avstemning
Spørsmål: Skal Espen Bøs Aune fortsette å loggføre trening osv på forumet?  (Avstemning er avsluttet: 18. februar 2008, 12:33)
Ja - 32 (25%)
Nei - 2 (1.6%)
Vet ikke - 2 (1.6%)
Ja for Faen!!! - 87 (68%)
Nei ha han ut av forumet!! - 5 (3.9%)
Stemmer totalt: 126

Skrevet av Emne: Espen Bøs Aune mot???  (Lest 1618277 ganger)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #330 : 17. januar 2008, 10:44 »
essz blir moro!
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #331 : 17. januar 2008, 20:49 »
Steinløft er åpenbart mye rygg - og der er du allerede sterk, men for å få den opp på benken/kassen er det mye glutes og hamstrings (hofter) som må inn i bildet - og ja, du jobber med dem nå Wink Det er jo også mye teknikk, ser at noen tar et slags overhåndsgrep og "ruller" steinen oppover magen og brystet samtidig som de skyver den innpå kassen, mens andre tar noe som ligner mer på Zercher knebøy som du kjører nå - løfter steinen opp, setter seg nedpå og plasserer steinen oppå lårene, tar nytt tak og i en jevn bevegelse løfter og setter de steinen oppå kassen.
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #332 : 17. januar 2008, 21:00 »
No har eg ikkje støvsugd den loggen her, men kan ikkje huske å ha sett noke strake markløft eller good morning. Noke seier meg at det vil være meget gode øvelsa for grunnstyrke ved steinløfting.
No er det vel og slik at den tyngste steinen alltid er den som skal opp på det høgste podiet? Ofte på 170cm er det vel? Det betyr jo at avslutninga for deg nærmast er i høgde med haka di, og det er ikkje rart den er tung å få opp den siste biten. Då er jo og kroppen nærmast i utstrakt posisjon, men med et stort press på nedre del av ryggen for å få "vridd" den opp siste biten.

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #333 : 17. januar 2008, 21:27 »
Heia Smiley
Når får jeg den mailen med de to siste kappitelene ? Smiley  Ikke noe hast.men må ha de innen vinter ferien skal være ferdig til da Wink Alt bra ? Smiley

Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #334 : 17. januar 2008, 22:15 »
No har eg ikkje støvsugd den loggen her, men kan ikkje huske å ha sett noke strake markløft eller good morning. Noke seier meg at det vil være meget gode øvelsa for grunnstyrke ved steinløfting.
No er det vel og slik at den tyngste steinen alltid er den som skal opp på det høgste podiet? Ofte på 170cm er det vel? Det betyr jo at avslutninga for deg nærmast er i høgde med haka di, og det er ikkje rart den er tung å få opp den siste biten. Då er jo og kroppen nærmast i utstrakt posisjon, men med et stort press på nedre del av ryggen for å få "vridd" den opp siste biten.


Letteste høyest!
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #335 : 17. januar 2008, 22:47 »
Dagens Økt:

Tung skrå+smalbenkdag

Skråbenk                                                            2x5 155kg
Smal til kloss                                                       2x5 190kg
Smal                                                                   2x5 170kg

Clean and press                                                   3x4 90kg
Kickstøt bak nakken                                             3x4 100kg

Skulderpress med manualer                                  1x12-20 RP 42.5kg

Biceps curl                                                           1x12-20 RP 65kg

Sittende roing                                                       3x10 130kg
Nedtrekk                                                              1x12-20 RP 100kg

Drag for bakside/Face pull                                      2x20 55kg
Sidehev                                                                1x20 17.5kg

Chop
Lift

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #336 : 17. januar 2008, 22:48 »
Ang derre stein greian...SKA IKKE DRIT MÆ UT I ÅR!!! Wink

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #337 : 18. januar 2008, 01:49 »
Stein løfting har lite med råstyrke å gjør men heller mye mer med at man må tren my med nettopp stein.


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #338 : 18. januar 2008, 08:16 »
No har eg ikkje støvsugd den loggen her, men kan ikkje huske å ha sett noke strake markløft eller good morning. Noke seier meg at det vil være meget gode øvelsa for grunnstyrke ved steinløfting.
No er det vel og slik at den tyngste steinen alltid er den som skal opp på det høgste podiet? Ofte på 170cm er det vel? Det betyr jo at avslutninga for deg nærmast er i høgde med haka di, og det er ikkje rart den er tung å få opp den siste biten. Då er jo og kroppen nærmast i utstrakt posisjon, men med et stort press på nedre del av ryggen for å få "vridd" den opp siste biten.
Du er jo helt rå på strake mark, så du kommer til å gjøre det råbra på steinene på Showliften 15.mars!  Grin

Stein løfting har lite med råstyrke å gjør men heller mye mer med at man må tren my med nettopp stein.
Enig i det, men en viss sammenheng må det nødvendigvis være!
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #339 : 18. januar 2008, 08:37 »
Stein løfting har lite med råstyrke å gjør men heller mye mer med at man må tren my med nettopp stein.

ahhh...Tror de det de ja el kapitan Smiley Jeg kan bare drite i mark da azza  Huh Det hadde jo vært magisk..At jeg ikke har tentk på det før...hohoho...

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #340 : 18. januar 2008, 12:05 »
Espen trener rumensk markløft, ganske nært strake mark (dvs mange kaller strake mark for rumensk mark og omvendt). Det er ikke good mornings men en øvelse som heter Zercher knebøy der stanga må holdes i armene helt inntil albuen, senkes ned til den toucher lårene og så løftes opp igjen. En fantastisk øvelse som blir som en mellomting mellom bøy og mark, og er spesifikk for både yoke og steinløft.
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #341 : 18. januar 2008, 12:10 »
Så gruppa til Skog ifra WSM 07 i går kveld..Det var drit kult!!!! Vi hadde en konge tur til USA i fjor høst azz Grin

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #342 : 18. januar 2008, 12:11 »
Fett bilde!

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #343 : 18. januar 2008, 12:24 »
Noen til ifra WSM 07 :Smiley

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #344 : 18. januar 2008, 12:34 »
Espen trener rumensk markløft, ganske nært strake mark (dvs mange kaller strake mark for rumensk mark og omvendt). Det er ikke good mornings men en øvelse som heter Zercher knebøy der stanga må holdes i armene helt inntil albuen, senkes ned til den toucher lårene og så løftes opp igjen. En fantastisk øvelse som blir som en mellomting mellom bøy og mark, og er spesifikk for både yoke og steinløft.

Akkurat i denne fasen sliter jeg med stein løft..Eller kanskje like før denne posisjonen what
Hvist høyden er litt høy vel å merke..på 120-130 er ikke noen stein noe prob..Probe mitt kommer på høyere høyder enn det..Men det skal det bli slutt på framover Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!