Skrevet av Emne: Skal ha med dama på trening.  (Lest 3569 ganger)

Utlogget liteaktiv

• Aktivt medlem
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

Skal ha med dama på trening.
« : 09. januar 2008, 10:59 »
Hun har lyst å få vekk litt av det lille på magen. Hun  skal bli med meg på trening for dørste gang. Jeg skal trene bein og legg og mage i dag( så da slipper jeg å være inne på "bole rommet/aperommet med de tyngste vektene). Å jeg har lyst at hun skal få en positiv opplevelse, slik at hun har lyst å bli med flere ganger. Jeg som er mann, har ikke greie på hva en dame syns er gøy å trene.
håpe noen kan komme med gode tips til hva jeg kan anbefale henne å gjøre i dag Smiley

har innmari lyst at hun skal synes det var gøy og vil bli med flere ganger=)

Utlogget Evensen

• Forumavhengig
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: Skal ha med dama på trening.
« #1 : 09. januar 2008, 11:04 »
Kan jo spørre henne om hva hun har lyst til å trene?  Smiley Hvis ikke så kan du jo bare foreslå noe. Eks mage, siden det var der hun ville få bort noe..
Alder: 18 år    Høyde: 196 cm     Vekt: 88 kg

- ML: 155 kg old                    
- BP: 110 kg                         
- KB: 120 kg (?)           

Loggbok

Bildeprofil

Utlogget liteaktiv

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #2 : 09. januar 2008, 11:08 »
ja tenkte på mage samtidig som jeg skal ta mage... litt kjekt å være i nærheten lissom ikke hun i ene hjørnet og jeg i andre:P
hehe
eller kanskje ikke jeg bør si noe så får hun gjøre det hun vil og liker selv....

*gruble*

Utlogget Shortone

• Superavhengig
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

• DRAGO!!!!!!
« #3 : 09. januar 2008, 11:09 »
Få henne til å kjøre litt knebøy og strake markløft samt litt legger og mage sammen med deg. Bare pass på at hun ikke legger på for mye vekter eller kjører seg for hardt. Kan hun ikke gå i morgen så er det ikke sikkert hun får lyst til å være med en annen gang..hehe.. Du har jo en gylden mulighet til å lære henne noen øvelser som faktisk fungerer og hold henne for all del borte fra slike tøysete ja og nei maskiner Smiley
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Utlogget kriweb

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

« #4 : 09. januar 2008, 11:13 »
Jeg ville ikke anbefalt henne å trene legger ihvertfall. Det har jeg gjort én gang og gikk som en kåbbåi i flere dager senere..

Utlogget liteaktiv

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #5 : 09. januar 2008, 11:24 »
hehe. Tenkte sikkert det var gøy med litt 3dmølle samtidig som jeg tar oppvarming. sende henne på sånn maskin jentene pleier å gå på med "staver" i i hendene, mens jeg gjør beinpress/beinstrekk. mage samtidig. må finne på noe mens jeg tar legg press... får vel plasere henne på den maskinen kvinner bruker å klemmer sammen låra da;) hehe
stramme opp litt gleder til meg også=)

Utlogget kriweb

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

« #6 : 09. januar 2008, 11:30 »
Nå gjør du den klassiske feilen med å tro at jenter har best av ellipsemaskin, magetrening og gyno-stoler.
Få henne med på litt styrke, det er da man strammer opp kroppen. Knebøy, beinpress, leg ext. osv. (med lette vekter). Hun kan kjøre litt kardio (maksinen med "staver") mens du trener legger  Wink

Utlogget Kikki

• V.I.P
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

• Cleverly disguised as an adult!
« #7 : 09. januar 2008, 11:32 »
Hvorfor i all verden skal du plassere jenta di på disse maskinene? La henne trene skikkelig - inkludert legger.. Wink Og hjelp henne med teknikk, etc om hun ikke har trent før. Styrketrening er den beste formen for trening for jenter. Smiley
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Tannfeen

