du kan rekruttere? Vi trenger flere!!!!

Hilsen Lise & Marius


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!