avstemning
Spørsmål: Skal Espen Bøs Aune fortsette å loggføre trening osv på forumet?  (Avstemning er avsluttet: 18. februar 2008, 12:33)
Ja - 32 (25%)
Nei - 2 (1.6%)
Vet ikke - 2 (1.6%)
Ja for Faen!!! - 87 (68%)
Nei ha han ut av forumet!! - 5 (3.9%)
Stemmer totalt: 126

Skrevet av Emne: Espen Bøs Aune mot???  (Lest 1611590 ganger)

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1200 : 28. mars 2008, 12:52 »
Haha, vittigste med det hele var oksen "Boes" som var relatert klipp http://www.youtube.com/watch?v=QCcB9l80vuU&NR=1

Fin den Smiley hehe...

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1201 : 31. mars 2008, 11:27 »
Hadde ny lege time på fredag som var..Og det var posetivt Smiley Verdier hadde gått ytterlig ned..Noe som er veldi bra synes jeg..Så den lille treningen jeg har gjort har ikke gått utover noe på verdiene min hvertfall. Det legen min nå er "redd" for er at jeg kjører for hardt for fort nå som jeg snart er frisk..Slik at jeg evt får en etter virkning. Men det måtte jeg på en måte kjenne på selv...Må virkelig kjenne på kroppen og høre etter hva den forteller meg..Noe som egentlig er mitt største prob ang trening Huh Men må vel "lære" meg det nå da..hehe..For tar dette seriøst..skal ikke ødelegge x antall mnd me trening bare for å komme fort tilbake liksom..Jeg kommer uansett tilbake...Og da e det Æ som mene ALVOR >Cheesy (sitat Skog NSM07) Når det blir er usikkert..Om det er om 2, 4, 8, eller 12uker til jeg kan bynne å trene stein hardt igjen er det kroppen min som avgjør...Skal kutte ned treningen til 3 dager i uka nå for å få mere hvile. Så håper vi at kroppen ragerer bra på det....Og har håpet om NSM 08 enda :Smiley

NSM 09 skal 100% sikkert bli min konk...Da skal Dere se hvem som virkelig er Norges Sterkeste Mann!!! Essz Smiley

PS: kommer til å føre litt trening i loggen fremover...Så Dere kan se hvor lett en strongman kan trene Smiley hehe

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1202 : 31. mars 2008, 11:35 »
Jeg tror du gjør riktig å i kutte ned, og trene kvalitet når du først trener! Smiley

Du kan kvalifisere deg til Storefjell og Nordisk selv med 3 - 4plass på NSM08 Smiley Jeg tror du vil gjøre en god prestasjon og profil, selv om du har fått trent lite.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1203 : 31. mars 2008, 12:23 »
Kan jo være en "blessing in disguise" dette. Du tvinges til å ta det mer med ro slik at kroppen får en (sannsynligvis) etterlengtet hvilepause, og så kommer du tilbake noe så inn i hælvete og knuser alle.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1204 : 31. mars 2008, 12:23 »
Jeg tror du gjør riktig å i kutte ned, og trene kvalitet når du først trener! Smiley

Du kan kvalifisere deg til Storefjell og Nordisk selv med 3 - 4plass på NSM08 Smiley Jeg tror du vil gjøre en god prestasjon og profil, selv om du har fått trent lite.

ja trur jeg gjør riktig å gå ned på antall dager å trene på jeg også...

Og vet seff at me 3 el 4.pl i NSM kan kvalle meg til større konker, men om jeg klarer det er en annen sak..Det vil tiden vise...Når jeg er 100% frisk meldt skal jeg røre litt på strongman øvelser..Så får vi se hva som skjer...Smiley But it ain't over before the fat lady sings Wink

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1205 : 31. mars 2008, 12:25 »
Kan jo være en "blessing in disguise" dette. Du tvinges til å ta det mer med ro slik at kroppen får en (sannsynligvis) etterlengtet hvilepause, og så kommer du tilbake noe så inn i hælvete og knuser alle.


Det er akkurat den tanken som holder meg motivert for tiden Smiley At jeg kommer tilbake til NSM 09 i en helvettes form..hohoho....

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1206 : 31. mars 2008, 12:27 »
Det er akkurat den tanken som holder meg motivert for tiden Smiley At jeg kommer tilbake til NSM 09 i en helvettes form..hohoho....

