Skrevet av Emne: Velkommen til Showlift 2008  (Lest 49007 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #150 : 12. februar 2008, 19:11 »
Tapas er fantastisk godt, og tapasen på Caledonien er slettes ikke verst. Nå har jeg riktignok aldri spist tapas i Spania, men jeg har spist tapas lagd av en fantastisk portugisisk kokk... jeg trodde jeg var i himmelen ei stund ...  biggrin
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #151 : 12. februar 2008, 19:17 »
Du vet ikke hva du snakker om, den saken er klinkende klar, hehe.
Men om de derre Kristiandsanderne kan lage tapas betviler jeg VELDIG sterkt.
Jeg sigler nesten her jeg drømmer om å sitte i en spansk tapas bar.



hehehe Jeg har smakt tapas på en slik liksom tapas restaurant på solsiden i Trondheim, dristet meg til å prøve en andre gang etter jeg sverget hardt og intenst på at jeg aldri skulle sette en fot innafor døra på den sjappa der etter den første gangen.

Men skikkelig tapas er sikkert spisandes  Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #152 : 12. februar 2008, 19:18 »
Tapas er fantastisk godt, og tapasen på Caledonien er slettes ikke verst. Nå har jeg riktignok aldri spist tapas i Spania, men jeg har spist tapas lagd av en fantastisk portugisisk kokk... jeg trodde jeg var i himmelen ei stund ...  biggrin
Heller krokanis med oregano og gainer sier Magnar Smiley
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #153 : 12. februar 2008, 19:22 »
hehehe Jeg har smakt tapas på en slik liksom tapas restaurant på solsiden i Trondheim, dristet meg til å prøve en andre gang etter jeg sverget hardt og intenst på at jeg aldri skulle sette en fot innafor døra på den sjappa der etter den første gangen.

Men skikkelig tapas er sikkert spisandes  Grin
Herre-det er jo kjempegod tapas der.... Du er sikkert vant til bare gainere og prottissjokolader... Grin
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #154 : 12. februar 2008, 19:37 »
Herre-det er jo kjempegod tapas der.... Du er sikkert vant til bare gainere og prottissjokolader... Grin

BigHorn og Graffi Smiley Smiley
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #155 : 12. februar 2008, 19:59 »
Herre-det er jo kjempegod tapas der....

du er fra røros... altså ... hallo!!!

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #156 : 12. februar 2008, 20:04 »
du er fra røros... altså ... hallo!!!

Altså hallo.  Jeg har besøkt 4 verdensdeler, vært i ca 30 land og spist tapas i Spania siden du gikk i knebukser.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #157 : 12. februar 2008, 20:08 »
Altså, hallo! :himle: Du er fortsatt fra Røros!

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #158 : 12. februar 2008, 20:10 »
Altså, hallo! :himle: Du er fortsatt fra Røros!
Røros er verdens navle.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Zuul

Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #159 : 12. februar 2008, 20:28 »
hehehe Jeg har smakt tapas på en slik liksom tapas restaurant på solsiden i Trondheim, dristet meg til å prøve en andre gang etter jeg sverget hardt og intenst på at jeg aldri skulle sette en fot innafor døra på den sjappa der etter den første gangen.

Men skikkelig tapas er sikkert spisandes  Grin

Gjerdrum: Nå må du høre etter når gammalt folk snakker til deg Grin (Ikke du AKBS, jeg tenkte på meg selv)  neste gang du er i Spania, sikkert helst i en større by, så gjør følgende:

Spør deg for etter den beste tapasbaren med det rikeste utvalget. Gå dit. Sett deg ned i baren.  Kjøp deg en kald, skummende øl. Nyt ølen. pek på diverse matretter som ligger på utstilling bak glasset. Nyt. gjenta. Nyt.

jeg lover deg følgende. Tre timer senere står en gråtende tapasbareier og ser livsverket i ruiner, mens en frenetisk trøndersk strongman på 150 kg står og skriker som besatt og brøler til spansk råskinnpurk, som for første gang i sitt liv ikke er helt sikker på om de har lyst å gyve løs på oppgaven foran dem:

Vegar Sulten. Vegar spise mer brøler du, mens purken svetter. De enorme sleggene dine hamrer løs på din egen brystkasse, som om du var King Kong i brunst: MEEEEEEEEEEEEEEEEEER MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT skriker du mens du gafler inn den siste spanske spekeskinka som hang oppe i taket og frista deg, før endelig purken har fått på plass en tanks slik at de får overmanna deg, slept deg skrikende og brølende til den norske ambassaden og bønnfalt dem om å sende deg tilbake til Norge før du legger hele tapasindustrien i Spania øde. 

