Skrevet av Emne: Skal ha med dama på trening.  (Lest 3526 ganger)

Utlogget meCarnival

• Aktivt medlem
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: Skal ha med dama på trening.
« #15 : 09. januar 2008, 13:42 »
Hehe, det er bra... Men se positivt på det og kanskje du oppnår 3-4 ganger i uken med henne på gymmen...

Høres bra ut men iogmed du er nybegynner så må teknikkene også læres... Så bruk små vekter og få inn ting før du går videre... Jeg nullstiller meg selv denne uken og løfter ikke noe mer enn 7,5kg i benkpress max liksom... Driter vel i alle andre som er der også, jeg skal trene og hva vet de om hva jeg holder på med?

Så ikke tenk på at det er flau, ta med musikk og tenk i din egen verden...

Utlogget liteaktiv

• Aktivt medlem
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

« #16 : 09. januar 2008, 13:50 »
tror ikke det blir så mange ganger, siden vi har to små gutter å tenke på. en på 1 og en på 2 (11mnd og 10 dager mellom de)
jeg pleier dra på trening når de har lagt seg, og hun pleier å gå en tur når hun føler for det på kvelden.

Utlogget Kpt. Plumbonite

• Skravlekopp
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

« #17 : 09. januar 2008, 13:53 »
Kan jo spørre henne om hva hun har lyst til å trene?  Smiley Hvis ikke så kan du jo bare foreslå noe. Eks mage, siden det var der hun ville få bort noe..
Å trene mave for å få vekk en liten kulemave er vel den minst effektive strategien... (jeg regner med at det er fettet der hun vil ha vekk)

Utlogget Nann-Rosita

• Skravlekopp
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Andsnes i Loppa
« #18 : 09. januar 2008, 13:59 »
Å trene mave for å få vekk en liten kulemave er vel den minst effektive strategien... (jeg regner med at det er fettet der hun vil ha vekk)

kan ikke punktslanke
Gi henne tips om å trene styrke på hele kroppen, da øker man på sikt litt i muskelmasse, og kroppen vil da lettere forbrenne fettet Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 

«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget liteaktiv

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #19 : 09. januar 2008, 14:04 »
ja. jeg lurer selv på å kjøpe meg en treningsbenk. Har justerbare manualer hjemme. Da kan hun få trene om hun vil. Litt benk,skråbenk,biceps,triceps,skuldre og slikt. da behøver man jo ikke  dra på studioet.

trekker hun det lille "flesk/fettet" hun har nedover ser jeg klart og tydlig 6packen hennes.

hun er jo veldi slank.

får vise henne noen fitness bilder av kvinner så får hun vel trua på det hun også;)

Utlogget Kpt. Plumbonite

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

« #20 : 09. januar 2008, 14:12 »
kan ikke punktslanke
my point exactly. Smiley Seiglivet myte, den punktslankingen...

Utlogget Kpt. Plumbonite

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

« #21 : 09. januar 2008, 14:18 »
Hvis du vil at hun skal dele treningsinteressen din, så er det viktig at du gjør det gøy og gjør det på hennes premisser. Så fort hun blir bitt av basillen så knuser hun deg i benk før du vet ordet av det. Wink

Dog, en ting med at det er gøy, er at man får resultater. F.eks mål styrke, gjør øvelser som funker en tid, og mål igjen. Fremgangen er en knall motivasjon.

Utlogget liteaktiv

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #22 : 09. januar 2008, 20:24 »
Da var økten over for denne gang=) Før trening fikk hun en musli shake. Tror hun koste seg og virka veldi ivrig. Først jogga vi litt i 8min. Så tok vi litt beinpress, Hun rodde litt mens jeg tok legg press og bein strekk. 15x3sett på mage maskin.Etter det ble det litt hammer curl. Litt skulder greier og militær press med hantler. så tok vi litt triceps og til slutt nedtrekk. Avsluttningen ble en joggetur på 7min.

alt i alt håper jeg hun vil bli med neste onsdag=)

jeg kosa meg i allefall veldig!
syns hun var veldi flink jeg.

Utlogget meCarnival

• Aktivt medlem
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

« #23 : 09. januar 2008, 21:38 »
Bra dere jo en del forskjellige øvelser så hun får litt innsyn av mye som er faktisk mulig... Virket bra dette og tipper nok hun blir med nesten onsdag..  Cheesy

Utlogget liteaktiv

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #24 : 11. januar 2008, 10:28 »
Har en gledlig nyhet til dere som har fulgt med på denne tråden. I går da jeg satt på jobb sendte hun meg melding og lurte på om hun kunne få bli å trene 2ganger i uken i stede for 1! Tyder vel kanskje på at jeg har gjort noe rett og hun syns det var gøy=)

Jeg syns maskiner er kjedli, og det sa jeg til hun også. Jeg viste henne heller ikke andre maskiner en en mage maskin og beinpress maskin. Neste gang skal jeg få henne til å prøve litt benk og finne på noe annet spennendes=)

Utlogget Fleksnes

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

« #25 : 11. januar 2008, 10:36 »
Jeg ville ikke anbefalt henne å trene legger ihvertfall. Det har jeg gjort én gang og gikk som en kåbbåi i flere dager senere..

KÅBBÅI HA HA HA HA konge!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget næææh

• Superavhengig
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

« #26 : 11. januar 2008, 10:49 »
ikke gjør det samma som jeg gjorde hvertfall. jeg fikk kjerringa mi til å kjøre utfall, hun kunne ikke gå vanlig på 5 dager... etter det ville hun ikke trene mer med meg  Huh
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Atlas

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

• impossible is nothing
« #27 : 11. januar 2008, 10:50 »
ikke gjør det samma som jeg gjorde hvertfall. jeg fikk kjerringa mi til å kjøre utfall, hun kunne ikke gå vanlig på 5 dager... etter det ville hun ikke trene mer med meg  Huh

hehe, tenkte ikkje du på treningsverken og å informere dama di om det?
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget næææh

• Superavhengig
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

« #28 : 11. januar 2008, 10:52 »
hehe, tenkte ikkje du på treningsverken og å informere dama di om det?

hun var godt informert, men nå skal det sies at jeg har antaglivis verdens minst sportslige dame. det kan være en medvirkende årsak
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Atlas

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

• impossible is nothing
« #29 : 11. januar 2008, 10:57 »
hun var godt informert, men nå skal det sies at jeg har antaglivis verdens minst sportslige dame. det kan være en medvirkende årsak

Vel, eg forstår.
Men er mange som trur dei har verdens minst sportslige dame. Det er viktig å informere om kor viktig det er å trene, ikkje bare for utseende og slike ting, men ta med alle positive virkninger.
Er mange som trenr mykje som har ein partner som ikkje interesser seg for slike ting, DESVERRE!
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!