Ja det er akkurat det som kommer til å skje. Ser det når jeg lukker øynene.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1207 : 31. mars 2008, 12:38 »
Ja det er akkurat det som kommer til å skje. Ser det når jeg lukker øynene.


Aaahhhh....Godt å høre Smiley

Utlogget Hakono

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 913
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 913

Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1208 : 02. april 2008, 20:37 »
lenge siden noe har blitt skrevet her, Hvordan er formen ? og kommer formen seg opp før NSM 08 ?
Gymløft (raw) :   Bøy: 145kg, Benk: 125kg, Mark: 3x160kg

Stevnepers:        Bøy: 140kg, Benk: 120kg, Mark: 200kg


17år, 182+cm over bakken.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=64997.0
Min logg Smiley

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1209 : 03. april 2008, 08:58 »
Trente i går feks...

145 i bøy, 130 i benk og 200 i mark...Treng vel ikke å si mere enn det.... Undecided Va ikke masse reps på de vektene heller...Kommer til å bli i stor form til NSM me disse vektene dry

Eneste posetive er at jeg blir friskere og friskere Smiley kjenner på kroppen at jeg tåler mere og mere trening liksom..Uten å bli så alt for sliten.

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1210 : 05. april 2008, 01:56 »
2 økter i dag Smiley Var først på gymmet og tok noen sett 8reps på 140kg bøy, litt benk og litt mark og en del andre "tulle" øvelser..Var på kvelden på "fotoshoot" for iform i snikkerbua.Til en artikkel som kommer ut om noen uker.En artikkel om trønderbataljonen,Strongman utøverne. Dette var første gang jeg har rørt strongman utstyr siden fitnessmessa og sykdom..Fy F alt var tungt!!! Men måttte løfte litt siden det skulle taes bilder..Gikk en 20m strektning me 345 i yoke, samme strektning me 135 farmer, litt apollons og stein..Og ja, glemte nesten at jeg tok noen flipp på 450 dekket også..Alt var veldi tungt, men okay på yoke..Det var første gang jeg har rørt yoken siden konken som var på Kaliber i August i fjor. Og gikk den på grus vei i oppoverbakken..hoho..Vi oppe i nord har ikke de samme trenings forholdene som kanskje den/de "tynningene" har i vest, men vi er HARDCORE. We do it in the rain, we do it in the snow, we do it HARDCORE!!!! ESSZ Smiley

Ang kyssesyken så har jeg følt meg ok på trening, men nå når jeg kjennte på strongman utstyret kjenner jeg at formen er langt ifra dær den burde være..Men det skal sies at jeg hadde heller ingen "guts" når jeg løftet. Men skal være ærlig å si at lyse i tunellen ble litt mørkere..Hjalp ikke stort å se Skog og Vegar leke seg me vektene heller..Men,men..sonn er det..Og jeg vet jeg kommer stein sterkt tilbake, bare den allmenne helse tilstanden min blir bra igjen Wink Skal til legen igjen på mandag, og kan ikke tro noe annet enn at jeg blitt enda mere frisk. Time vil sjå...

PEACE OUT Wink

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1211 : 05. april 2008, 02:20 »
Kom deg til sengs!!!  Angry
hva me og feite deg opp??? spis et par hamburgere til dagen, legg på deg på ca 10kg det hjelper på formen og styrken  Grin de fleste er jo tyngre enn deg. så et et par ti talls kilo vil bare gjøre deg godt.

God natt  Grin
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1212 : 05. april 2008, 02:21 »
Tror ikke styrken er så ille, var nok mer gutsen!! Bildene blir råe tror jeg! Formen kommer sakte men sikkert. Tror ikke det er mange i historien som har gått 350kg yoke i lett gjørne om motbakke noen uker etter kyssesyken... Kanskje ny verdensrekord! Smiley
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1213 : 05. april 2008, 02:22 »
Kom deg til sengs!!!  Angry
hva me og feite deg opp??? spis et par hamburgere til dagen, legg på deg på ca 10kg det hjelper på formen og styrken  Grin de fleste er jo tyngre enn deg. så et et par ti talls kilo vil bare gjøre deg godt.

God natt  Grin

Han blir feit som faan skal du se, bare han blir frisk og rask igjen. Men tror han bør begrense seg til 130kg Espen Sirkelen Aune!
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: Espen Bøs Aune, Kjemper mot kyssesyken
« #1214 : 05. april 2008, 02:25 »
liker godt de gamle bildene av "bolla bøs"  Grin rund i fjeset og H-melka i hånda!!

140kg minst!!!! bør han være
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!