avstemning
Spørsmål: Skal Espen Bøs Aune fortsette å loggføre trening osv på forumet?  (Avstemning er avsluttet: 18. februar 2008, 12:33)
Ja - 32 (25%)
Nei - 2 (1.6%)
Vet ikke - 2 (1.6%)
Ja for Faen!!! - 87 (68%)
Nei ha han ut av forumet!! - 5 (3.9%)
Stemmer totalt: 126

Skrevet av Emne: Espen Bøs Aune mot???  (Lest 1612812 ganger)

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9285 : 08. oktober 2012, 13:27 »
Må teste styrken din nå! Cheesy Hvordan hadde du gjort det i NSM -105 ?

Ja, skal kjøre MAX i dag nå i alle 3 store. Så jeg er sikker på å rive av meg noen muskler Smiley Min musklatur er nå 100% klar for max løfting nå Smiley Så det skal jeg gjøre ja, det gjør jeg smart i.. Hehehe...

I NSM -105 så hadde jeg gjort det dårlig nå, og det mest fordi jeg er sliten og ikke motivert i det hele tatt for å gjøre den konken nå. Hadde vært gøy, for all del. Men jeg er sliten nå. Og jeg og familien trenger å komme litt tilbake til hverdagen Smiley Kose oss litt alle mann/damer Smiley

Utlogget fixi

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 60
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 60

Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9286 : 08. oktober 2012, 17:23 »
Neste mål er å vinne -100 ? Wink hadde jo vært "bøst" å vært norges sterkeste mann å norges mester i bygging. Hvem setter opp dieten for deg nå ? fagerli?
Knebøy 140x3.
Markløft 160 ++   18år, vekt 88kg ned til 85.
Benk 110/100 5x3
MP 65 5x5

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9287 : 08. oktober 2012, 23:42 »
Neste mål er å vinne -100 ? Wink hadde jo vært "bøst" å vært norges sterkeste mann å norges mester i bygging. Hvem setter opp dieten for deg nå ? fagerli?

Hehe... Vinne -100kg klassen tror jeg blir tøfft ja gitt Smiley Akkurat det jeg spiser nå er det Thomas Gjelde på Kaliber gym som har satt opp til meg. Det er en helt enkel vedlikeholds diet.

Men Børge er ikke ute av bilde nei.. Jeg må bare få dette på avstand litt nå. Bare trene å kose meg med trykket i kroppen igjen Smiley Så blir alt tidsnokk avgjort.. Hva, hvem, hvor osv osv...

Utlogget widarrr

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 378
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 378

  • WSM-2012
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9288 : 09. oktober 2012, 00:04 »
ja bilder fra økta og kg pr løft Smiley kom  igjen:D
Hordalands sterkeste man nr 2 2009
Nm -105kg klasse nr 9 2009
Nm -105kg klasse nr 2:) 2010
Morsø sterkeste mann nr 1 JAA 2010
hordalands sterkeste mann nr4 2010
Strongmann på vektertorget åpen klasse nr 1 :D2011
Norges mester i hantel press 2011 95kg
Norges sterkeste mann 2011 7 plass Cheesy
2 plass hordalands 2011
3 plass showlift 2011
2plass fitnessmessen2012
3plass kvallik NSM 2012
9plass NSM 2012
8plass nordens sterkeste
VERDENS STERKESTE MANN -105 2012

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9289 : 09. oktober 2012, 09:11 »
ja bilder fra økta og kg pr løft Smiley kom  igjen:D

Måtte trene litt seint i går.. Så ble ikke noe bilder Sad Meeen trykk som en strongman igjen da Smiley Og det var digg!!!! Styrken var da veldig laber fortsatt.. Men tok det piano også da første økta. 5x130kg i benk strikt og pent var det høyeste jeg var på. Kjørte bryst og biceps økt i går.

I morgen er det bein økt... Skal få tatt bilde av beina da.. Spent på bøyformen, det er jo en øvelse jeg er sterk i fra før. men vi får no se, kroppen har vært ganske laangt nede en stund nå. Og vil ikke ta i for mye denne uka, redd for å skade meg.

Regner med power begynner å komme seg ok fra neste uke av jeg.. Må bare få meg en uke med mere mat nå Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9290 : 09. oktober 2012, 21:05 »
Måtte trene litt seint i går.. Så ble ikke noe bilder Sad Meeen trykk som en strongman igjen da Smiley Og det var digg!!!! Styrken var da veldig laber fortsatt.. Men tok det piano også da første økta. 5x130kg i benk strikt og pent var det høyeste jeg var på. Kjørte bryst og biceps økt i går.

I morgen er det bein økt... Skal få tatt bilde av beina da.. Spent på bøyformen, det er jo en øvelse jeg er sterk i fra før. men vi får no se, kroppen har vært ganske laangt nede en stund nå. Og vil ikke ta i for mye denne uka, redd for å skade meg.

