avstemning
Spørsmål: Skal Espen Bøs Aune fortsette å loggføre trening osv på forumet?  (Avstemning er avsluttet: 18. februar 2008, 12:33)
Ja - 32 (25%)
Nei - 2 (1.6%)
Vet ikke - 2 (1.6%)
Ja for Faen!!! - 87 (68%)
Nei ha han ut av forumet!! - 5 (3.9%)
Stemmer totalt: 126

Skrevet av Emne: Espen Bøs Aune mot???  (Lest 1610426 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #75 : 07. januar 2008, 10:34 »
Mye artige øvelser på deg her, herr Aune!  biggrin Er helt enig i at Zercherbøy er smertefullt, men at den er effektiv finnes det ikke mye tvil om. Planken er sikkert ikke dum å ha når man kommer opp på tyngre vekter.  Smile

Jeg tror ikke du gjør dumt i å velge noe annet enn den tyske sadisten sitt program nå. Hans program er ypperlig når man er styrkeløfter, men du som skal bli Norges Sterkeste trenger noe annet. Gleder meg enormt til å se hva du presterer i år!  biggrin
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #76 : 07. januar 2008, 10:36 »
Planke er juks på zercher. Smerte er godt.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #77 : 07. januar 2008, 10:38 »
Mye artige øvelser på deg her, herr Aune!  biggrin Er helt enig i at Zercherbøy er smertefullt, men at den er effektiv finnes det ikke mye tvil om. Planken er sikkert ikke dum å ha når man kommer opp på tyngre vekter.  Smile

Jeg tror ikke du gjør dumt i å velge noe annet enn den tyske sadisten sitt program nå. Hans program er ypperlig når man er styrkeløfter, men du som skal bli Norges Sterkeste trenger noe annet. Gleder meg enormt til å se hva du presterer i år!  biggrin

Time vil sjå Smiley

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #78 : 07. januar 2008, 10:40 »
Heia Espen:)
Endelig fant jeg loggen din..hehe Smiley synes det ser bra ut :)Har stor tro på deg i år Espen ! Smiley
Snart ferdig med særoppgava om deg er jeg også mangler to kapittel Smiley
Stå på ! Wink
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #79 : 07. januar 2008, 10:40 »
Planke er juks på zercher. Smerte er godt.

Mmmmmm...jaaaaaaaa...Smerte er så godt..mmmmmmmm Smiley

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #80 : 07. januar 2008, 10:42 »
Heia Espen:)
Endelig fant jeg loggen din..hehe Smiley synes det ser bra ut :)Har stor tro på deg i år Espen ! Smiley
Snart ferdig med særoppgava om deg er jeg også mangler to kapittel Smiley
Stå på ! Wink

Takk..Blir artig å se livet mitt på papir Smiley

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #81 : 07. januar 2008, 10:47 »
Takk..Blir artig å se livet mitt på papir Smiley

hehe, ja.. håper på å få levert den personlig til deg da Smiley hehe.Er spent på hva du synes om den.. Gleder meg til å høre hva lærern min synes oxo. Han som ikke hadde no tro på at jeg klarte det. Men jeg har klart det, og med god hjelp fra deg Tongue Kunne tatt med et kapittel om Kjærligheten, og et om en dag i ditt liv, altså en helt vanlig dag i ditt liv Smiley Viss det går? Skal være ferdig før vinterferin, helst Smiley
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #82 : 07. januar 2008, 10:50 »
hehe, ja.. håper på å få levert den personlig til deg da Smiley hehe.Er spent på hva du synes om den.. Gleder meg til å høre hva lærern min synes oxo. Han som ikke hadde no tro på at jeg klarte det. Men jeg har klart det, og med god hjelp fra deg Tongue Kunne tatt med et kapittel om Kjærligheten, og et om en dag i ditt liv, altså en helt vanlig dag i ditt liv Smiley Viss det går? Skal være ferdig før vinterferin, helst Smiley

Kan send dæ en mail på det vett.....

