Skrevet av Emne: Jenter og alder?  (Lest 6050 ganger)

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Jenter og alder?
« : 09. januar 2008, 16:31 »
Har jo vært klar over at de mange jenter foretrekker en eldre partner, men når jeg tenkte meg om, blei jeg utrolig overrasket over at alle mine venner har en yngre jente som partner, eller da en eldre gutt som kjæreste.

Er det sånn at de aller fleste jenter finner gutter som er eldre enn seg mer attraktive?  Huh

Noen logisk forklaring, bortsett fra mulig annen / bedre eller enn mer "voksen" atferd?
Er noen jenter slik at dem rett og slett bare tenker på alderen og kan utelukke folk bare pga alder?

Utlogget Tannfeen

Sv: Jenter og alder?
« #1 : 09. januar 2008, 16:41 »
Tror nok det er mange forskjellige grunner til det. Mange som treffer hverandre i løpet av studiene, og da gjerne på samme studietrinn. Siden guttene da oftere enn jenter utsetter studiene med et par år (militær f.eks) så blir jo de et par år eldre. En annen mulighet kan jo være at jenter ofte ser etter egenskaper som ansvarsfølelse/ trygghetsskapende/modenhet etc, mens gutter i gjerne tar slike ting som en bonus.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Jenter og alder?
« #2 : 09. januar 2008, 16:42 »
Tror nok det er mange forskjellige grunner til det. Mange som treffer hverandre i løpet av studiene, og da gjerne på samme studietrinn. Siden guttene da oftere enn jenter utsetter studiene med et par år (militær f.eks) så blir jo de et par år eldre. En annen mulighet kan jo være at jenter ofte ser etter egenskaper som ansvarsfølelse/ trygghetsskapende/modenhet etc, mens gutter i gjerne tar slike ting som en bonus.

Smarte ord, jeg kjøper absolutt den.

Hva med jenter på min alder? 16 - 17 år ? Er det rett og slett bare tøffere med enn gutt som har lappen ?

Utlogget Tannfeen

Sv: Jenter og alder?
« #3 : 09. januar 2008, 16:48 »
Smarte ord, jeg kjøper absolutt den.

Hva med jenter på min alder? 16 - 17 år ? Er det rett og slett bare tøffere med enn gutt som har lappen ?
Det er rett og slett tøffere med en gutt som kan kjøpe røyk og øl og kan kjøre bil.
Moped er bare såååååååååå fjortiss!!11!!11
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Treneral

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 964
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 964

  • Yeeeeees!
Sv: Jenter og alder?
« #4 : 09. januar 2008, 16:52 »
kan tenke meg det jevner seg ut når du passerer tyve Smiley
hva me at du ser litt på jentene som er 1 år mindre enn deg, ingen av de som er interessante?
It's a lifestyle.

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=49679.0"
>Min treningslogg [/url]

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Jenter og alder?
« #5 : 09. januar 2008, 16:56 »
kan tenke meg det jevner seg ut når du passerer tyve Smiley
hva me at du ser litt på jentene som er 1 år mindre enn deg, ingen av de som er interessante?

haha, tenkte egentlig ikke for min egen del her nå, men mtp på DET, så drøyer jeg det absolutt, er fra ett litt mindre sted, ergo dårligere utvalg :p og henger for det meste med kamerater som er 2-3 år eldre enn meg igjen.

Utlogget Tannfeen

Sv: Jenter og alder?
« #6 : 09. januar 2008, 16:59 »
En annen grunn er jo at siden gutter kan produsere barn i 20 år mer enn jenter, så vet jo jentene at de må kapre noen som allerede har et forsprang.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Jenter og alder?
« #7 : 09. januar 2008, 17:10 »
En annen grunn er jo at siden gutter kan produsere barn i 20 år mer enn jenter, så vet jo jentene at de må kapre noen som allerede har et forsprang.

Grin

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Jenter og alder?
« #8 : 13. januar 2008, 19:16 »
Kom også til å tenke på en annen ting i dag, må jenter alltid finne seg en ny kar som de må bli kjent for så å eventuelt bli sammen med ? Eller kan de også finne på å forandre syn på en venn de har hatt i flere år, for så å finne han attraktiv 3-4-5 - år senere liksom? Eller er det en grunn til at dem er venner, nemlig at det aldri vil bli noe mer?

Utlogget Ivar Aasen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

Sv: Jenter og alder?
« #9 : 13. januar 2008, 19:21 »
Venner som blir kjærester ender som oftest med tullball. men så har de jo gjerne de samme omgangskretsene, så er ikke det noe problem.

Men alle jentene jeg kjenner, er faktisk sammen med noen som er eldre eller evt like gamle.
Skremmende :O
17 år

KB: 90
BP: 75
ML: 120

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Jenter og alder?
« #10 : 13. januar 2008, 19:42 »
Venner som blir kjærester ender som oftest med tullball. men så har de jo gjerne de samme omgangskretsene, så er ikke det noe problem.

Men alle jentene jeg kjenner, er faktisk sammen med noen som er eldre eller evt like gamle.
Skremmende :O

Samme her, og i tillegg er det i alle tilfellene folk de har møtt på fest / skole eller noe slikt, ingen de har vært venner med en god stund liksom.

Utlogget Ivar Aasen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

Sv: Jenter og alder?
« #11 : 13. januar 2008, 19:43 »
Samme her, og i tillegg er det i alle tilfellene folk de har møtt på fest / skole eller noe slikt, ingen de har vært venner med en god stund liksom.

Stemmer på en prikk Wink
17 år

KB: 90
BP: 75
ML: 120

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Jenter og alder?
« #12 : 13. januar 2008, 19:48 »
Stemmer på en prikk Wink

kjipe greier, lol :p

Utlogget JHH

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 568
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 568

  • Stavanger VK
Sv: Jenter og alder?
« #13 : 13. januar 2008, 19:55 »
Masse feil informasjon her. Jeg er en gutt på 15 år som nettop "holdt på" (som vi kaller det i stavanger) med ei jente  som er et år eldre. Ofte i slike tilfeller er det jo at jenta da ikke alltid er f.eks å veldig populær, men i dette tilfelle skal jeg garantere dere at det ikke er slik.
Såklart skal det nok litt mer følelser til ettersom en jævlig tåpelig norm sier det at jenter helst skal ha eldre typer, men alle jenter er jo ikke sånn at gutten MÅ være eldre. Joda, jeg var den første noen gang som hadde vært yngre, men det jeg vil frem til er at til syvende og sist er det deg som person som teller, ikke hva som står på papirene om alderen din. Man kan være 17 år og oppføre seg som en 13 åring, men også omvendt.
66 - 82 @ -69kg

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Jenter og alder?
« #14 : 13. januar 2008, 20:04 »
Masse feil informasjon her. Jeg er en gutt på 15 år som nettop "holdt på" (som vi kaller det i stavanger) med ei jente  som er et år eldre. Ofte i slike tilfeller er det jo at jenta da ikke alltid er f.eks å veldig populær, men i dette tilfelle skal jeg garantere dere at det ikke er slik.
Såklart skal det nok litt mer følelser til ettersom en jævlig tåpelig norm sier det at jenter helst skal ha eldre typer, men alle jenter er jo ikke sånn at gutten MÅ være eldre. Joda, jeg var den første noen gang som hadde vært yngre, men det jeg vil frem til er at til syvende og sist er det deg som person som teller, ikke hva som står på papirene om alderen din. Man kan være 17 år og oppføre seg som en 13 åring, men også omvendt.

Der er jeg helt enig, virker dog som de fleste jenter er uenig :p

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!