Skrevet av Emne: Greilja kardio  (Lest 14238 ganger)

Utlogget BlondVixen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

  • ¨¨¨*Kroppen er mitt tempel*¨¨¨
Sv: Greilja kardio
« #15 : 06. januar 2008, 09:53 »
Yes, sirre! Elvis, ripped like a pig!



Underlivet til denne elvis-imitatoren så litt mistenkelig ut....

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Greilja kardio
« #16 : 06. januar 2008, 13:04 »
Underlivet til denne elvis-imitatoren så litt mistenkelig ut....

Å, det er bare en liten bieffekt av steroidebruk, ikke noe å bry seg om Wink.

Ikke at vedkommende noen gang har selv tatt steroider eksplisitt, men når man kjører innpå 300 hamburgere i sekundet over lengre tid, hvor hamburgerne er laget av kuer proppfulle av veksthormoner, så er det litt av go'sakene som siver oppover i næringspyramiden.

Forøvrig kan vedkommende også amme, noe som er et uslåelig party-tricks, og en real höjdare for å avslutte en serie av Elvis-sanger.

Utlogget BlondVixen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

  • ¨¨¨*Kroppen er mitt tempel*¨¨¨
Sv: Greilja kardio
« #17 : 06. januar 2008, 15:24 »
Å, det er bare en liten bieffekt av steroidebruk, ikke noe å bry seg om Wink.

Ikke at vedkommende noen gang har selv tatt steroider eksplisitt, men når man kjører innpå 300 hamburgere i sekundet over lengre tid, hvor hamburgerne er laget av kuer proppfulle av veksthormoner, så er det litt av go'sakene som siver oppover i næringspyramiden.

Forøvrig kan vedkommende også amme, noe som er et uslåelig party-tricks, og en real höjdare for å avslutte en serie av Elvis-sanger.

*ler*

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Greilja kardio
« #18 : 06. januar 2008, 15:37 »
*ler*

Men fra spøk til svisker: Det ser noe vannvittig ubehaglig ut. Hvis det ikke er en ny versjon av barokkens "skrytepose" hvor man sydde inn en lang fylt tøypølse nedover på innsiden av det ene låret for å gi et overdrevent inntrykk over hva som ble tilbudt. Men skryteballer virker jo litt søkt.

Minner meg på en avisnotis jeg leste for en del år tilbake, og som viser at skryteposer ikke nødvendigvis er passé, men har bare skiftet form. Det var en syklist (i sykkeltights) som hadde blitt påkjørt, og på legevakten måtte tightsen av, og oppi der så lå det en røkt kjøttpølse.  rofl

Utlogget Going the distance

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Greilja kardio
« #19 : 06. januar 2008, 15:48 »
Nei du kan spise 300 hamburgere i sekundet uten å legge på deg. takk for meg og god natt
VIST du hadde tatt deg tid til og lese gjennom resten av posten (noe som du sikkert ikke gjorde, fordi du fant noe og hakke på) hadde du sett at jeg skrev det for og sett ting på spissen.


Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Greilja kardio
« #20 : 06. januar 2008, 16:06 »
Bakepulver er DRITBRA  Cheesy

Bokstavelig talt!

Var visstnok poppis på i Norge på midten av 80-tallet. Har litt lyst til å prøve, men store muligheter for akutt diaré har dempet entusiasmen litt. Men shit au, nå står bakepulver og voksenbleier på handlelista.

Utlogget BlondVixen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

  • ¨¨¨*Kroppen er mitt tempel*¨¨¨
Sv: Greilja kardio
« #21 : 06. januar 2008, 16:49 »
Men fra spøk til svisker: Det ser noe vannvittig ubehaglig ut. Hvis det ikke er en ny versjon av barokkens "skrytepose" hvor man sydde inn en lang fylt tøypølse nedover på innsiden av det ene låret for å gi et overdrevent inntrykk over hva som ble tilbudt. Men skryteballer virker jo litt søkt.

Minner meg på en avisnotis jeg leste for en del år tilbake, og som viser at skryteposer ikke nødvendigvis er passé, men har bare skiftet form. Det var en syklist (i sykkeltights) som hadde blitt påkjørt, og på legevakten måtte tightsen av, og oppi der så lå det en røkt kjøttpølse.  rofl

oi oi oi oi    det var utrolig trist og høre.. Lips Sealed ... woot woot woot....... Dance Dance Dance Dance

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Greilja kardio
« #22 : 06. januar 2008, 17:00 »
Men tilbake til tråden:

Jeg er veldig nysgjerrig på guerilla cardio og prøvde for litt siden å vekke denne tråden til liv:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=36336.msg924425#msg924425

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!