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #83 : 07. januar 2008, 11:23 »
Fannt ut i helga hvordan man kan kjøre tunge vekter i Zercher Squat...Man legger en planke  i mellom...Har tidligere lakt stanga rett på hendern..Og det er smerte på høyt plan...Så nå blir det tyngre på denne øvelsen framover Wink

Faan, kosn du fant ut det kis? haha
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #84 : 07. januar 2008, 11:24 »
hehe, ja.. håper på å få levert den personlig til deg da Smiley hehe.Er spent på hva du synes om den.. Gleder meg til å høre hva lærern min synes oxo. Han som ikke hadde no tro på at jeg klarte det. Men jeg har klart det, og med god hjelp fra deg Tongue Kunne tatt med et kapittel om Kjærligheten, og et om en dag i ditt liv, altså en helt vanlig dag i ditt liv Smiley Viss det går? Skal være ferdig før vinterferin, helst Smiley

Du skal få med kjærlighetslivet til Bøs i en generell særoppgave? Åh nei du, må nok skrive en egen særoppgave om Bøs sss kjærlighetsliv skal det bli bra:) Ta det neste år. Jeg kunne tenkt meg en kopi av den lol
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #85 : 07. januar 2008, 12:19 »
De som følger med på forumet mitt vet at jeg ikke er noen stor fan av Dietmar-programmer. Mulig det er helligbrøde å si noe sånt, men for eliteløftere ser jeg lite poeng i å bruke masse tid på lave vekter. Ser man på hva som er populært internasjonalt nå, snakker vi 3-6 ukerssykluser mot topping/maksing (WSB, MM osv). Et tema jeg kan prate i timesvis om, så det vel heller på sin plass med en artikkel på det. Samme type programmering som brukes på Espen sitt program vil også på et fundamentalt nivå ha samme grunnstruktur for en styrkeløfter - prinsippene for å bygge styrke er universelle.

Og igjen - når det gjelder Espen her er det enkelte muskelgrupper og løft som er viktig for Strongman og hans individuelle behov akkurat nå, og der fokuseres energien nå. Det er derfor litt merkelig at så mange henger seg opp i akkurat denne lette bøy-økta. Se da på øktene tidligere i loggen, samt de øktene som vil bli loggført fremover. Tror det er få løftere på såpass høyt nivå som kan ha slike økninger bare på 3-4 uker som Espen hadde før jul.
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #87 : 07. januar 2008, 12:25 »
Faan, kosn du fant ut det kis? haha

Okayokay..Det va Vegar som fant det ut for mæ Smiley

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #88 : 07. januar 2008, 12:28 »
De som følger med på forumet mitt vet at jeg ikke er noen stor fan av Dietmar-programmer. Mulig det er helligbrøde å si noe sånt, men for eliteløftere ser jeg lite poeng i å bruke masse tid på lave vekter. Ser man på hva som er populært internasjonalt nå, snakker vi 3-6 ukerssykluser mot topping/maksing (WSB, MM osv). Et tema jeg kan prate i timesvis om, så det vel heller på sin plass med en artikkel på det. Samme type programmering som brukes på Espen sitt program vil også på et fundamentalt nivå ha samme grunnstruktur for en styrkeløfter - prinsippene for å bygge styrke er universelle.

Og igjen - når det gjelder Espen her er det enkelte muskelgrupper og løft som er viktig for Strongman og hans individuelle behov akkurat nå, og der fokuseres energien nå. Det er derfor litt merkelig at så mange henger seg opp i akkurat denne lette bøy-økta. Se da på øktene tidligere i loggen, samt de øktene som vil bli loggført fremover. Tror det er få løftere på såpass høyt nivå som kan ha slike økninger bare på 3-4 uker som Espen hadde før jul.

Amen..... Smiley

Utlogget Dobbel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 041
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 041

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #89 : 07. januar 2008, 13:54 »
Takker for både beskrivelse og link!
17år - 111kg
220 - 140 - 245  = 605kg raw.
Loggbok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!