Jeg nesten garanterer at dette blir scenarioet vist du drister deg inn på en slik bar. Banna bein.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #160 : 12. februar 2008, 20:32 »
Gjerdrum: Nå må du høre etter når gammalt folk snakker til deg Grin (Ikke du AKBS, jeg tenkte på meg selv)  neste gang du er i Spania, sikkert helst i en større by, så gjør følgende:

Spør deg for etter den beste tapasbaren med det rikeste utvalget. Gå dit. Sett deg ned i baren.  Kjøp deg en kald, skummende øl. Nyt ølen. pek på diverse matretter som ligger på utstilling bak glasset. Nyt. gjenta. Nyt.

jeg lover deg følgende. Tre timer senere står en gråtende tapasbareier og ser livsverket i ruiner, mens en frenetisk trøndersk strongman på 150 kg står og skriker som besatt og brøler til spansk råskinnpurk, som for første gang i sitt liv ikke er helt sikker på om de har lyst å gyve løs på oppgaven foran dem:

Vegar Sulten. Vegar spise mer brøler du, mens purken svetter. De enorme sleggene dine hamrer løs på din egen brystkasse, som om du var King Kong i brunst: MEEEEEEEEEEEEEEEEEER MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT skriker du mens du gafler inn den siste spanske spekeskinka som hang oppe i taket og frista deg, før endelig purken har fått på plass en tanks slik at de får overmanna deg, slept deg skrikende og brølende til den norske ambassaden og bønnfalt dem om å sende deg tilbake til Norge før du legger hele tapasindustrien i Spania øde. 

Jeg nesten garanterer at dette blir scenarioet vist du drister deg inn på en slik bar. Banna bein.
rofl rofl
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #161 : 12. februar 2008, 20:37 »
rofl

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #162 : 12. februar 2008, 20:42 »
hoho Grin

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #163 : 13. februar 2008, 00:14 »
Gjerdrum: Nå må du høre etter når gammalt folk snakker til deg Grin (Ikke du AKBS, jeg tenkte på meg selv)  neste gang du er i Spania, sikkert helst i en større by, så gjør følgende:

Spør deg for etter den beste tapasbaren med det rikeste utvalget. Gå dit. Sett deg ned i baren.  Kjøp deg en kald, skummende øl. Nyt ølen. pek på diverse matretter som ligger på utstilling bak glasset. Nyt. gjenta. Nyt.

jeg lover deg følgende. Tre timer senere står en gråtende tapasbareier og ser livsverket i ruiner, mens en frenetisk trøndersk strongman på 150 kg står og skriker som besatt og brøler til spansk råskinnpurk, som for første gang i sitt liv ikke er helt sikker på om de har lyst å gyve løs på oppgaven foran dem:

Vegar Sulten. Vegar spise mer brøler du, mens purken svetter. De enorme sleggene dine hamrer løs på din egen brystkasse, som om du var King Kong i brunst: MEEEEEEEEEEEEEEEEEER MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT skriker du mens du gafler inn den siste spanske spekeskinka som hang oppe i taket og frista deg, før endelig purken har fått på plass en tanks slik at de får overmanna deg, slept deg skrikende og brølende til den norske ambassaden og bønnfalt dem om å sende deg tilbake til Norge før du legger hele tapasindustrien i Spania øde. 

Jeg nesten garanterer at dette blir scenarioet vist du drister deg inn på en slik bar. Banna bein.

Skal prøves Smiley
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Velkommen til Showlift 2008
« #164 : 14. februar 2008, 22:28 »
hvilke dekk skal brukes i -90 klassen?Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!