avstemning
Spørsmål: Skal Espen Bøs Aune fortsette å loggføre trening osv på forumet?  (Avstemning er avsluttet: 18. februar 2008, 12:33)
Ja - 32 (25%)
Nei - 2 (1.6%)
Vet ikke - 2 (1.6%)
Ja for Faen!!! - 87 (68%)
Nei ha han ut av forumet!! - 5 (3.9%)
Stemmer totalt: 126

Skrevet av Emne: Espen Bøs Aune mot???  (Lest 1611946 ganger)

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #660 : 11. februar 2008, 09:00 »
Akkurat nå er denne loggen nok den desidert mest besøkte, så det er ikke noe å lure på.

Forøvrig syns jeg sannelig du ser litt småblubben ut på bildene. Du er med andre ord i ferd med å spise deg opp i vekt?

Det liker vi Grin

Vekten er på vei opp ja Smiley hoho..Skal jo bli 130kg til NSM! har lenge ligget på 120kg i bra form. Nå ofrer jeg 6 pack for å gå opp i vekt, i håp om at styrken kommer deretter også Smiley I kjent kk67 stil...Essz Smiley

Utlogget Zuul

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #661 : 11. februar 2008, 09:06 »
Vekten er på vei opp ja Smiley hoho..Skal jo bli 130kg til NSM! har lenge ligget på 120kg i bra form. Nå ofrer jeg litt 6 pack for å gå opp i vekt, i håp om at styrken kommer deretter også Smiley I kjent kk67 stil...Essz Smiley

10-15 kg opp i kroppsvekt er 20 kg opp i benken og 30 i bøyen Smiley I alle fall for meg

jeg skulle til å gi deg honnør for ønsket om mer vekt på kroppen. Men så så jeg ordet jeg har utheva over her.  Grin

Så da ble det ikke honnør, men lykkeønskinger på vei til NSM skal du få.  Smiley

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #662 : 11. februar 2008, 09:14 »
Flere her skal jo absolutt komme med sånn surmaga kritikk om at hverken treningsopplegg funker, at treningsloggen ikke er spesielt bra, eller at en 3.plass i et sånt felt som vi så på lørdag var spesielt bra - så det hadde vært fint med videre logg her, men det får bli opp til Espen å avgjøre. Kritikk er greit, men det hadde jo vært kjekt om den var litt mer konstruktiv enn bare sånne halvmotiverte ankelspark.

Espen har i hvert fall bevist hva han er god for, og det var en imponerende innsats når man tenker på at dette var helt i starten av oppkjøring til NSM som er hovedmålet her.
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Zuul

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #663 : 11. februar 2008, 09:15 »
Vet ikke om den var retta mot meg?
I så tilfelle skjønner jeg lite, siden jeg ikke har kritisert noe som helst

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #664 : 11. februar 2008, 09:23 »
Nei, så absolutt ikke. Dette er jo nå en 45 sider lang tråd der det er noen få enkeltpersoner som hele tiden skal inn og slenge negative kommentarer.
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #665 : 11. februar 2008, 09:30 »
10-15 kg opp i kroppsvekt er 20 kg opp i benken og 30 i bøyen Smiley I alle fall for meg

jeg skulle til å gi deg honnør for ønsket om mer vekt på kroppen. Men så så jeg ordet jeg har utheva over her.  Grin

Så da ble det ikke honnør, men lykkeønskinger på vei til NSM skal du få.  Smiley

Nå har jeg redigert det Smiley

Utlogget Zuul

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #666 : 11. februar 2008, 09:41 »
Da ønsker jeg deg hjertlig velkommen i forbundet av menn som setter power over sekspakinger med en honnør Grin

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #667 : 11. februar 2008, 10:29 »
Akkurat nå er denne loggen nok den desidert mest besøkte, så det er ikke noe å lure på.

Forøvrig syns jeg sannelig du ser litt småblubben ut på bildene. Du er med andre ord i ferd med å spise deg opp i vekt?

Det liker vi Grin

Slik så jeg ut i fjor på ca samme tid...Så har lakt på meg litt ja gitt...hoho..

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #668 : 11. februar 2008, 10:47 »
Flere her skal jo absolutt komme med sånn surmaga kritikk om at hverken treningsopplegg funker, at treningsloggen ikke er spesielt bra, eller at en 3.plass i et sånt felt som vi så på lørdag var spesielt bra - så det hadde vært fint med videre logg her, men det får bli opp til Espen å avgjøre. Kritikk er greit, men det hadde jo vært kjekt om den var litt mer konstruktiv enn bare sånne halvmotiverte ankelspark.