Regner med power begynner å komme seg ok fra neste uke av jeg.. Må bare få meg en uke med mere mat nå Smiley

Både muskler og styrke en eventuelt har mista på dietten kommer dyngende på igjen lynraskt når matinntaket blir mer levelig - det er ei herlig tid! Smiley

Det ryktes at du har kjørt mye høyreppstrening under deffen også, om det er tilfelle....så misunner jeg deg nesten ukene framover hehe Smiley

Stup i det! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9291 : 09. oktober 2012, 22:24 »
Synes det er utrolig tøft av deg å gjøre som du har gjort; bare hoppe rett ut i noe annet og gjennomføre det 100%! Spesielt med tanke på stort styrke/vekttap og at du i perioder kanskje har tvilt og følt deg tynnfeit bare? Uansett, du så rå ut på scenen! Impressive! Smiley

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9292 : 09. oktober 2012, 22:53 »
Synes det er utrolig tøft av deg å gjøre som du har gjort; bare hoppe rett ut i noe annet og gjennomføre det 100%! Spesielt med tanke på stort styrke/vekttap og at du i perioder kanskje har tvilt og følt deg tynnfeit bare? Uansett, du så rå ut på scenen! Impressive! Smiley

Takk, takk Smiley

Både muskler og styrke en eventuelt har mista på dietten kommer dyngende på igjen lynraskt når matinntaket blir mer levelig - det er ei herlig tid! Smiley

Det ryktes at du har kjørt mye høyreppstrening under deffen også, om det er tilfelle....så misunner jeg deg nesten ukene framover hehe Smiley

Stup i det! Smiley

Etter det jeg kjennte på økta i går, så gleder jeg meg til ukene framover skal jeg si deg Smiley Hehe... Hørt alle har snakket om hva som skjer etter en diet, så gleder meg til å oppleve det. Tipper det gir meg "litt" ekstra motivasjon Wink hehe


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9293 : 10. oktober 2012, 08:11 »

Etter det jeg kjennte på økta i går, så gleder jeg meg til ukene framover skal jeg si deg Smiley Hehe... Hørt alle har snakket om hva som skjer etter en diet, så gleder meg til å oppleve det. Tipper det gir meg "litt" ekstra motivasjon Wink hehe


Smiley Ja, det er utrolig motiverende med det vanvittige trykket som kommer i de første ukene etter deffen - avhengighetskapende saker Wink

Den største utfordringa er egentlig å holde litt igjen sånn at trykket ikke blir hemmende for treninga...på det verste får en sprengpump i hele overkroppen etter et par sett hantelcurl lissom :-D


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9294 : 12. oktober 2012, 00:13 »
Hva med å bli med i treningsforums max rep på kroppsvekt i smalbenk-konkurranse? Det skader du deg ikke på? Smiley

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9295 : 12. oktober 2012, 00:15 »
nå er det jo snart vinter i trondheim, hva med litt skihopp på tape som du kan poste her? Cheesy hehe

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9296 : 12. oktober 2012, 09:53 »
Hva med å bli med i treningsforums max rep på kroppsvekt i smalbenk-konkurranse? Det skader du deg ikke på? Smiley

Har vært i vurderinga.... Men vi får se Smiley

nå er det jo snart vinter i trondheim, hva med litt skihopp på tape som du kan poste her? Cheesy hehe

Haha.. DET er noe jeg ikke tørr lengre tror jeg. Da skal det hvertfall være noe stort om å gjøre. Som penger, veddemål ol.

Skihopping er jo livsfarlig Smiley haha.. At jeg drev med det og har hoppet 125m i Granåsen er jo bare helt bak mål... Men skal siees at den værste bakken jeg har hoppet, som jeg var mest redd for, var den gammle Kollen.. Brrrrr.... Hoppet renn der en helg, og aldri mere.. Brrr... Den syntes jeg var skummel Smiley

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9297 : 12. oktober 2012, 21:43 »
jeg er med på smalbenk konk, kom igjen da, hadde vert kult, snakka med daniel dreier i dag, han er også med Smiley
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9298 : 16. oktober 2012, 22:32 »
Litt dårlig bilde Undecided

112kg nå og kommer sikkert til å gå opp litt til, selv om jeg spiser rein mat og følger vedlikeholds diet. Men ting stabiliserer seg nokk etter vært.
Tanken var ikke å gå så mye høyere enn 115kg.... Går vel litt over, for så å gå ned dit igjen. Håper jeg, er målet hvertfall Wink

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: Espen Bøs Aune mot???
« #9299 : 16. oktober 2012, 22:44 »
Hadd æ bærre verri så grov på 112kg Grin

rå form!
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!