« #8 : 09. januar 2008, 11:50 »
Jeg har alltid lurt på hvorfor det er noen apparater som nesten utelukkende brukes av jenter. Da tenker jeg spesielt på apparater for trening av bryst/bein/mage etc. Selv bruker jeg ingen apparater i treninga. Kanskje noen jenter som vet dette?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain

Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Solstråla

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #9 : 09. januar 2008, 11:56 »
Jeg har alltid lurt på hvorfor det er noen apparater som nesten utelukkende brukes av jenter. Da tenker jeg spesielt på apparater for trening av bryst/bein/mage etc. Selv bruker jeg ingen apparater i treninga. Kanskje noen jenter som vet dette?

Fordi man er usikker og det er stort sett øvelser på disse apparatene treningsveilederene viser når man begynner å trene.

Utlogget MrMuscle

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

• Intensity builds immensity
« #10 : 09. januar 2008, 11:59 »
La henne trene med deg, bruk litt tid på å vise henne øvelsene, og hjelp henne i gang. Da vil hun absolutt få et positivt førsteinntrykk. Sjangsen for at hun da blir med flere ganger vil også være god.

Utlogget meCarnival

• Aktivt medlem
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

« #11 : 09. januar 2008, 12:02 »
Jeg og dama trener innimellom sammen, nå har hu sagt opp pga hu har hest... Men vi trente sammen i går igjen og jeg tok mitt program i ene enden og hu gjorde det hu ville men hun kunne jo trenings studioet noe kanskje ikke din dama kan? Iogmed hu ikke har vært der før... Så derfor som sagt før over at dere kanskje burde trene samme de samme øvelsene, du kan jo vise henne mye mer enn det dere skal trene... Ta en lett dag og heller vis henne mange øvelser, IKKE apparater... Bare dritt... Dra for å tren med stanger og vekter, det er det som gjelder og du har bedre kontroll føler jeg over meg selv hvertfall... Håper det går bra og håper vi får en tilbake melding om hvordan det gikk... Hvis henne spes øvelser hu vil ta for å forbedre sin egen kropp kanskje? Vil hu styrke kropp så er det jo mange øvelser der...

Lykke til, meC  Wink

Utlogget liteaktiv

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #12 : 09. januar 2008, 12:05 »
Jeg er jo nybegynner jeg på en måte jg også så teknikkene mine sitter jo ikke enda heller.
Mulig det er feil å sette hun på slike maskiner, men det er jo en fin måte å få trent på. Kan hende kvinner føler seg litt "dumme" med 2kg manualer på flat benk(med stor fare for at jeg tar feil). Derfor velger de heller maskiner i stede (oi nå ble det mye synsing)...

Jeg kan jo prøve å få henne til å bruke litt manualer i stede for maskiner.

spent på hvordan dette kommer til å gå... hehe

Utlogget Nann-Rosita

• Skravlekopp
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

• Andsnes i Loppa
« #13 : 09. januar 2008, 12:13 »
Selv om du er nybegynner, så kan di jo fikse henne opp med en veileder. Er derfor gym har disse. Så mens du trener får hun en skikkelig gjennomgang, uten å dille rundt med deg.
Bra du tar initiativ til å ha henne med, men for all del ikke lær henne opp til bertetreninger ; Stepmaster-maraton..

Medlem av Ragnarokk KFK 

«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget liteaktiv

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #14 : 09. januar 2008, 12:43 »
Vil takke for mange svar og gode forslag. Tror ikke jeg skal trene meg selv så hardt i dag , men heller konsentrere meg om at hun skal bli trygg og kose seg.
Jeg tok faktisk ikke initativ=) eller det vil jo på en måte bli det når jeg begynnte å si lenge før jul at "skulle ønske du ville bli med meg å trene en gang i uken". Og er jo ikke mange dagene siden jeg spurte om hun ville bli med snart=) å er jo et positivt tegn at hun spurte meg om hun kunne få bli med og at ikke jeg måtte spørre igjen=)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!