Espen har i hvert fall bevist hva han er god for, og det var en imponerende innsats når man tenker på at dette var helt i starten av oppkjøring til NSM som er hovedmålet her.
Hva forventer du Børge?  At alle skal stille seg positivt til nye ting og at alle skal skrive så dønn seriøst og kjedelig som du gjør på forumet? 
Sjøl har jeg aldri fulgt med strongman før, men har "kjent" Espen litt de siste to årene.  Er nå blitt fasinert over konseptet og følger med!  Jeg synes det er på høy tid at Espen prøver noe nytt da jeg har forstått at Dietmar har  vært brukt til nå.  Det er jo ikke akkurat tilpasset strongman, men det har iallefall fått Espen til å bli en av de mest kjente strongman i Norge.
Jeg er nesten sikker på at Espen kommer på pallen på NSM!
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #669 : 11. februar 2008, 10:52 »
Hva forventer du Børge?  At alle skal stille seg positivt til nye ting og at alle skal skrive så dønn seriøst og kjedelig som du gjør på forumet? 
Sjøl har jeg aldri fulgt med strongman før, men har "kjent" Espen litt de siste to årene.  Er nå blitt fasinert over konseptet og følger med!  Jeg synes det er på høy tid at Espen prøver noe nytt da jeg har forstått at Dietmar har  vært brukt til nå.  Det er jo ikke akkurat tilpasset strongman, men det har iallefall fått Espen til å bli en av de mest kjente strongman i Norge.
Jeg er nesten sikker på at Espen kommer på pallen på NSM!

Jeg lover deg at jeg er på pallen i NSM 24.Mai!!! Smiley Men hvor på pallen..Det skal jeg ikke love..Men kjempe om seieren det skal jeg gjøre i år også..Om ikke vinne hele skiten..hohoho Smiley

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #670 : 11. februar 2008, 10:56 »
Klart du kan!
Nå må du unngå skader og spise maten din så blir dette bra.Smiley
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Zuul

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #671 : 11. februar 2008, 10:56 »
Det er i alle fall garantert at det blir tidenes kamp om den pallen. Og det er tøft. For det hever nivået, og presser dere som er aktive til å bli ennå bedre og sterkere.  Verste som kan skje er at en nmtittel har en suveren vinner, og så kommer det et par lunkende etter. Skal være krig og slåsskamp til siste øvelse

Som igjen betyr at det blir morro å vere norsk når Verdens sterkeste mann skal arrangeres. Er for jævlig å se polakker, islendinger, finner, svensker og annet snusk forsyne seg grovt av premiebordet.


Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #672 : 11. februar 2008, 11:03 »
Hva forventer du Børge?  At alle skal stille seg positivt til nye ting og at alle skal skrive så dønn seriøst og kjedelig som du gjør på forumet? 

Hadde ikke forventa noe annet på et offentlig forum, for all del - men det hindrer meg ikke fra å påpeke at jeg synes det er både unødvendig og lite konstruktivt. At det er nytt for mange som har trent Dietmar i alle år tviler jeg ikke på, men ville jo ønsket at folk var både mer åpne for at det er andre ting som fungerer - spesielt når det er strongman og ikke styrkeløft vi snakker om her. Det er vel få eller ingen av de beste i strongman i verden i dag som trener noe i nærheten av Dietmar og 50-60% vekter i halvparten av oppkjøringen til konkurranse.

edit: og igjen vil jeg påpeke at jeg aldri har sagt at Dietmar ikke fungerer, for det gjør det helt klart. Jeg bare sier det er enkelte svakheter ved det for enkelte personer og målsetninger.

Med tanke på at vi som idrettsnasjon begynner å sakke akterut i forhold til det vi presterte før burde vi kanskje følge litt med på utviklingen innen treningsteori og metodikk i stedet for å bare bruke det vil alltid har brukt "fordi det har funket hittil". Det KAN jo være en mulighet for at noe fungerer BEDRE.

Forstår jeg deg rett nå: dønn seriøst = kjedelig? Syns jeg har prøvd å holde tonen ganske lett på mange innlegg her, men hvis det skal flere vitser til for å oppveie de mer seriøse svarene på hvorfor opplegget er som det er, skal jeg gjøre et forsøk på det...

Takker forøvrig for tilliten, har også tro på palleplass til NSM. Det er allikevel Espen som har gjort all jobben her på gymmet og med å trykke i seg all maten, jeg har bare pekt i riktig retning. Smiley
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #673 : 11. februar 2008, 11:07 »
Mulig jeg er en kranglefant. Men det er ikke unødvendig at noen kommer med kritikk-hadde alle vært i hallelujastemning over alle forslag så hadde det sjelden kommet endringer.
Ja, dønn seriøst=kjedelig.Smiley  Man kan faktisk bli tatt seriøst sjøl om man kødder av og til...

Jeg har ikke sett på opplegget ditt, men jeg regner med det er under full kontroll av både deg og Espen.  Dietmar er ikke veien til alle mål iallefall.

”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Espen Bøs Aune, bilder s.26,s.34
« #674 : 11. februar 2008, 11:09 »
130kg bøs? må bli på trening med klær på og baggen i hånda det da. Med 130kgs morgenvekt så blir du ikke kvadraten lenger, da blir du sirkelen Smiley!
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!